Ga naar inhoud

Boobstobe : 28 juli 2010 : Dr. Borg : Franciscus Ziekenhuis : Roosendaal


Aanbevolen berichten

hoi meiden, au wat heb ik een pijn en kan bijna niet ademen door het drukkende verband om me heen.

Heb pijnstillers gekregen die ik niet mag hebben dus zal het op paracetamol moeten redden.

Verder kotsmisselijk... Dr borg is nu op vakantie en ook de andere pc dus word een beetje van t kastje naar de

muur gestuurd helaas. Er is 325 cc ingegaan en ik denk een flinke c te hebben, kan er amper naar

kijken dan word ik al misselijk. Later meer hopelijk voel ik me snel wat beter.

Moesten jullie dat rekverband ook 2 weken om?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 92
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb het ongeveer 24u gehad, maar volgens mij is dat per PC en per persoon verschillend.

4x per dag 2 paracetamol. En goed blijven innemen zodat je een spiegel in de bloed opbouwt....dat was bij mij het advies en hielp ( nam ze in om 0800-1200-1600-2000 )

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei meid, jammer te horen dat je er zoveel last en pijn van hebt! Hoe komt het dat je die pijnstillers niet mag hebben? Allergisch voor, hebben ze daar dan geen rekening mee gehouden? Weet dat die lastige en ook pijnlijke tijd van die eerste dagen overgaan hoor! Daar moet je jammergenoeg doorheen! Neem in wat je kan en mag en hou je zoveel mogelijk rustig, laat je maar's verzorgen!!

En als de eerste week voorbij is, zal je al heeeel anders naar je :1boobs: kijken :rolleyes:

Veel beterschap :147:

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och...die pijn...

ik kan het me nog goed herinneren.

Ben zelf nu 17 dagen PO en heb ook vreselijk veel pijn gehad...

Ook ben ik 2 dagen goed misselijk geweest.

Ik nam 6-8 x per dag 2 paracetamolletjes, maar daar verbeterde het niet echt mee.

Je moet er even doorheen, het komt ECHT goed. Neem de tijd, rust!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ahhh :147:

mennn voor mij nog maar zo kort geleden. Ik ben vorige week 2x niet goed geworden en daarbij 2x flink gebraakt. Al met al 3 dgn beroerd geweest. De ergste pijn ging met dag 3 ook weg. Paracetamol was ook mijn einige pijnstilling en daarop was het te doen. Niet wachten tot je pijn krijgt maar continu blijven innemen om pijnpieken te voorkomen. Je moet een soort spiegel creeren.

Sterkte meid

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lieve schatten, thanks voor alle ondersteunend woorden! Het drukkende gevoel word steeds minder en ik kan al meer dan gisteren. Maar au wat een rugpijn! Heb nu wel intrekt dat ik een beetje kan draaien van

zij naar rug, niet helemaal zij maar dat haalt de spanning er wat af.

Durf nu ook al wat meer onder mijn 'steunkous' te kijken en ben heel benieuwd

hoe het straks wordt! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn zal inderdaad elke dag beteren, en die rugpijn, tja, is wat zoeken hé. Ik legde een kussen onder elke arm en kon zo ook af en toe met zij tegen/op het kussen leggen. Zo had ik niets van rugpijn.

Doe het nog rustig aan hé, rust maar goed. Ik sliep de eerste dagen ook héél veel, zelf enkele weken erna voelde ik me soms nog super suf zonder dat ik van die borsten last had.

Nog een goed herstel en ik ben héél benieuwd hoe het resultaat is geworden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

rugpijn was vannacht weer heft maar ben steeds van bedhelft gewisseld. De

ene keer plat en dan weer even half zittend. Ben vandaag weer vaak misselijk, ben benieuwd of dat nou nog

van de narcose is of van de medicijnen.

Moet trouwens van mijn pc 2 weken tape op mijn borsten houden en ook 2 weken een soort steunkous

eroverheen. Ben daar echt niet blij mee want vooral die tap trekt enorm aan mijn huid... En aangezien hij nu

op vakantie is, krijg ik voor mijn vragen een vervanger uit een totaal ander ziekenhuis.

Dan ben ik toch benieuwd of ze wel hetzelfde advies geven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

rugpijn was vannacht weer heft maar ben steeds van bedhelft gewisseld. De

ene keer plat en dan weer even half zittend. Ben vandaag weer vaak misselijk, ben benieuwd of dat nou nog

van de narcose is of van de medicijnen.

Moet trouwens van mijn pc 2 weken tape op mijn borsten houden en ook 2 weken een soort steunkous

eroverheen. Ben daar echt niet blij mee want vooral die tap trekt enorm aan mijn huid... En aangezien hij nu

op vakantie is, krijg ik voor mijn vragen een vervanger uit een totaal ander ziekenhuis.

Dan ben ik toch benieuwd of ze wel hetzelfde advies geven...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat afwisselen deed ik ook hoor,en verlichte de nek/rugpijn wel iets.

ik had na een week,meer rugpijn dan borstpijn hahaha ook triest ja is dat.

elke dag beterd hoor,en over een goede dikke week,zal je merken dat alles veel beter gaat,dan kijk je lachend terug op deze nare tijd

ff doorbijten,en voor je het weet,huppel je weer als vanouds rond :1bouncingboobs:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, die rugpijn is idd iets wat we hier allemaal meemaken :139: ...Ik probeerde (trouwens nu nog) soms een kussentje of rolletje van een handdoek te maken en dat leg ik dan tegen mn rug aan als ik op mn zij lig. Dan rol je niet terug en kan er toch wat druk van je rug af. Mn armen leg ik nog wel niet helemaal zoals je normaal op je zij ligt, maar het geeft toch al een heel ander gevoel..mss eens proberen?

En idd je pijnstillers heel consequent nemen, niet afwachten tot je pijn krijgt, maar zeker zo in het begin...als vaste routine houden. Naderhand kan je altijd wat afbouwen.

Heel veel succes meid, het komt wel goed...even doorbijten!!

Liefs, K'tje

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben vandaag zo duf als een konijn, terwijl ik gisteren veel fitter was...

ben echt wel heel blij met jullie, jullie houden bij mij de moed erin want pfoe wat valt het vies tegen.

Wel ben ik superblij met het resultaat zoals het er nu uitziet!!!

vind het wel heel gek dat ik de enige lijk die tape boven en tussen mijn borsten heb en die trekt me toch aan mijn huid :S daarnaast heb ik een rekverband om mijn bovenlijf dat zo strak is dat ik af en toe ademnood heb, het lijkt me een verademing om een gewone sportbh aan te kunnen. Weet iemand of dit wel normaal is? Zou het erg zijn als ik de tape er over 2 dagen afhaal, het kan toch niet zo zijn dat mijn prothesen dan ineens in mijn nek zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag vreselijke spierpijn, hm misschien heb ik al wel teveel van mezelf verwacht en het veel gedaan.

Hoorde gisteren dat mijn tape er 2 weken op moet blijven zitten toen ik de verpleegafdeling belde terwijl ik me

toch echt meen te herinneren dat mijn pc 5 dagen zei! Ik vind die tegenstrijdige adviezen zo

vervelend, lijkt wel net na de bevalling toen was dat ook zo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Boobstone,

Zou ik je ww mogen om te spieken??

Mijn ziekenhuis is ook het Fransicus ziekenhuis, niet voor mijn bv maar voor alle andere dingen haha.. ;)

Maar vind zelf dat ze daar ook een beetje vaag zijn altijd..

Mijn vriend moet daar nu vaak heen voor zijn rug en vind ze zelf een beetje 'lomp' overkomen..

Maar heel veel succes met je herstel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ola,

Wat erg dat je zoveel pijn hebt!! Heb je wel goede pijnstillers dan?? Ik ben eigenlijk best fit... Heb pijn als ik moet opstaan en moet gaan liggen en ben natuurlijk ook iets trager.. Take it easy take it slow (hahahah)...

En zou ik je ww mogen?? Meid heel veel succes!! kus kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiemorgen, nou wat een verwarming allemaal in het ziekenhuis weet niemand precies hoe of wat...

Heb de tape er gisteren afgehaald omdat het ontzettend jeukte en trok aan mijn huid. Nu heb ik alleen de tubigrip

over en dat lijkt me vreemd... Heb dus het ziekenhuis weer gebeld en werd van het kastje naar de muur gestuurd. Uiteindelijk hebben ze de vervangend pc in dordrecht gebeld en nu raden zij toch

een sportbh aan! Die arts van mij mag zijn protocol wel eens duidelijk maken aan zijn medewerkers, hij zat met zijn hoofd vast al op zijn vakantiebestemming;) naja, zo lang mijn boobs op de juiste plek blijven zal het wel

goed zijn denk ik...

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag kan ik al beter resultaat zien zonder de tape. Maak me wel een klein beetje zorgen over mijn rechterborst, die lijkt aan de binnenkant (dus je decollete) een beetje scheef te zijn. Zou dit de prothese kunnen zijn die een beetje gedraaid is?? baal er zo van dat mijn arts op vakantie is en dat de andere pc ook op vakantie is... kan nergens heen met mijn vragen alleen bij de assistente maar die weet niet zo veel helaas :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Maak je maar geen zorgen hoor!

Je borsten kunnen nu een beetje gek staan maar dit word minder hoor.

Elke dag veranderen ze weer terug naar je oude vorm ^_^

Lastig he als je niet weet wat je aan moet doen..

Mijn arts zei zelfs dat ik na 6 dagen gewone bh's aan mocht nou gelukkig is dit goed gegaan ^_^

Even doorbijten meid! en maak je niet druk het komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.