Ga naar inhoud

borstvergroting


Gast Claire01

Aanbevolen berichten

Gast Claire01

Wel zo netjes om mij hier ook even voor te stellen.

Ik hoop nog dit jaar een minimale borstvergroting te kunnen laten uitvoeren. Op zich hoeven mijn borsten niet heel veel groter te worden maar ik heb ten eerste erg ongelijke borsten en ten tweede hangen ze al.

Ik verwacht dat beide problemen door een borstoperatie opgelost kunnen worden.

Aangezien ik al eerder een andere behandeling heb ondergaan bij de kliniek in Veldhoven (www.kliniekveldhoven.nl)en dit goed beviel ga ik dit waarschijnlijk daar laten doen.

Zodra alles definitief is zal ik natuurlijk een verslag bijhouden.

Ondertussen zoek ik eerst informatie over o.a. het voor of achter de spier plaatsen van de prothesen (ik ben vrij smal), de juiste maat (maten moet ik eigenlijk zeggen) en bv ook de herstelperiode, dit laatste vind ik erg belangrijk.

Allerbelangrijkste is nu eerst het soort prothese kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Claire01

dankjullie wel.

ik kan niet elke dag kijken en altijd even snel reageren maar mag ik nog even opmerken dat ik het erg fijn vind dit forum te hebben gevonden en heel veel heb aan de info?

zodra ik de vergroting doe zal ik het ook goed bijhouden met foto's natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

JE zal hier zeker veel info vinden

Ik ben nog niet eens geholpen maar weet ongeveer wel wat me te wachten staat door alle verhalen hier :D

En het is fijn dat je hier lekker kan klagen hahaha

En info kan vragen, het zijn allemaal ervaringen, dus niks uit een boekje of van horen zeggen ;)

Veel plezier op het forum en succes met de beslissingen die je gaat maken

Liefs Sunny :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb denk ik hetzelfde probleem. Ik heb al redelijk grote borsten, maar ze hangen en ik hoop dat dit door een borstvergroting gecorrigeerd kan worden. As maandag en dinsdag heb ik 2 consulten, in mn topic zal ik vermelden hoe het is gegaan dus misschien een idee om daar te kijken voor wat meer info? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.