Ga naar inhoud

Mercedes : 10 mei 2010 : Dr. De Maerteleire : Mediclinic


Aanbevolen berichten

Hier ben ik!!! Bedankt voor alle wensen en reacties.

De operatie is echt meegevallen. Lieve mensen aan het onthaal, rustige verpleegster en de dokter zag ik ook nog voor de ingreep. Het was een volledige narcose maar ik was onmiddellijk klaar wakker, smsje naar een vriendin, nog ééntje om te vragen of ze een trui meebracht want het enige dat ik had was kou, brrrr. De verpleegster bracht nog een verwarmd dekentje en dat was zalig. Ik lag te genieten maar had al gepiept onder het deken en......geen verband! Ik zag 2 borsten. Was men dat vergeten? Geen ontsmettingsmiddel op mijn huid en alle tekeningen weg die de dokter gemaakt had. Droomde ik of was dit echt? Het is dus echt, er kleven doorzichtige klevers op de wonde. De tekeningen op mijn borsten waren ook proper gemaakt, weg zwarte stift. Heel gevoelig was wel het plekje tussen mijn borsten. Dat voelde heel hard aan.

Enkele uurtjes later was ik thuis. De pijnstillers van de infuus hebben gewerkt tot ongeveer middernacht.

Mijn borsten waren zichtbaar aan het zwellen. Mijn tepels wezen ineens naar de buitenkant, ik schrok wel even. Een vriendin bleef slapen en zij stelde mij gerust dat dit de vochtophoping is en dat dit nog wel even gaat duren. Veel drinken, veel plassen.

Even in slaap gevallen tussen 2 en 4 uur, nog eventjes tot 6. Echt pijn heb ik niet maar het is een ongemakkelijk gevoel.

Vanochtend nog grotere borsten. Stop. Genoeg. De straal van de douche verdroeg ik niet eens en ik ben een beetje in paniek geraakt. Was ik blij dat mijn vriendin er nog was. Ik rilde, voelde me onzeker en hield de hele tijd die borsten vast. Ze voelen zo hard aan, warm en ik kon niet snel genoeg terug die bh aanhebben. Eens die weer over mijn borsten was werd ik rustig.

Alles staat nu op grijphoogte want ik kan mijn armen wel opheffen maar het is heel pijnlijk.

Het enige wat ik vandaag nog wil doen is rusten, zo weinig mogelijk bewegen. En wachten op een volgend bezoekje om naar mijn borsten te kijken want zelf kan ik die bh niet uit of aan krijgen. Ze zijn mooi meisjes maar nog een beetje te gezwollen. Volgens mij ga ik binnen enkele dagen (weken?) het resultaat hebben dat ik wou.

Tijd voor de volgende pijnstiller. Au, au , au

Groetjes en tot snel,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mercedes

fijn dat alles goed verlopen is.

en ja die douche,die is de eerste 2 a 3 dagen even vreemd en iets eng he

hebben we allemala gehad hoor,dus gerust,gewoon lekker op makje allemaal en doen hoe jij het fijnst vind hoor.

beterschap en neem idd maar wat pijnstillers in,zijn er tenslotte niet voor niets

beterschap

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Sterkte Mercedes! Ik lig ook voor pampus hoor. Leef van pijnstiller naar pijnstiller, haha. Wat heerlijk dat jij geen tape hebt! Ik ben een mummie. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik plaatste 2 foto's in de galerij.

Vandaag is er nog meer zwelling!! Mijn borsten zijn echt steenhard en warm. Koorts heb ik niet en de rest van mijn lichaam voelt ok. De afdruk van de sportbeha staat nu nog meer afgedrukt in mijn huid dan op de foto. Ik hoop dat dit normaal is en snel afneemt.

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEy mercedes

Wij komen van dezelfde ieniemini maat af,en ik snap wat je bedoeld!!

Maar ik heb hetzelfde dus maak je niet druk :D

Vooral dat vasthouden komt me zoooo bekend voor!

Maar over een paar daagjes is dat voorbij hoor, je went er heel snel aan vind ik.

Gaat goed komen, ik ben nu 4 dagen PO en heb al geen pijn meer, terwijl ik vrijdagavond dacht dat het nooit weg zou gaan ;)

Geloof me!!!

Succes met je herstel!

En ze zien er super uit!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje, bedankt om te antwoorden. Soms lach ik de pijn weg met de gedachte dat ik nu tienerborsten heb. Het zijn echt wel heel strakke borstjes. Mijn tepel is zo fel naar buitengedrukt dat het lijkt alsof die stijf is. Dat is niet zo, de tepel is zacht en ligt tegen het tepelhof geplet in mijn beha.

3 dagen zijn ook weer zo voorbij. Niets hoeft. Het huis is rommelig, ik sluit de keukendeur opdat ik de afwas niet zou zien, deken op de grond, lamp die blijft branden,...het maakt mij vandaag niets uit. Straks heb ik hulp en zij moet ook nog wat werk hebben. :rolleyes:

Grtjs

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mercedes,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Zien er al heel mooi uit vind ik, dat belooft als de zwelling weggaat en ze gaan indalen! :123: Leuk verslagje ook!

Wens je een voorspoedig herstel! Laat je maar lekker verwennen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mercedes,ja erg he,dat gevoel bij je tepels,kan me er iets bij voorstellen,alhoewle ik het zelf niet zo erg heb gehad(gelukkig) mijn tepels waren juist het enige waar ik het minst last van had,herken wel dat soort warmte gevoel,of ze in de fik staan,dat is echt je huid,die word opgerekt in een plots tempo,en die heeft het even zwaar,zorg dat deze niet uitdroogt,ga je kleine scheurtjes krijgen en die gaan meer zeer doen,smeer ze voorzichtig aan met olie of bodycrme ofzo,lekekr je huid soepel houden,niet op je wondjes uiteraard.

het neemt na een paar dagen af,geloof het.

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede middag,

Na een zwaardere pijnstiller rond middernacht toch geslapen tot 6 uur.

Ik geraakte niet in slaap door de brandende pijn aan de wondjes. Liggend knelt de bh net daar het meest.

Even de bh van mijn huid weggehouden en de pijn nam af. Dan maar 2 papieren zakdoekjes onder mijn bh gestopt en de druk was heel wat minder.

Vanochtend werd ik wakker met een sok in mijn bh! Hoeft echt niet meer!!!!! :1bouncingboobs:

Ik herinner me dat ik halfdronken wakker werd van de pijn omdat de zakdoekjes weg waren onder mijn linkerborst. Denkend dat het zakdoekjes waren heb ik een sokje onder de rand gestopt. Gelukkig is de wonde netjes afgeplakt en had ik het sokje in bed aangetrokken.

Mijn borsten voelen vandaag al minder warm aan en Moontje ik heb ze daarnet verwend met Aragan olie. Lekker vettig maar een heerlijk gevoel nadien. Dat was ook een angst die ik had. Mijn huid is al wat dunner en ik was bang om striemen te krijgen als die huid zo uitgerokken werd. De dokter verzekerde mij dat hormonen vaak de oorzaak zijn van striemen. Toch ga ik ze extra blijven insmeren.

Tussen mijn borsten begint het blauw te worden. Ik voel mijn borstbeen nu niet meer. De spier ligt daar nu heel hard gespannen over. Pijn doet het niet.

Tot later,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja verwen ze maar goed.

ja ik had bij de dual plane ervaring ook een bont en blauw/geel/paars/zwart middenstuk,kraken deed het zelfs toen in het begin bij opstaan zitten en liggen enzo.brrrr

fijn dat het met stapjes beter gaat,je hebt nu het allerergste gehad ondertussen,ja het slapen is nog wat onwennig eerste week.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.