Ga naar inhoud

sjaar27 : 29 mei 2015 : Dr. Wu : Park Kliniiek


Aanbevolen berichten

Bedankt voor jullie lieve reacties, vandaag beter geslapen...ben ook een buikslaper, of op mn zij met een opgetrokken been maar dat gaat nu gewoon even niet...nu begint de periode van geduld... zakken, ploppen droppen enzovoort...morgen mag ik douchen en daar kijk ik al naar uit.

En eind augustus, op mijn 30e verjaardag, ga ik toch zown geweldige jurk dragen..kan net wachten om daar voor te gaan shoppen, tripje antwerpen staat gepland met mn beste vriendin...ook bhs shoppen lijkt me geweldig, deze x zonder tranen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zomaariemand

Gefeliciteerd! Leuk, mooi en herkenbaar geschreven... Heel veel plezier met shoppen en het dragen van je mooie jurk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat meid!!

Moest zo lachen met je knock out gaan! Heb ik ook meegemaakt, ook een geluk dat mijn liefie erbij stond. Flink op mijn donder gehad van hem :-p

Is bij mij ook nog niet zo lang geleden (19 mei was boobie day) dus hier ook wachten en geduldig zijn... Niet mijn sterkste kant ^_^

Heeeeeel veel succes met je herstel, geniet ervan en laat je maar eens op je wenken bedienen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd...

Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet kon wachten..

Succes met je herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden, ik vind de pijn erg meevallen. Af en toe wat steken maar had erger verwacht. Wat ben ik blij met m'n nieuwe spiegelbeeld!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.