Ga naar inhoud

in rechter borst bultjes


leeg

Aanbevolen berichten

hallo allemaal

1 maart heb ik mijn bv gehad alles is goed verlopen behalve bij de linker borst een lichte onsteking

maar is allemaal goed gekomen

nu zit ik met ander probleem rechter borts zit vlak bij tepel bultje of bobbeltje wat het ook is en onder de borst het zij net knoopjes zeg maar zou het ook nog vocht kunnen zijn of spieren mijn drain heeft wel rot gezeten heb wel veel last gehad van de rechter kant met tillen en bewegen zeg maar

nou wie kan mijn helpen en gerust stellen

heb de kliniek wel al gebeld en zij dat het allemaal tijd nodig heeft maar de andere voelt zo goed aan

gr leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ook onderhuids littekenweefsel zijn dat je voelt hoor .

Dat gaat na een tijd (weken) wel weg , heb dat ook gehad .

Smeer je littekencréme of -olie ? Dat zou goed zijn want dan masseer je tegelijk ook dat littekenweefsel en verbeter je de doorbloeding wat genezing bevorderd .

Doe je dat niet , smeer dan mss elke morgen en avond wat bodylotion ofzo , dat heb je vast wel in huis .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

hey meis,

Ik weet precies wat je bedoelt, ik heb echt precies hetzelfde. Nu merk ik ook dat mn rechterborst de tepel ineens dik is geworden!:( maak me wel een beetje zorgen wat dit nou kan zijn.

Liefs Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

ik ben er achter wat dat bultje was

het is een plooi in mijn protese als je het indruk is het weg heel raar maar doet geen pijn de pc zij dat het allemaal geen kwaad kon en dat wel eens voor komt je ziet het niet maar voelt het wel andere borst is echt perfect

de andere kleine bultjes die ik ook voelde was vocht en is weg

ik ben er nog steeds super blij mee ga zo naar de sauna in dit snik hete weer maar ga heerlijk zwemmen

nou meiden bedankt voor jullie raad en steun

ge leeg

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.