Ga naar inhoud

sjaar27 : 29 mei 2015 : Dr. Wu : Park Kliniiek


Aanbevolen berichten

ik ben nieuw en zal me even voorstellen, ben bijna 30 jaar en de wens voor een borstvergroting is al bijna 20 jaar ;)

gisteren een consult gehad bij dr wu in de parkkliniek rotterdam, waar ik op aanraden van 2 vriendinnen ben terecht gekomen.

Ik ben 1.68 en weeg 50 kilo.

Nu aa cupje, wens: kleine c

advies: max 300 cc onder borstspier, high profile.

Bij het passen vond ik 250 al bijzonder indrukwekkend ;)

Iemand met soortgelijk verhaal?Ik ben benieuwd naar andere ervaringen...

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben bijna dezelfde maten (1.67 50 kg cup 70/75 AAAAAA plat dus ;-). Al zeggen de maten helemaal niks over het uiteindelijke resultaat, maar dan heb je misschien een idee.

Als je me toevoegt dan kun je mijn (platte) voorsituatie zien en de 3D met anatomische protheses (Natrelle 410), 250 cc, 270 cc en 290 cc

Groetjes Joy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 3D, ik ken dat niet, is dat een voorbeeld hoe het gaat worden of is dat hoe het bij jou geworden is?Ziet er wel top uit trouwens!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een 3D maken ze eerst foto's van jouw voor situatie. Met speciale software kan de pc dan protheses selecteren en zie jij in een 3D animatie hoe het er uit zou kunnen zien. Ik heb van mijn pc begrepen dat hoe platter je bent des te nauwkeuriger / betrouwbaarder de 3D.

Als hij er bijvoorbeeld vierkante blokken in zou steken, dan krijg je ook vierkante borsten omdat er geen / weinig borstweefsel is om de prothese te bedekken.

Hoop dat het een beetje duidelijk is. Uitleggen is niet mijn sterkste punt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joy, het is me helemaal duidelijk!bedankt! Bij mij is er geen 3D gemaakt. Wel handig idd!weet je al voor hoeveel cc's je gaat?groetjes!

Xxxk, mooi maatje zeg! Welke bh maat draag je nu?groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof niet dat ik nog een 3D hoef te maken. Ik heb joy ;) dat geeft mij een prima beeld over mezelf hihi. Ik neig nu naar 300 cc...of net daar onder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plat?als je naast mij gaat staan zou je overwegen je bv af te lassen ;) nee grapje, ze zijn t zelfde allen mijne zijn door de borstvoeding wat slapper...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm maar kom je met 300cc niet op groter uit?

wil je trouwens dat het als een kleine c oogt of ook echt die maat is?

& weet je toevallig wat voor een protese je dan zou krijgen? dan kun je ook de projectie even nagaan en is het wat makkelijker in te schatten :)

Ik ben met 425cc extra high profile (monobloc softone 12,5cm breed - 5,4cm projectie) van een B75 (leek meer een AA) naar een F75 gegaan.. of nja misschien zelfs F/G75

het ziet er nu denk ik als een D cup uit..

Als je wilt mag je me trouwens wel toevoegen dan kun je mijn foto's bekijken en heb je een beetje een idee waar ik het over heb :P

heel veel succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 310 cc gekregen en draag nu sportbh 75b. Volgens mij ben ik de enige die na een tietenvergroting op een B uitkom. Helaas paste er niet meer in. Mijn huid is heel gespannen en voel een enorme druk op mijn borsten. Heb het idee dat de boel elk moment kan ontploffen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 310 cc gekregen en draag nu sportbh 75b. Volgens mij ben ik de enige die na een tietenvergroting op een B uitkom. Helaas paste er niet meer in. Mijn huid is heel gespannen en voel een enorme druk op mijn borsten. Heb het idee dat de boel elk moment kan ontploffen haha.

maar sportbh zegt toch nog niks?

kan me niet voorstellen dat je maar op een B zou uitkomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat je gelijk hebt want ik had graag grotere borsten willen hebben.

Heb er geen verstand van hoor ;) maar waarom is de maat van een sportbh anders dan van een gewone bh?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat je gelijk hebt want ik had graag grotere borsten willen hebben.

Heb er geen verstand van hoor ;) maar waarom is de maat van een sportbh anders dan van een gewone bh?

nja ik had sport bh maat L/XL.. sportbh's zijn vaak rekbaar dusja.

en nja je kunt ook gewoon te kleine bh's aangeraden worden.. wat had je voor de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm maar ik dacht dat je nog best wat projectie had..

ik ben met 425cc 4/5 cupmaten gegroeid en het verschilt natuurlijk per persoon mja ik dacht eerst dat ik een E (3 cupmaten groter) nodig zou hebben maar die bleek veel te klein achteraf.. en het is natuurlijk moeilijk te weten hoe een bh moet zitten als je dat niet gewend bent. Dus ben eigenlijk wel erg benieuwd hoe die B jou dan zit :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

WOW Melis 70f is echt een mooie maat hoor !. Heb jij al "plof" gehoord ? :6:

Ik heb een nieuw spel voor op het forum. Het heet: "Raad de maat" en de winnaar krijgt geen wasmachine haha

Heb net foto's geupload. Dit is toch echt een B ? (Volgens mijn pc in ieder geval wel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

whahaha oeh ik ga voor de wasmachine :45: :45:

Geen plof gehoord, geen kabouter plop gezien, helaas nog steeds niks wacht, wacht, wacht......

Ja de maat is groot maar wat erin zit helaas niet hahahah.

Ik ga ff naar je foto's kijken. x

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou meiden, 29 mei is het zo ver!

18e nog een keertje passen, want twijfel nog steeds! Waarom komt bij de 1 300cc uit op een B en bij de ander 260 op een D?zo snap ik er natuurlijk niks meer van ;)

Ik kijk zooooo uit naar de 29e :D eindelijk boobs, en dan rond m'n verjaardag mooie bh's aan....ik kan dit jaar wel een leuk cadeau bedenken hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo, ik ben sjaar, bijna 30, toen alle meiden borstjes kregen rond m'n 12e, bleef ik helaas achter. Op m'n 21e de hoop opgegeven dat ze ooit nog gingen groeien, met als laatste strohalm dat er nog wat ging gebeuren na m'n zwangerschap....nou inderdaad, daarna was mijn A een aa geworden...toen ik een cadeaubon kreeg vorig jaar van de Hunkemöller paste ik zelfs de kleinste bh'tjes niet meer, huilend de winkel uit. Mijn moeder was daar bij. Een paar maanden later boden ze mij de optie mij financiëel te ondersteunen met een borstvergroting, mits dat mijn wens was....

Mijn wens? Are you freaken kidding me?! Niets liever!!

Na wat navraag bij diverse vriendinnen die dit geluk al hadden meegemaakt bleken die door dezelfde arts te zijn geopereerd, dus keuze was snel gemaakt. Dr Wu, collega van de hier geroemde nio...deze man staat er om bekend mooie bescheiden borsten te maken en niet te groot. Precies wat ik wilde.

Met bibberende handjes gebeld naar de parkkliniek en 5 weken later stond het eerste consult gepland. Bloednerveus was ik. Hij erkende dat ik inderdaad niet vooraan had gestaan met uitdelen ;) kleine deuk in m'n borstkas en ene iets "groter" dan de ander... Heerlijk die medische feiten ;) gezegd dat ik op een mooie grote B of volle c wil uitkomen en dat vond hij een realistische wens. 250 gepast en ik was overdonderd, waaauuuwww wat enorm! Omdat ik heeel smal ben word het een high profile 85% gevuld. Omdat ik geen vetweefsel heb, achter de spier. Dat kwam niet als een verassing...

Ik wilde nog even thuis met cc's gaan stoeien in panty's met rijst en even rustig nadenken. Bij de balie werd duidelijk dat ik de vrijdag er op al aan die beurt zou kunnen zijn...ander week erna. Dit moest ik even thuis gaan overleggen ivm 1 jarige dochter.

Ook wilde ik nog even naar de huisarts, sinds 3 dagen zat ik onder de rode bultjes, heel bizar. Dit bleek een allergische reactie te zijn op een virusinfectie, en met virusinfectie bedoel ik een verkoudheidje die ik volkomen heb genegeerd omdat het echt niks voorstelde.

Huisarts; operatie geen probleem want het is onschuldig.

Kliniek; sorry geen risico. (Logisch ook)

De uitslag zou 6 weken duren en na 6 weken stond mijn moeders borstreconstructie gepland, dus zou het 12 weken worden. Zij zou voor mijn dochter gaan zorgen. Mijn wereld stortte in...wilde ze zoooo graag voor m'n 30e verjaardag hebben!

3 dagen later waren de bultjes verdwenen...wat een storm in een glas water zeg!!!meteen gebeld, nieuwe datum; 29e. Helemaal prima en net op tijd hersteld voor m'n moeder aan de beurt is!

Ook een 2e consult gepland. Dr Wu had aangegeven dat 300 mijn Max is en dat wilde ik na het lezen op dit forum toch passen. Na een aantal foto's van meiden (dank hiervoor) met prachtige 300cctjes moest ik dat toch nog even overleggen!

18 mei 2e consult. Weer bloednerveus hoor haha, m'n moeder mee deze x. Samen besloten dat 300cc prima kan, zeker omdat er bij plaatsing achter de spier nog wat wegvalt. 300/280 omdat ze ongelijk zijn. Helemaal blij met m'n keuze en ik keek er enorm naar uit.

29-05-2015. 07:00 aanwezig en 8:00 geopereerd. Werd 10 uur wakker met tieten en moest huilen zo blij!van te voren zenuwachtig voor de narcose maar wat heb ik heeeeerlijk getukt ;)...

Verpleging is echt vreselijk lief echt top!

Op m'n kamer lekker gegeten en gedronken, en mogen kijken. Gaaaaaaf zeg!en tot m'n geruststelling heel bescheiden. Mocht eigenlijk direct naar huis maar de operatie van Wu liep uit dus moest even wachten tot hij nog even kwam kijken.

Vriendlief heeft me bij m'n ouders gebracht, eigen bedrijf dus the show must go on.

Mega blij m'n kindje weer te zien maar snel weer uit zicht gegaan omdat ze niet begreep dat mama haar niet oppakte en daardoor beetje van slag raakte. Snel naar boven in bed.

Savonds wilde ik even kijken. Lekker eigenwijs staant gedaan voor de badkamerspiegell. Zodra ik het korset uit deed begon de druk op m'n wonden en ging ik knock-out out. Gelukkig kon m'n lieffie me opvangen. Snel weer liggen.

Snachts flink liggen draaien en vroeg wakker. Ben benieuwd hoe het gaat lopen....

Ik zit zonder oplader bij m'n ouders dit vlug te tikken met 1% batterij. Voeg later wel dingetjes toe!

Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid! Gelukkig heb je het achter de rug:-). Wens jou heel veel beterschap toe en plezier met je borsten! Na vannacht hopelijk betere nachtrust (te zien aan het tijdstip waarom je schreef.... haha). Laat ik maar niet lachen want god straft meteen..... en ik ben al zo'n slechte slaper! Echte buikslaper!

Geniet ervan!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.