Ga naar inhoud

Mercedes : 10 mei 2010 : Dr. De Maerteleire : Mediclinic


Aanbevolen berichten

Dames,

Even voorstellen? Ik ben 47 jaar en leef al te lang met een AA-cup. Op 10 mei ben in aan de beurt. Niet schrikken ik koos voor 325 cc! Al jaren loop ik rond met een voorgevormde bh, zomerkleding kan ik niet aantrekken, topjes zijn steeds te laag uitgesneden,...

Was het maar altijd winter. Een trui en vest, een sjaal en dan pas voelde ik me goed. Deze zomer ga ik genieten van me eindelijk eens te kleden zoals ik het wil. Misschien een beetje laat maar beter nu dan nooit.

Nu is het echt aftellen. Uiteraard ben ik wel een beetje bang. Een collega omschreef de tweede dag alsof er een vrachtwagen over haar heen was gereden. Nu ben ik nog nooit onder een vrachtwagen terecht gekomen dus kan en wil ik me daar weinig bij voorstellen.

Fijn dat ik dit forum gevonden heb want ik ga dit allemaal alleen doorstaan, geen man, geen vriend, wel enkele vriendinnen die me wat steunen maar mijn beslissing niet echt begrijpen.

Groetjes,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

Even voorstellen? Ik ben 47 jaar en leef al te lang met een AA-cup. Op 10 mei ben in aan de beurt. Niet schrikken ik koos voor 325 cc! Al jaren loop ik rond met een voorgevormde bh, zomerkleding kan ik niet aantrekken, topjes zijn steeds te laag uitgesneden,...

Was het maar altijd winter. Een trui en vest, een sjaal en dan pas voelde ik me goed. Deze zomer ga ik genieten van me eindelijk eens te kleden zoals ik het wil. Misschien een beetje laat maar beter nu dan nooit.

Nu is het echt aftellen. Uiteraard ben ik wel een beetje bang. Een collega omschreef de tweede dag alsof er een vrachtwagen over haar heen was gereden. Nu ben ik nog nooit onder een vrachtwagen terecht gekomen dus kan en wil ik me daar weinig bij voorstellen.

Fijn dat ik dit forum gevonden heb want ik ga dit allemaal alleen doorstaan, geen man, geen vriend, wel enkele vriendinnen die me wat steunen maar mijn beslissing niet echt begrijpen.

Groetjes,

Dag Mercedes!

Ik denk dat je inderdaad heel veel aan dit forum zal hebben, zoveel "lotgenoten" om mee te praten! :1:

Ik ben ook vertrokken van een AA-cup en heb daar ook te lang mee geleefd, wel niet zo lang als jij maar toch... Voor mij is het een ongelooflijk goede beslissing geweest, ik ben er zooooo blij mee, ook al is het de eerste dagen echt afzien (ik heb ze onder de spier gekregen, heb jij al een idee hoe ze bij jou geplaatst worden?). Ik lees dat je het allemaal alleen gaat doorstaan - zorg dat je minstens de eerste week toch iemand hebt die je regelmatig komt helpen hoor, ik kon me de eerste dagen niet zelf wassen en aankleden, ik kon zelfs niet alleen rechtkomen uit mijn bed, dus daar moet je toch even rekening mee houden. Na een week lukt dat wel terug redelijk, maar poetsen, strijken, tillen en hoog reiken daar moet je toch wel een week of 4 mee wachten...

Groetjes,

Sarah :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mercedes

WELKOM

Vaak roepen de meeste dat,had ik het maar eerder gedaan,ik heb te lang zo rondgelopen.

is ook vaak zo,maar goed,je hebt nu eenmaal niet altijd gelijk de keus die stap te nemen,geldkwestie,s,werk wat het even onmogelijk maakt,zwangerschap enz enz

maar toch fijn als er dan eens een dag komt,dat je die stap wel kan en durft te maken.

jee 10 mei is al zo,voor je het door hebt.

ik hoop dat je veel aan het forum hebt,je kan er genoeg ervaringen en info vinden.en bij vragen staan we altijd allen vrij hoor. :6:

hoe krijg je ze geplaatst?en welke prothesen?

sucses met aftellen.....

greetzzz moontje :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!!

Ik wilde eigenlijk de vrachtwagen aanvullen met "twee bakstenen op je borst". Het zware gevoel.

Wat ik vooral merkte was dat ik erg stijf en stram werd. Vooral omdat je niet lekker kunt liggen en draaien als in bed ligt.

Zorg dat je iets of iemand hebt om je uit bed te helpen de eerste dagen.

Oefen eens of je van plat op je rug weer omhoog kunt komen zonder te steunen met je armen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo iedereen,

Nog even voorstellen. Deze 47 jarige wil borsten. Geen man die me nog kan tegenhouden met 'schatje voor mij zijn ze goed zo'. Dit doe ik echt voor mezelf en na 27 jaar ben ik er klaar voor. Klaar om pijn te lijden en hopelijk snel te pronken.

Plaatsing zal tussen de borstspier zijn. Ik ben slechts 1.62 en weeg 49 kg dus bij het passen bleek 300cc perfect bij mijn lichaam te passen. Ik heb brede schouders en smalle heupen meer cc leek nergens op. 300cc lijkt weinig maar voor mij gaat dit een enorm verschil maken. Op dit ogenblik heb ik 80AA, misschien 80B of C? Het maakt me niet veel uit als ik maar borsten heb.

Tijdens de pasconsultatie had ik een lintmeter bij en heb ik de omtrek gemeten op de borsten zo wist ik ongeveer welke maat van sportbeha ik moest kopen. Ik kan jullie verklappen dat die gigantisch lijkt naast mijn huidige collectie.

Nu is het afwachten op een mail van de dokter met de laatste afspraken.

Spannend.

Groetjes,

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mercedes.

Welkom :)

wat goed dat je deze stap genomen hebt,voor jezelf.

spannend,het lijkt nog ver weg,maar voor je het weet is het mei hoor,dagen vliegen voorbij,voor mij dan in elk geval,haha

ik heb zelf hiervoor ook dual plane gehad,maar dan met 375cc,anatomische prothesen

kijk eens in de gallery,dan kan je die foto,s zien

anders kan je altijd voor een uitgebreider reeks foto,s kijken in mijn album :6:

veel lees en post plezier op het forum

en aftellen maar......

greetzzz moon :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Phantasia

Gevonden! ;) Spannend hoor. Nog een weekje en dan is het al zover! :43: Ik ben om 7:30 al aan de beurt, dus als jij onder het mes gaat, dan lig ik al bij te komen denk ik. Ik kan niet wachten, wil het ook al zo lang! Maar jij nog langer natuurlijk.... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevonden! ;) Spannend hoor. Nog een weekje en dan is het al zover! :43: Ik ben om 7:30 al aan de beurt, dus als jij onder het mes gaat, dan lig ik al bij te komen denk ik. Ik kan niet wachten, wil het ook al zo lang! Maar jij nog langer natuurlijk.... ;)

Phantasia,

Dat maakt je borsten dan wel een beetje ouder dan de mijne. :rolleyes:

Grapje om de spanning wat de doorbreken want nu is het nog maar 8 dagen wachten.

Elke dag twijfel ik of ik een nog een foto zou nemen van deze twee maar voor mezelf hoeft dat niet. De chirurg doet dat voor mijn dossier en dat is voldoende. Of toch nog snel?

In een tijdschrift stond een kort verhaal van iemand die een borstvergroting had en als iemand nu een opmerking maakt zegt ze dat ze een boob job heeft gehad. Zelf ga ik het niet ontkennen tegenover de mensen die me lief zijn maar anderen geef ik dat antwoord.

Je tikkertje tikt voor ons beiden,

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Phantasia,

Dat maakt je borsten dan wel een beetje ouder dan de mijne. :rolleyes:

Grapje om de spanning wat de doorbreken want nu is het nog maar 8 dagen wachten.

Elke dag twijfel ik of ik een nog een foto zou nemen van deze twee maar voor mezelf hoeft dat niet. De chirurg doet dat voor mijn dossier en dat is voldoende. Of toch nog snel?

In een tijdschrift stond een kort verhaal van iemand die een borstvergroting had en als iemand nu een opmerking maakt zegt ze dat ze een boob job heeft gehad. Zelf ga ik het niet ontkennen tegenover de mensen die me lief zijn maar anderen geef ik dat antwoord.

Je tikkertje tikt voor ons beiden,

Groetjes

Haha, ja dat is zo! ;) Zijn de mijne 2,5 uur ouder dan die van jou. :152:

Ik ben er ook eerlijk over tegen bekenden, maar ik ga het ook weer niet aan de grote klok hangen. Ik wil niet dat er achter mijn rug om gezegd wordt 'ach, die tieten zijn toch nep'. Niet iedereen hoeft het te weten. ;)

Ik ga trouwens nog wel foto's maken de komende week. Ik vind het wel mooi om te zien hoe ze dan uiteindelijk veranderd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mercedes

Ook jij nog 2 daagjes te gaan voor je bv en zo te lezen

nog 2 andere met jou, alle 3 zowat achter mekaar,Spannend zeg.

Ik zelf heb pas ook een bv ondergaan en was er nu ook pas

klaar voor!

Ben nu er heel erg blij mee.

grtjs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Ben je ook al zo nerveus?! :5: Ik wel! Heb vanavond en morgen helemaal volgepland, zodat ik niet zoveel tijd heb om erover na te denken. :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angela, best wel spannend. Weinig angst voor de pijn maar heel nieuwsgierig naar het resultaat. Vandaag is het echt de laatste dag met deze kleine borstjes. Nog steeds ben ik blij met mijn beslissing en ik hoop dat het zo blijft. Zenuwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Phantasia, ongelooflijk hé? Morgen is het zover.

Wat was ik blij dat mijn laatste werkdag voorbij was gisteren. Ik moest echt alles opschrijven wat ik nog moest doen, niet normaal. 's Avonds uit eten geweest met vrienden en water gedronken. Best trots op mezelf maar ik miste de wijn en wou liever een beetje dronken worden...dan had ik beter kunnen inslapen.

Ik stop met foto's kijken want soms lijkt 300 cc heel veel een andere keer weer net zoals ik het zou willen. Het niet weten hoe die borsten er gaan uit zien maakt me gek. 'Die' borsten, alsof het over iemand anders gaat. MIJN BORSTEN moest ik schrijven maar die zijn er nog niet, die ken ik nog niet.

Probeer nog te genieten van de laatste dag met deze borstjes. Morgen begint een ander leven.

Succes meisje,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Pfff, het duurde bij mij ook even voordat ik de slaap kon vatten. Begin nu wel echt bang te worden! Ik sta ook nog steeds achter mijn beslissing, maar ik vind het doodeng om niet te weten hoe groot ze nou precies zullen worden. Ga ik voor 300 of 350cc? Dat laatste lijkt me toch wel erg veel... :unsure:

Ik ga zo lekker ontbijten met een vriendinnetje. :D Succes met de laatste loodjes hè?! Ga lekker de deur uit en wat doen, dat leidt af. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!!!!

Nog 1 nachtje slapen!

Spannend he :P

Ik kom je even heel veel succes wensen, morgen heb ik daar de kans niet voor :D

Slaap lekker vannacht, nog even lekker op je zij en buik :P

Ben benieuwd hoe het je vergaat en naar je verslag

Zet m op!!!

Liefs Sunny :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mercedes,

Wauw, morgen is boobday! Geweldig voor je, ik hoop dat het allemaal meevalt en heb vertrouwen in je pc. Staar je niet blind op cc's, iedereen is uniek en dat geeft weer een ander plaatje maar rond de 300cc is een mooi maatje bij je lengte. Ik heb ook brede schouders en smalle heupen en heb 310cc gekregen voor de spier.

Veel sterkte morgen xx Aerial

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mercedes,

ja he he ,eindelijk is jou GROTE dag morgen aangebroken,spannend!

al een beetje voorbereid enzo?

ik ga duimen op een goede dag morgen,en dat je maar zonder misselijkeheid wakker word.en dat alles goed is verlopen,maar dat gaat echt wel goedkomen hoor.

heel veel sucses en sterkte alvast toegewenst voor morgen.

slaap lekker nog vanacht,en mischien nog een keer lekker op je zij en buik,want dat zit er de eerste paar weekjes niet meer in,erna weer wel natuurlijk.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mercedes,

Net effe je topic doorgelezen en misschien ben je nu al geholpen, nou alsnog veel succes gewenst en voor straks al gefeliciteerd!!! :1bouncingboobs:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mercedes,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs.. :1big_boobs:

Hoe gaat het met je?! Hier gaat alles goed, ben blij met mijn nieuwe borsten (275cc), maar heb wel pijn..

Ik wil je hierbij veel beterschap toewensen en hoop je verslagje snel te lezen..

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Mercedes

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs

hoop dat je niet al te veel pijn hebt en een goed herstel krijgt

laat je lekker verwennen en geniet van je nieuwe aanwinsten

Groetjes rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.