Ga naar inhoud

wat als je teveel doet


Gast sweetme

Aanbevolen berichten

heey meiden,

ik ben 12 april geopeerd maar ben al weer aan t koken, wassen, met me kleine meid bezig, autorijden....

heb geen last meer van me borsten maar dit kan wel kwaad volgens mij!

iemand ervaring?

ggroetjes sweetme

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

Ik zou echt mij wel houden aan de 6 weken rust die ze je voorschrijven. Dit heeft voornamelijk ook te maken met kapsel vorming waar je echt niet op zit te wachten. Dit kan zee nadelige gevolgen hebben waardoor je uiteindelijk dus wel veel pijn klachten kan gaan hebben. Het kan er zelfs tot leiden dat als je veel kapsel vorming hebt je de protheses moet laten verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TE veel doen,is vragen om ellende,houd je aan de voorgeschreven rust en regeltjes van je arts hoor,echt waar. :140:

als je prothesen niet goed inkapselen,voel je nu niks van mischien,maar op later stadium wel,en dat zou zonde wezen natuurlijk.

sucses met rustig aan doen :38:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een die al na een paar dagen weer behoorlijk in de weer was... In mijn leven past rustig aan doen niet helaas. Hopelijk krijg ik geen last. Heb echt geprobeerd om rustig aan te doen, maar het kan écht niet. Mocht van mijn arts ook al na 2 weken weer tillen. Vond ik erg vreemd, maar toch, hij zal het wel weten toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag mijn consult gehad en vroeg dus ook aan mijn PC wanneer ik weer kon beginnen met werk..

Bij mij worden ze achter de spier gedaan en hij zei binnen 10-14 dagen weer aan het werk..

en over het tillen zei die dat het allemaal geen kwaad kan...

Maar ik lees juist hier dat je de eerste 6 wkn rustig aan moet doen, niet tillen enzo! Volgens hem was dat onzin en is het juist goed om dingen te doen zodat je soepel blijft...

wat moet ik nou doen?? :16: lastig....... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dat tillen juist geen kwaad kan na 14dagen,lees ik dan ook echt voor het eerst hoor.

en ik lees wat,dat wil je niet weten hoeveel hahahah

ik zou me toch echt ondanks dat tegendraadse advies,lekker aan de rust houden de 6weken hoor,zo kan er ook maar weinig mis gaan,en wat is nu 6weekjes?niks toch eigenlijk...?

sucses

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb uiteraard nog niet gesport, maar deed al wel snel alledaagse dingen. Geen zwaar huishoudelijk werk of zo, maar gewoon, het verzorgen van de kids. Die van 2,5 til ik nauwelijks meer, maar mijn kleine van 8 maanden wel. Die kan niet kruipen of lopen dus ik moet wel. Kan moeilijk 6 weken een nanny in huis nemen....

Heb er ook geen pijn bij, ik merk het snel zat als ik teveel heb gedaan en dan luister ik ook wel naar mijn lichaam. Dan laat ik mijn vriend bv die kleine even verschonen ofzo.

Ik heb eigenlijk nooit echt pijn gehad en dan ben je toch sneller geneigd dingen te gaan doen. Weet iemand trouwens of het uitmaakt of je ze onder, op of tussen de borstspier hebt met het oog op weer de normale dagelijkse dingen doen als tillen???

Kan me indenken dat wanneer je ze onder de spier hebt, je een stuk meer moet uitkijken met tillen. Toch? Ik heb ze erop, misschien dat het daarom minder kwaad kan als je na 2 weken weer mag tillen? Hoop het maar, niet dat ik straks met kapselproblemen te maken krijg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang dat je goed je ellebogen bij je lichaam houd,bij lichtelijke ,dat zal altijd nog veiliger zijn als zomaar alles doen wat je nodig vind,het is maar 6weken,en een beetje rekning houden met hoe en hoevaak je je licht inspant,kan geen kwaad,voor je het weet ben je uit de herstelperoide.

sucses,en ja ik weet hoe het is met kleine kindjes :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.