Ga naar inhoud

Ultrashape behandeling


nachtuiltje

Aanbevolen berichten

Hey,

ik ken iemand die dit heeft laten doen en het helpt niet, het verricht geen wonderen maar je hebt er toch een aantal cm's winst mee... naart schijnt is het wel vrij pijnlijk om te laten doen...

ik heb onlangs anti-vetspuitjes laten steken in mn lovehandles en dit werkte goed ! was allemaal heel natuurlijk en maar enkele kleine prikjes, nadien goed masseren, je ziet wel super blauw maar nadien waren mn lovehandles weg !! heb dit ook aan mn knieen laten doen...

Bij mij was het bij een huisdokter die een gewoon visite aanrekende en dan 15 euro per ampule dat hij moest gebruiken, dus in totaal ben je zo'n 50 euro kwijt maar je trekt ervan terug... is even effectief maar goedkoper ;-)

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vrees dat het niet de ingreep zal zijn waar je op zit te wachten, het is een van de vele nieuwe vet ingrepen waar veel reclame voor wordt gemaakt, maar die uiteindelijk vooral de industrie (en priveklinieken ) zal spekken, omdat er altijd vrouwen zijn die dit , zonder garantie op succes , zullen gaan uitproberen.Als het niet lukt is er geen man overboord, maar een echt goed effect zal het , vrees ik, niet hebben.Succes, Dr van Selms

Dit heb ik van het buikwand correctie forum http://www.buikwandcorrectie-forum.nl/buikwandcorrectie-forum/viewtopic.php?f=10&t=1253&sid=9b8a46d4e00c7cb43058051d06211af6

Hoeveel weeg je nu eigenlijk met je lengte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh oke,dat is dan duidelijk,helaas

had wel een beetje verwachting ervan.

ik ben 1.63 en weeg 61 kilo

wil niks meer van me gewicht af,ben verders goed,het is enkel me bovenbenen(beetje) maar heel erg een buikje heb ik

en geen slappe huid op me buik,hij staat echt strak,balonefect zeg maar

mensen denken dat ik zwanger ben!!! tssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Als je geen vet op de buik overhebt en ook geen huidoverschot, vrees ik dat je aan een buikwandcorrectie ook niets zult hebben. Heb ook een ballonbuikje van m'n prikkelbare darmsyndroom (gewoon keihard en gespannen, lijk soms ook wel zwanger) en heb het gisteren nog aan een pc gevraagd, daar kunnen ze niets aan doen met plastische chirurgie. Jammer maar helaas!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

personal trainer,heb ik gehad,werkt niet voor mij,ben zelf te fanatiek en weet wat ik moet en kan doen om mijn probleempje aa te pakken,maar ik kan er nu niet meer aan,want ik zit op me goede gewicht,wil er niks meer af,ja enkel me buik,nee die is er niet af te krijgen met sporten enzo,probeer nu al te lang om die hoop nog te hebben. :22:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.