Ga naar inhoud

Anna 1982 : 17 april 2015 : Dr. Verschuur : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Weet ook niet of hij hier iets mee gaat doen? Stel dat ik nu nog een borstlift wil tegen bijbetaling.. moet hij hier in mee gaan? Borstvergroting bedrag minus borstlift. Prothese heb ik al. Of is het dikke pech?? Of gaat er ook weer andere prothese in bij borstlift omdat het dan weer kleiner wordt. Willen jullie alsjeblieft reactie geven.

Ben echt hopeloos op dit moment... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

@flow. Nee doe ik ook niet veel. Maar viel me ook nu pas echt op bij een keer bukken... ik weet niet hoe het nog kan veranderen bij mij. Misschien als de prothese nog wat meer zakt??

Misschien worden ze dan wat ronder van vorm?

Heb net de foto doorgestuurd aan pc. Ben benieuwd. Zal ie weer zeggen afwachten.. moet 5 juni weer op controle. Duurt voor mij gevoel nog heel lang...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik weet niet of dit tegenwoordig ook nog gezegd wordt, maar ik mocht bij mijn bv 6 weken ook niet bukken, dit om het inkapselingsproces niet te verstoren.

Zolang de prothesen nog bezig zijn aan hun proces om op de juiste plek te komen, zou ik proberen dit soort dingen even niet te doen hihi

Hoe dit gaat herstellen is moeilijk te zeggen... Ik denk dat je daarvoor volledig hersteld moet zijn... Het is heel vervelend, I know.. dat eeuwige geduld is echt vreselijk, maar wel de enige oplossing om te weten te komen hoe het eruit gaat zien na verloop van tijd.

Ik heb namelijk al veel zien gebeuren hier.. Ik zeg daarmee niet dat het sowieso goed komt bij jou, maar ik heb wel gezien dat veel kan gebeuren tussen 3 weken en 3 maanden.. en ook nog tussen 3 maanden en een half jaar...

Als je het niet vertrouwd, zou ik even contact opnemen met de pc, maar ik ben bang dat die in het begin ook zal zeggen dat je moet oppassen met bepaalde handelingen en dat je idd moet afwachten...

Ik begrijp je hoor, de ongerustheid.. Heb me zelf ook afgevraagd of het bij mij wel goed zou komen, zeker na mijn hersteloperatie, maar wat ik geleerd heb, is dat tijd hebben, zich loont.. (helaas)

Geef het nog even de tijd, en mocht je klacht erger worden, dan zul je dit moeten opnemen met je pc. Eigen weefsel dat over de prothese gaat hangen, is een verkeerde inschatting van de pc, dus hij zou je daarin tegemoet moeten kunnen komen.. Het ligt echter aan welke pc je hebt, of hij dat dan ook doet en op welke manier. Maar vaak gaat het bij dit soort 'complicaties' wel zo, dat de pc ook ziet en toegeeft dat het niet is zoals het hoort.. Welke oplossing hij op dat moment heeft, dat kan niemand voorspellen, want is afhankelijk van hoe het dan uitziet.. Ik hoop echter voor je dat het zich gewoon mooi herstelt, vanzelf :)

Een lift is altijd nog een optie..

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Heel erg bedankt voor jullie reacties! Doet me goed dat jullie zo mee leven! Heb nog geen bericht terug van pc. Dus je mag helemaal nooit bukken de eerste 6 weken? Ik denk er wel aan hoor, maar moet op sommige momenten weleens bukken toch? :) heb vannacht zonder bh geslapen met borstband. Mocht mijn sport bh uit snachts na 3 weken. Dus hoop dat ze nu snel gaan zakken en vormen in bukstand. Goster ook doodmoe van de stress. Lekker vroeg in bedje gegaan.

Als ik reactie krijg van pc zal ik het jullie melden. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi meiden!

Heb afspraak bij pc gehad. Hij heeft mijn situatie van mijn borsten verkeerd ingeschat... hij vond het er zelf ook niet uitzien! Dus krijg nu een borstlift! Ben blij dat ik het heb kunnen oplossen met pc. Jammer dat ik alleen weer onder het mes moet... maar wil heeel graag nieuwe borsten!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi bb.

Ja ben heel blij!! Hij gaf het meteen toe. Vond ik wel netjes, had ik ook wel beetje verwacht, zon lieve man. Maar je weer nooit... maar gelukkig goed afgelopen.. pfff.. hoef alleen maar het verschil te betalen borstlift minus borstvergroting . En krijg gratis andere protheses! Ik had trouwens te weinig cc gekregen. Daardoor dus een slappe onderkant. Wist het eigenlijk meteen al. Maarja dan denk je eerst komt wel goed. Nieuwe datum is 22 september.dus helaas wel deze zomer door met deze borsten! Ga ook nog op vakantie. Dus toch maar even 2 bikini's gescoord voor 1 zomer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als het dan niet goed opgevuld wordt... Dan krijg je dit idd.

Echt balen dat je opnieuw moet, maar super hoe het opgelost wordt!!

Je hebt in ieder geval ook weer iets om naar uit te kijken, al is het zonde dat je daarvoor weer onder het mes moet...

Ga je meteen maatje groter?

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo is dat. Nee ga kleiner. 295cc of 365 cc rond dual plane. Vind het wel fijn dat je dan iets meer keus hebt overal kwa maat bh en bikini. Heb nu 75 F best lastig om wat leuks te vinden. Ik wil graag volle C, kleine D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Kon niet eerder ivm met oppas voor mijn zoontje en vakantie! Mijn zoontje van 4 gaat straks naar school. Dus dat is even makkelijker kwa oppas!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.