Ga naar inhoud

Anna 1982 : 17 april 2015 : Dr. Verschuur : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo Ik ben nieuw hier! vind het een erg leuk forum! Wil ook graag mijn foto's delen!

Ik ben in 10 jaar tijd 2 x 30 kilo afgevallen en dat is echt niet goed voor je borsten! Heb ook heel lang nagedacht of ik een vergroting zou doen, maar eindelijk de stap genomen en ben dus vrijdag 17 April geopereerd bij bergman kliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zitten ze echt nog hoog! Hoop dat ze gauw indalen pffff... kan wel een jaar duren. Wacht het wel af. Ben nu pas 9 dagen verder. Vooral na de nacht heb ik er last van dan zitten ze helemaal hoog voor mijn gevoel en veel pijn. Maar op paracetamol is het prima te doen. Hoe gaat het verder bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik was ook echt in paniek de eerste dag dat ze zo hoog zaten!! Ja prima te doen met paracetamol, heb maar 1 keer dat zwaardere medicijn gehad, werd er zo misselijk en beroerd van!

Morgen gaan de hechtingen uit, dus ben benieuwd hoe dat weer voelt, schuurt toch af en toe een beetje! En benieuwd wat verpleegkundige er van gaat zeggen hoe het eruit ziet! pc zei ook echt afwachten eerste 8 weken en daarna kan het ook nog veranderen kwa vorm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je veel last verder? heb begrepen dat dual plane toch effe pijnlijker is? ben ook steeds moe na kleine dingetjes in huis te doen, heb toch maar ff vrij genomen van mijn werk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook echt uitgeput! Die narcose heeft me echt een genade klap gegeven. Douchen is al een hekje inspanning en kan moeilijk mijn haren wassen en scheren onder mijn oksels kan helaas ook nog niet. Verder ben ik nu wel de hele dag uit bed maar hang op de bank. Bij veel lopen/kleine dingen doen worden ze snel hard en zwelt de boel op! Dus maar lekker rustig aan. Al hoe wel lekker.... ben niet zo van het rustig aan doen. Maar kan echt niet anders! Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad van elk klein ding wat je doet gelijk moe! Haren wassen gaat net bij mij, maar scheren inderdaad nog niet... Ik blijf je volgen ben ook benieuwd naar jou herstel en vorming van de borsten! Jij ook succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo ladies, ik ben afgelopen november geopereerd bij Bergman, 485 voor de spier.

Bij mij zaten ze eerst ook veel hoger, ik ben nu een half jaar verder en ze zijn helemaal ingedaald. (Nu zou ik willen dat ze iets hoger zaten haha). Dus meiden het komt helemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi gigi! Ja ze dalen nu wel wat gelukkig. Maar wordt er bang van als ze inderdaad te laag gaan zitten! Hihi. Hoop als ze gaan dalen dat de hele borstvorm wel mooi blijft! Ik voeg je even toe als vriendje, kan ik even bij je gluren! Welke maat had je voor bv? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Jullie allemaal bij bergman lees ik. Welke kliniek en welke pc? Ik ga namelijk 20 mei onder het mes in bilthoven.

Blecourt is mijn pc.

Ik krijgt een mommy make over. (grote buikwandcorectie inclusief spieren reven en lipo, met een borstlift+ vergroting)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey nieuw 520cc!

Ja voel me eigenlijk prima! Die van mij zijn gelukkig ook een stuk gedaald! En zien er ook elke dag mooier uit! :)

Ik was bij dr. Verschuur!

Ben weer benieuwd naar je foto's! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nieuw520cc

Ja idd pffff hihi.....best wel pittig ja! vooral met de kids erbij.....6,4 en 2 jaar.

Maar er echt tegenop zien doe ik niet!

Ik vind het erg spannend maar het zijn gezonde zenuwen! Ben er gewoon echt klaar mee en klaar voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Mijn borsten zien prachtig als ik sta. Maar als ik buk, zien ze er echt raar uit kwa vorm... hier niet blij mee. Zijn er nog meer meiden die dit ondervinden? Normaal zien je borsten er ook anders uit natuurlijk als je bukt. Maar dit vind ik echt niet mooi... zal later ff fototje plaatsen.

Graag jullie reacties! Xx

Heb al fotootje geplaatst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Het heeft niets te maken met de stevigheid van je huid, mijn huid is zo strak.

Als ik buk voel ik ook deuken en hobbels en vindt ik ze ook niet mooi.

Als je met je natuurlijke borsten bukt, zien ze er ook heel anders uit, dus dit is helemaal normaal en niets om je zorgen over te maken

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi guzzi, bedankt voor je berichtje. Die van jou zien er inderdaad mooi uit! Mijn pc had dit toch moeten weten of vertellen? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi flow, bedankt voor je reactie! Weet echt niet wat ik ermee moet... ben nu over de 3 weken po en wordt misschien alleen nog maar erger... als pc dit verteld had, had ik waarschijnlijk een borstlift genomen.. :)

Heb ook duidelijk gevraagd of ik dat nodig had? Hij zei prima op te lossen met vergroting! Dus daar ga je dan maar van uit! Ik had zoveel vel/huid over. Vandaar de grote cc. Ik had gezegd, maakt me niet uit hoe groot ze worden, maar wil geen los vel meer zien....

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er gebeurt nog wel heel veel hoor de aankomende tijd.

Ik ben zelf in november geopereerd en tot kort geleden zijn ze zelfs nog veranderd.

Alles moet goed op z'n plek komen, het is trouwens niet slim om nu al echt veel te bukken zonder bh aan.

Het duurt echt een tijd voor alles goed op z'n plaats zit.

Ik begrijp je stress ik sloeg ook alarm bij alles wat ik raar vond of als ik wat voelde.

Wacht het echt nog even af

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.