Ga naar inhoud

Na hoeveel dagen weer aan het werk?


Daph_87

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben nieuw hier op het forum en lees sinds enkele dagen mee. Fijn dat jullie zo open en eerlijk praten over een borstvergroting.

Wat mijzelf betreft.. ik ben nooit gezegend geweest met grote borsten. Ik draag een 70C, maar meer omdat mijn borsten te breed zijn voor een B cup. Echt vullen kan ik hem niet meer. De afgelopen periode ben ik veel gaan sporten (krachtsport) en ongeveer 10 kilo afgevallen. Het wordt nu steeds iets minder zeg maar dus ik overweeg wel serieus een borstvergroting. Eerst zal ik hier flink voor moeten gaan sparen, dus dat is nu het plan.

Alleen heb ik een paar vraagjes.. Hoe lang duurde het voor jullie weer aan het werk konden na de operatie? En was dat dan fysiek zwaar werk of niet?

Zijn er meer dames die aan krachtsport doen? Hoe lang duurde het voordat je weer volledig kon trainen? En zijn de proteses op of onder de borstspier geplaatst?

Groetjes! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daph_87,

De meeste beginnen met werken na twee weken.

Ik heb dual plane en dan zeggen dat je het best weer (licht) kan sporten na 6 weken. Ik denk dat je krachttraining langzaam moet opbouwen aangezien je dan natuurlijk ook je borstspier gebruikt.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daph_87 ik zit met de zelfde vragen doe veel aan krachttraining en moest normaal op podium 14 juni....denk dat het niet zal lukken .

Coach zegt dat ik mijn benen wel kan trainen na de bv.pc heeft gezegd dat ik mag na 2 weken ook mijn armen gebruiken zolang ik mijn borst spier niet aanspreek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie Aberasa. Ik kan op mijn werk moeilijk vrij krijgen omdat de vakanties vast staan, werk in het onderwijs. Als ik de operatie dus zou plannen meteen aan het begin van een vakantie zou het dus wel moeten lukken.

Heb je al een datum staan voor de operatie dan Myriam16? Ik denk inderdaad dat het voor de wedstrijd dan niet meer gaat lukken, gaat ook ten koste van je voorbereiding dan omdat je niet echt goed kunt trainen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik heb ze dual plane geplaatst gekregen!!

Ik werk in de schoonmaak op een middelbare school wat lichaamlijk best zwaar is, vooral als je net geopereerd bent en je bepaalde handelingen niet mag uitvoeren!!

Vandaar heb ik echt 6 weken vrij genomen heb,, en achteraf ben ik daar ook wel blij om.. Ik ben ook wel iemand die gauw over de grenzen heen gaat!!

Dus dit was voor mij de goede keuze!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Hoe snel je weer aan het werk kunt is mede afhankelijk van wat voor werk je doet, in het onderwijs moet het wel kunnen als je geen kleuters hoeft te tillen of in het mbo werkt en praktijkhandelingen die zwaar zijn hoeft te doen (je schreef niet wat voor soort onderwijs en welke klassen)

Daarnaast zal het ook afhankelijk zijn van voor of achter de spier, zeker als je het over trainen hebt heeft dat invloed.

Ik begrijp dat je snel erna van alles wil doen maar als je ergens lang voor spaart en veel geld aan uit geeft wil je liever een paar weekjes meer rust als dat voor 14 dagen eerder iets te kunnen verzieken toch?

gr ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Guppie, daar heb je helemaal gelijk in! Komt er voor mij dan alleen op neer dat ik nog wel een jaar mag wachten. De vakanties zijn nooit langer dan twee weken op de school waar ik lesgeef namelijk, alleen de zomervakantie. Eigenlijk zou het dus ook het beste zijn om de operatie in de zomervakantie te plannen wil ik optimaal kunnen herstellen eigenlijk. Een jaar wachten is alleen zo lang... :22:

Aanstaande zomervakantie gaat helaas financieel nog niet lukken. Dus vandaar mijn vraag over de herstelperiode.

In principe werk ik niet op een school waar ik kleuters hoef te tillen of praktijkonderwijs hoef te geven. En qua sporten is het al helemaal geen probleem hoor, daar kan ik prima mee wachten tot ik helemaal hersteld ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daphne,

Bij diana gabriels kan je ook vanaf 50 Euro per maand aflossen. En boete vrij aflossen zodat als je meer kan missen om af te betalen dat dat dan ook mag.

Ik ga daar ook want wou bij voorkeur al bij frans straten en hij zit ook bij haar aangesloten. Kost 2600 bij diana.

Misschien red je het zo wel voor de zomer en hoef je niet een heel jaar te wachten haha succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik ben 12mei geopereerd. (300cc dual plane)

Nu dus bijna een weekje PO en mijn eerste dag dat ik mijn baby weer kan tillen en de paracetamol op het aanrecht laat wachten.

Ik ga donderdag weer werken dus na iets meer dan een week thuis te zijn.

Spannend want mijn borsten voelen aan als bakstenen, maar ik heb er wel vertrouwen in.

2weken schoolvakantie lijkt me echt voldoende hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch op 2 weken sowieso niet werken rekenen, al ligt het heel erg aan wat voor een werk je doet, hoe snel je hersteld en hoe de protese's geplaatst zijn..

ik kon de eerste 5/6 dagen amper wat, ik had zoveel hulp nodig en vond het echt verschrikkelijk pijnlijk ondanks mijn medicatie..

daarna ging het steeds iets beter en met 2 weken PO ben ik voor het eerst buiten t huis geweest echt. Helaas had ik ook een complicatie met mijn wondje, maar dan alsnog zou ik door goede ervaringen niet er vanuit gaan dat het allemaal kan.

Ieder lichaam geneest natuurlijk anders, en reageert anders op zo'n operatie.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

helaas is de arts op vakantie in de 1e week van mijn vakantie :( Daarom word ik woensdag geopereerd en anderhalve week later moet ik weer beginnen met werken in de thuiszorg. Ik werk 12 uur per week. Mij werd verteld dat dit geen probleem is. In juli heb ik gesprek met de chirurg dus als ook hij dit bevestigt ben ik helemaal happy :)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik heb 19 mei mijn tweeling gekregen normaal gezien begin ik vrijdag 29 mei opnieuw met mijn werk. Ik werk als verpleegkundige dus hopelijk zal dit voldoende zijn... Ook mijn boobs voelen nog aan als bakstenen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk in de zorg. Ivm agressie heb ik 6weken genomen. Ik moet toch in kunnen grijpen.

Ben nu 4weken po. Ik zou nu langzaamaan weer kunnen gaan werken voor m'n gevoel kits ik niemand hoef te tillen of fysiek moet fixeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben kapster en mijn pc zei dat twee weken voldoende zou zijn. Ik maak me best wel druk want ik gebruik mijn armen dus heel veel.

Ben Zi bang voor kapselcontractie of draaien van de implantaat. Maarja ik heb maar 2 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.