Ga naar inhoud

Sanneke120 : 9 juni 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Wat voor sport BH? Dr. Straten adviseerde 375cc en een sport BH cup D.

Nu heb ik ook 400 en 425 laten wegleggen. Kom ik dan nog uit met een D? Hoop t wel want heb geen andere besteld:-). Straks moet ik mijn borsten gaan aanpassen aan de aanwezige sport BH:-)...... beetje triest.. haha. Of past zo'n sport BH meestal wel, door de rekbaarheid.

Ik kom dus van A of AA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bang voor die maat van de bh hoor hahaha heb er ook maar 1... En anders manlief op pad sturen hahaha moet toch nog hele dag daar in bed liggen toch? Moet je eigenlijk van fe voren pijnstillers innemen? Zo ja hoeveel van te voren en welke pijnstillers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de 1 of andere manier pas ik nog steeds in 75D sportbh. Terwijl ik gewone bh's 75F niet pas (te klein) Rebkaar genoeg dus ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Late reactie! Ik krijg een borst en buikcorrectie ja!

Denk dus dat je beter naar iemand die er belabberd uit ziet kan zoeken hahah

Zal me wel beroerd voelen na de operatie! Maar ja alles voor het goede doel!

Ik krijg trouwens 450 cc maar moest een sportbh C en D meenemen..

Vreemd dat ik dan kleiner mee moet nemen.. Ik heb nu ook cup A..

Nouja we zien wel of het past allemaal!

Succes en ik zie jullie vast nog dinsdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He GewoonMooier, wel dat van die maat bh ging heel snel. Hij was er overigens van overtuigd dat ik omvang 75 heb en dan valt 375 misschien wat groter uit. Maar in real live ben ik toch echt 82 a 84 cm onderomvang, dus misschien wordt het ook wel een C. Kortom: ik vond het een beetje vaag consult. Nu had ik een tijd geleden er 1 bij Diana Gabriels besteld en die is best klein.... ook niet zo rekbaar, dus zou goed een C kunnen zijn.

Ja meid, jij krijgt een hele grote operatie. Ben je wel enige tijd vrij na die tijd... of heb je de tijd/kans om helemaal bij te komen? DAt is allemaal wel even wat anders dan alleen de borsten.

Als ik jou niet meer spreek voor dinsdag wens ik jou sowieso heel veel sterkte en succes toe! Misschien zien wel elkaar wel dus laat even globaal weten hoe je eruit ziet hoor!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ies en GewoonMooier, misschien zien we elkaar wel sowieso. In kliniek Amstelveen zijn natuurlijk meerdere pc's en allemaal verschillende vrouwen bij verschillende artsen. Bij Heyendael is toch alleen Dr. Straten? Wel ik neem aan dat hij er maar 1 per keer doet..... dus dan eerst Lesley, wellicht nog 1 ander, dan Gewoon Mooier, dan weer 1 of 2 anderen en dan ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel vrij ja! Gelukkig heb ik ook veel hulp in huis, want dat is anders met kleine kindjes niet te doen denk ik.. Ik denk ook dat we elkaar wel zien! Gezellig! Je ligt daarna ook op zaal toch? Of allemaal in een aparte kamer?

Mijn operatie zal ongeveer 2,5 uur gaan duren dus denk dat jij wel gelijk achter mij bent! Zo spannend! Maar ik heb er ook echt onwijs veel zin in! Tot dinsdag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel, zal trachten een verslagje te schrijven:-).

Moest me gister 11.30 melden bij Kliniek Heyendael. Waren er natuurlijk te vroeg en ondanks dat ik wel had verwacht op de dag zelf zenuwachtig te zijn, was ik dat totaal niet. Waarschijnlijk omdat ik toch wel uitgeput was van alle slaapgebrek de laatste weken ..... onze dochter met diabetes was weer aardig ontregeld waardoor we al 2 weken ca. 5x per nacht moeten opstaan. Ik vond het dus wel best even allemaal gisteren.....

GewoonMooier was voor mij en een rekensommetje leerde me al dat ik niet om 11.30 of 12.00 aan de beurt zou zijn. Uiteindelijk om 1.00 mocht ik me gereed maken voor vertrek:-). Aan Frans doorgegeven dat ik graag 400cc wilde als het zou gaan en die maat lag ook klaar. Grappig, had op een of andere manier altijd een idee in mijn hoofd van een berg proteses die ze op voorraad hebben, maar toen ik de keurige doosjes van Mentor zag, was ik helemaal verbaasd... toch maatwerk, haha.

Wel, ik was zo weg, ook zo weer wakker en irriteerde me enorm dat ik iedereen maar over pizza's hoorde praten, want ik wilde zo graag verder slapen. Uiteindelijk naar kamer teruggereden om 15.30 en toen mocht ik eigenlijk al weg tussen 17.30 en 18.30 maar iik kon absoluut niet plassen. Veell water gedronken en om 19.00 uur lukte het eindelijk. Had het heel erg koud (door moeheid denk ik) en had erge hoofdpijn (normaal neem ik dan Ibuprofen, maar dat ging dus niet).

In dat ziekenhuisbed kreeg ik echt last van mijn rug en dacht ''shit, als ik zo thuis op mijn rug moet slapen, heb ik meer rugpijn dan last van van borsten''. Gelukkig was mijn man zo lief geweest om speciaal voor de borstvergroting 2 electrische lattenbodems te kopen. Toen ik gisteren thuis in bed ging liggen, ben ik zo in slaap gevallen en voelde me heel gelukkig....... sowieso dat ik uperhaubt in slaap viel op mijn rug, dat het heerlijk lag zo met benen omhoog en rug ietsjes en dat ik totaal eigenlijk geen pijn had.

Behalve een drukkend gevoel heb ik eigenlijk helemaal geen pijn. Neem 2 paracetemol meer preventief dan dat ik ze nodig heb en ook andere medicijnen heb ik niet hoeven innemen. Hopelijk blijft het zo.

Gisteren heb ik mijn borsten nog niet voor de spiegel gezien. Toen ik op uitslaapkamer lag was ik nog veel te moe om even te spieken onder de deken en toen ik sport bh aanhad kon ik ze alleen van bovenaf zien. Vanmiddag toch maar even kijken:-). Vind het ook nog wel eng... vraag me niet waarom.

Kortom, het is me reuze meegevallen en ik hoop nu alleen maar dat het herstel de komende weken goed zal gaan. Zonder verschuivingen, zonder enge dingen! Over een week zal ik een foto proberen te maken. Ben in ieder geval van die zielige tietjes af!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.