Ga naar inhoud

Sanneke120 : 9 juni 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Even voorstellen. Sanneke, moeder van 1 dochter van 10 en krijg 4 mei 2015 nieuwe borsten in kliniek Amstelveen, dr. Roosenburg. Het wordt 325 cc rond dual plane.

Heb nu niet veel, cup 75b zo ongeveer. Zie schitterende foto's hier op de site van 325 cc vergrotingen en verheug me heel erg op 4 mei. Hoop dat het allemaal meevalt. Zie wel op tegen eerste tijd dat ik niets mag doen, zeker gezien het hectische grote huishouden hier:-).

Is er nog iemand die op 4 mei bv krijgt in Amstelveen?

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Weet iemand van jullie hoe lang wachttijd bij Dr. Straten is?

Ik ben via Diana Gabriels bij Dr. Roosenburg ingepland, 325 CC. Mijn oorspronkelijke voorkeur was Dr. Straten, alhoewel ik toen nog geen idee had van het verschil tussen verschillende plastisch chirurgen.

Nu twijfel ik erg of ik wel 325 CC wil. Misschien wel 350 of 375 cc maar ik weet dat Dr Roosenburg niet snel meer plaatst dan 325 CC.

Aangezien mijn bv al uitgesteld is (stond op 4 mei maar wegens gezondheidsredenen 3 tot 5 weken zeker uitgesteld), heb ik ook niet meer het geduld eeuwen te wachten.......... vraag me dus af of iemand weet of het lang duurt voor je een consult bij Dr. Straten kunt plannen en hoelang het dan vaak duurt tot de ingreep.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Liefs,

Sanneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een consult kon ik dezelfde week nog terecht ( heb ik niet gedaan was me iets te snel haha) en de operatie ook binnen 2 weken, heb ik ook niet zo snel ingepland maar was wel mogelijk! Weet niet of het nu nog zo is ivm zomer en vakantietijd? Maar ik heb in 3 weken terug pas mijn 1e consult gehad en toen was het nog wel zo.

Bij mij vond ik 325 net te klein en 375 gewoon echt net iets te groot dus we zijn voor een middenweg gegaan 350cc hij had hier geen pasprothese van maar ik weet gewoon zeker dat dat het moet worden en dat het perfect is.

Hopelijk kan je wat met de info!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon na 2 weken al terecht en na 12 dagen was mijn oparatie al!!

Toen ik belde voor een afspraak was het heel erg druk, maar toch kon ik snel terecht!!

En ze vroeg toen ook of ik evt datum in mijn hoofd had, en dat is allemaal ook zo gelopen gelukkig!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na lang wikken en wegen, heb ik vandaag eindelijk de knoop doorgehakt en voor 20 mei een eerste consult bij Dr. Straten gepland!

BEN SUPERBLIJ!

Via Diana Gabriels kwam ik bij Dr. Roosenburg. In april een consult gehad maar ik was nog echt niet bezig met de cup en aantal cc's. Wilde gewoon een paar mooie grote borsten. Wist ook helemaal niet dat hij nooit meer plaatst dan 325 cc. Zou 4 mei mijn borstvergroting krijgen maar dit werd 5 dagen van te voren afgeblazen doordat mijn schildklierwaarden niet goed waren. Zoooooooo teleurgesteld..................

Was inmiddels al weer 2 weken begonnen met trouw mijn medicijnen innemen, maar ondertussen begon ook de twijfel....... hier op het forum zag ik zoveel mooie, grotere borsten. Zoveel meiden kleiner, dunner als ik die allemaal 375/400/425 etc. kregen.... en ook zag ik foto's van 325cc. Sommigen heel mooi maar sommigen ook best wat kleiner..... Twijfel, twijfel, twijfel. Toch overtuigde ik mezelf het zo te laten.... ik ging immers niet voor grote borsten maar gewoon van mooi formaat.

Mezelf alvast voor 19 mei laten inplannen want ik begon weer op te knappen en de energie nam dagelijks toe....... iets teveel misschien en vandaag bleek dat mijn waarden weer niet goed waren. Nu werkte alles weer te snel. Nu was ik echter niet meer teleurgesteld....

Had mezelf voorgenomen als het weer niet door zou gaan, eindelijk te kiezen voor grotere borsten, voor meer cc's en voor iets dat veel beter bij me past, wat ik veel liever wil: EEN FORMAATJE GROTER! Ik ben 1,76 en weeg 61 kg. Daarbij heb ik best een brede borstkas (bij opmeten gisteren bleek het een 85AA!!!!! te zijn).

Wel, ik was zoooo blij vandaag dat het me nu helemaal niet meer uitmaakt om nog even te moeten wachten! Hoop stiekem wel dat ik snel terecht kan na het eerste consult........ in de tussentijd zorgen dat mijn waarden weer helemaal goed worden.

Hou jullie op de hoogte.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super fijn dat dit dan toch even zo loopt en je groter kan evt!!

Ben benieuwd naar je consult, en hoop dat je dan snel geholpen kan worden!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat je het toch gedaan hebt meid. Kan je ook geen spijt krijgen :)

Spannend weer op consult!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor lieve berichtjes. Wel, ik moet er om 13.00 uur zijn. Heel eind rijden want wij wonen net over de grens in Oldenzaal... en moet helemaal naar Barendrecht. Je moet er wat voor over hebben:-).

Ben zooooooooooooooo benieuwd wat het gaat worden. Ben inmiddels... en door het forum.. en door alle foto's verhalen helemaal afgestapt van de 325cc en hoop dat het toch minimaal 375cc kan zijn, maar als het kan mag het ook 400 of 425. 450 zal niet gaan lukken denk ik...... weet ook niet waarom.

Laat jullie weten!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Eindelijk dan bijna zover, nog 6 nachtjes en dan krijg ik mijn nieuwe borsten.

Dinsdag 9 juni, 11.30 in Groesbeek zijn. Alsof het zo moest zijn want veel vroeger was me ook niet gelukt ..... Raar genoeg ben ik helemaal niet zenuwachtig dit keer.. sterker nog, heb helemaal niet het gevoel dat het mezelf betreft. En dit terwijl in mei mijn wereld bijna instortte toen het allemaal moest worden uitgesteld

Wellicht goed zo:-). Des te sneller gaan de dagen voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij Ook GewoonMooier! Het wordt vast heel erg mooi. Wat gaan ze bij jou precies doen? Borsten en buikwandcorrectie?

Heel veel succes en sterkte hoor! Zal als ik terug op zaal kom speuren of ik iemand zie die er gewoon Mooier uitziet:-).

Misschien tot dinsdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.