Ga naar inhoud

puppie76 : 3 december 2015 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Ik ben mij nog steeds aan het oriënteren voordat ik dit najaar op consult ga (waarschijnlijk SLAZ). Ik denk dat Motiva implantaten, vooral de grotere maten een goede kandidaat zijn als vervanging van mijn 2001 geplaatste Mc Ghan 410.

Ik vraag mij af of iemand ook gewisseld heeft van Mc Ghan naar Motiva en hoe het verschil is qua "zachtheid" is. Ik vind de Mc Ghan best wel stevig aanvoelen.

Wat is jullie ervaring met de wissel van rond de 400cc naar de Motiva's 925cc of 1050cc? Bedankt voor jullie reactie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een wissel gehad van 410cc naar 1050cc Motiva.

Weet niet het merk van de oude protheses, die had ik al 13 jaar.

Natuurlijk voelen ze minder zacht dan natuurlijke borsten, helemaal als ik op mijn rug lig.

Maar in alle andere houdingen valt het wel mee qua zachtheid.

Ik ben bij Plovier geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Guzzi,

Bedankt voor je antwoord. Het verschil tussen 410 en 1050cc is natuurlijk moeilijk in te bepalen, de 1050 is natuurlijk veel meer aanwezig vanwege het volumeverschil.

Had jij nog andere implantaten op het oog of zijn er voorgesteld door PC's?

Ik heb veel cc's nodig om voller resultaat te verkrijgen, liften wil ik liever niet aan beginnen. Qua implantaat heb ik liever breder type (>15cm) dan veel meer projectie. Dan zit je al snel op saline implantaat toch? Met de bekende nadelen (klotsen, korte levensduur).

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Motiva die ik heb is best wel breed hoor.

Plovier stelde de Motiva of Natrelle voor.

Natrelle werd het uiteindelijk niet omdat die niet meer dan 800cc bevat en ik dus de 1050cc nodig had om het mooi op te vullen.

Van Saline implantaten heb ik geen verstand, zijn die watergevuld? Omdat je het over klotsen hebt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil hier even op inhaken omdat het gaat over de breedte van de motiva prothese.

Uiteraard is iedereen vrij om te kiezen hiervoor, en ik denk ook dat het goede prothesen zijn. Maar! Als je voor volumeverschil gaat, en dan vooral voor projectie, dan wil ik graag de Motiva 925 cc en de Motiva 1050 even naast de Eurosilicone 800 cc leggen, zodat jullie zien dat je ook meer volume naar voren kunt krijgen met een iets minder brede prothese :)

Het ligt er maar aan waar je voorkeur ligt en hoe breed je torso is :)

925 cc Motiva is 14,5 cm breed met 7,5 cm projectie

1050 cc Motiva is 15 cm breed met 7,8 cm projectie

800 cc Eurosilicone is 13,6 cm breed met 7,7 cm projectie.. In verhouding zie je dus meer projectie, omdat het volume in de breedte niet zo enorm is.
Uiteraard is het afhankelijk van lichaamsbreedte, en de verhoudingen in je lichaam, maar als je voor deze grootte gaat, dan is dit misschien ook iets om rekening mee te houden :)

Alleen ter info dus :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo,

Dames die geholpen zijn door Dr. Nio in het SLAZ, hebben jullie wat tips i.v.m. het plannen van een consult en operatie. Ik heb n.l. voor de operatie datum een sterke voorkeur voor de 2e week van december.

Hoe hebben jullie contact gemaakt, gebeld met de afdeling Plastische chirurgie? Email?

Bedankt voor jullie reactie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bellen idd met de afdeling en zeggen dat je een cosult wilt .. je operatie datum bespreek je gewoon met nio zelf die vraagt je dan tijdens het consult of je al een datum wilt plannen of er nog over na wilt denken x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou wachttijd is behoorlijk lang als je via de poli zelf een afspraak maakt... Ik kon pas op 21 september terecht..... Maar gevraagt dat ik dan ergens anders ging en vervolgens werd ik terug gebeld dat ik 27 juli savonds kon ... Miss is dat een optie ... Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je al op consult geweest bij hem? Als je zeker weet dat je door hem geopereerd wilt worden dan gewoon een consult plannen en met hem een datum afspreken. Hij beheert zijn eigen agenda. Je kunt het nu laten vastzetten en dan kun je er tot 2 weken van tevoren nog kosteloos vanaf zien. Maar dan heb je in ieder geval een datum vast staan. Zo heb ik het gedaan in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je al op consult geweest bij hem? Als je zeker weet dat je door hem geopereerd wilt worden dan gewoon een consult plannen en met hem een datum afspreken. Hij beheert zijn eigen agenda. Je kunt het nu laten vastzetten en dan kun je er tot 2 weken van tevoren nog kosteloos vanaf zien. Maar dan heb je in ieder geval een datum vast staan. Zo heb ik het gedaan in ieder geval.

Nee, vandaag afspraak gemaakt en een tijdslot gekregen van iemand die afgezegd heeft. Volgende week maandag mag ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Dames,

Na mijn eerste bv dual plane in 2001 heb ik zover als ik mij het kan herinneren alleen paracetamol geslikt. Ik december ga ik voor een wissel en vroeg mij af of er nog nieuwe ontwikkelingen zijn om de pijn te bestrijden.

De berichten die ik in het forum gevonden heb zijn weer enkele jaren oud.

http://www.borstenforum.com/topic/6395-dual-plane-of-achter-de-spier-welke-pijnstillers/

http://www.borstenforum.com/topic/8673-pijnmedicatie/

Een idee, een vast geplakt onderwerp over dit topic zou wel mooi zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Dames,

Ik vraag mij af of het verstandig is om een hotelkamer voor een nacht te nemen na de BV operatie?

Van SLAZ Amsterdam terugrijden naar huis duurt ongeveer 2 uur.

- Ik vraag mij af of de dag erna terugrijden niet zwaarder is dan enkele uren na de operatie?

- Misschien toch fijn om dicht in de buurt te zijn van het SLAZ indien er complicaties optreden in de volgende 18 uur?

- Nog andere voor/nadelen?

Na mijn vorige BV 14 jaar geleden zijn wij onmiddellijk naar huis gereden (1 uur reistijd). Ik kan mij niet meer herinneren hoe oncomfortabel de eerste dagen waren, behalve de olifant die op je zit ;)

Alvast bedankt voor jullie reacties.

P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Ik heb na mijn hersteloperatie een hotel genomen.. maar ik denk achteraf, dat het handiger geweest was om meteen naar huis te rijden (dik twee uur rijden)
Mijn beslissing was vooral gebaseerd op: Stel dat ik een nabloeding krijg... En dat is natuurlijk nooit te zeggen, en zou me misschien ook wel weer een hotelletje laten nemen de volgende keer.. Echter.. De eerste nacht, in een bed met niet heel veel kussens (had er wel een paar extra gevraagd in het hotel) en een matras dat niet je eigen matras is, is niet ideaal.

Thuis lig, zit of hang je toch beter hihi

Dus wat betreft het slapen: ga naar huis

Wat betreft mogelijke complicaties: neem een hotelletje

Ja sorry :131: Het wordt er niet duidelijker op voor je, maar dit was wel mijn ervaring hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejheej ik vond het fijn om een nachtje over te blijven(ik was zelf in de kliniek)

Heb wel geen oog dicht gedaan.

Maar ik denk inderdaad ook wat bestboobie zegt stel dat..

Terug weg hoefde ik maar een kwatiertje dat ging opzich goed.

Succes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij lijkt thuis ook echt prettiger, en met de terugreis ja het deed me enorm veel zeer (dacht dat mn tetten eraf vielen als we over een rotonde of iets gingen) maar ik denk dat de dag erna het me meer pijn had gedaan.. Ik had namelijk de 1e dag toch minder dat zware beurse gevoel naar mijn gevoel.

Ik had altijd zoiets stel ik krijg echt een complicatie, dan neemt mn vriend maar mooi vrij en rijden we gewoon weer terug (moest van gld naar belgië) uiteindelijk ben ik nadat de knoopjes los geknipt waren nog 2x extra terug geweest ivm met dat mijn wondje niet dicht ging.. Ja het is jammer vanwege de extra benzine, maar ik vond het niet storend om vaker heen en weer te rijden en mn vriend gelukkig ook niet :)

snap dat je het een fijn gevoel vind om lekker dichtbij te zijn, maar ik denk dat je in je eigen bed nou net even je wat lekkerder zult voelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Puppy.

Ik wil je voor morgen veel succes wensen met je wissel bij dr.Nio.

( ik kon niet zo gauw een recent onderwerp van je vinden)

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.