nachtuiltje Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 ik kwam een heel stuk over ultrashape behandeling tegen.heb zo hier en daar me vraagtekens,heeft er iemand ervaring mee,of een kennis ofzo?http://www.ultrashape.nl/als ik de foto,s bekijk op de site,beloofd het nogal wat moet ik zeggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Debra Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Hey,ik ken iemand die dit heeft laten doen en het helpt niet, het verricht geen wonderen maar je hebt er toch een aantal cm's winst mee... naart schijnt is het wel vrij pijnlijk om te laten doen...ik heb onlangs anti-vetspuitjes laten steken in mn lovehandles en dit werkte goed ! was allemaal heel natuurlijk en maar enkele kleine prikjes, nadien goed masseren, je ziet wel super blauw maar nadien waren mn lovehandles weg !! heb dit ook aan mn knieen laten doen... Bij mij was het bij een huisdokter die een gewoon visite aanrekende en dan 15 euro per ampule dat hij moest gebruiken, dus in totaal ben je zo'n 50 euro kwijt maar je trekt ervan terug... is even effectief maar goedkoper ;-)liefs Link to comment Share on other sites More sharing options...
lesilla Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 ik vrees dat het niet de ingreep zal zijn waar je op zit te wachten, het is een van de vele nieuwe vet ingrepen waar veel reclame voor wordt gemaakt, maar die uiteindelijk vooral de industrie (en priveklinieken ) zal spekken, omdat er altijd vrouwen zijn die dit , zonder garantie op succes , zullen gaan uitproberen.Als het niet lukt is er geen man overboord, maar een echt goed effect zal het , vrees ik, niet hebben.Succes, Dr van SelmsDit heb ik van het buikwand correctie forum http://www.buikwandcorrectie-forum.nl/buikwandcorrectie-forum/viewtopic.php?f=10&t=1253&sid=9b8a46d4e00c7cb43058051d06211af6Hoeveel weeg je nu eigenlijk met je lengte? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted April 30, 2010 Author Share Posted April 30, 2010 ooh oke,dat is dan duidelijk,helaashad wel een beetje verwachting ervan.ik ben 1.63 en weeg 61 kilowil niks meer van me gewicht af,ben verders goed,het is enkel me bovenbenen(beetje) maar heel erg een buikje heb iken geen slappe huid op me buik,hij staat echt strak,balonefect zeg maarmensen denken dat ik zwanger ben!!! tssss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Hey Moon, Als je geen vet op de buik overhebt en ook geen huidoverschot, vrees ik dat je aan een buikwandcorrectie ook niets zult hebben. Heb ook een ballonbuikje van m'n prikkelbare darmsyndroom (gewoon keihard en gespannen, lijk soms ook wel zwanger) en heb het gisteren nog aan een pc gevraagd, daar kunnen ze niets aan doen met plastische chirurgie. Jammer maar helaas! Liefs, Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted April 30, 2010 Author Share Posted April 30, 2010 hahaha nou het is wel degelijk vet,van me zwangerschappen en het beetje snoepen wat ik wel eens doe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Oooh, nou dan is er vast nog hoop! hahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted April 30, 2010 Author Share Posted April 30, 2010 ja ik ben benieuwd,als ik op nacontrole ga,dan laat ik er uitgebreid naar kijken,ben benieuwd of ene lipo zin gaat hebben,heb hoop,als het een volledige buikwandcorectie zou worden,pas ik,zie dat niet zitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
lesilla Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 Ja slim idee, als je jou chirurg goed vertrouwd en het is niemand die snel opereert zou ik je probleem gewoon op tafel leggen. Ben heel benieuwd wat hij gaat zeggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
lesilla Posted May 1, 2010 Share Posted May 1, 2010 is het misschien een idee om personal training te gaan, toned echt verschrikkelijk in mijn ervaringAl is zoiets wel even duur of duurder dan lipo heb je wel heel je lichaam dat top staat Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted May 1, 2010 Author Share Posted May 1, 2010 personal trainer,heb ik gehad,werkt niet voor mij,ben zelf te fanatiek en weet wat ik moet en kan doen om mijn probleempje aa te pakken,maar ik kan er nu niet meer aan,want ik zit op me goede gewicht,wil er niks meer af,ja enkel me buik,nee die is er niet af te krijgen met sporten enzo,probeer nu al te lang om die hoop nog te hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts