Ga naar inhoud

wie is er recent door dr. Plovier geopereerd?


kevertje

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik ben vrijdag 20 maart door dr. Plovier geopereerd.

Na de operatie krijg je zoveel info, dat ik het allemaal niet onthouden heb.

Wanneer mocht je douchen? Want dat heb ik ren dag nadien al gedaan.

Ik heb draadjes die vanzelf oplossen. En ik moet in principe niet meer op controle gaan... Maar ik voel me nu al zo onzeker over de vorm van mijn borsten dat ik graag toch over twee weken eens wil langs gaan.

Hoe zit dat bij jullie?

Verder vergeet ik al twee dag s morgens mijn antibiotica te nemen. Ik neem die dan maar gelijk in wanneer ik er aan denk :-S

Met de pijn valt het niet erg mee eerlijk gezegd! Vandaag dag 3 en lig al hele dag om bed. Ik zoek dan bikini's en lingerie van Victoria op en dan vergeet ik weer even de pijn. :-)

Allemaal een goed herstel gewenst!

En ik hoop dat mn nieuwe borsten nog veeeeel gaan veranderen, want ik vind ze nu maar niks :-(

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Meid, je geeft het echt te weinig tijd.. Je bent pas 2 dagen po..

Er is veel ontevredenheid binnen een paar dagen na de bv, de laatste tijd.. Jullie maken jezelf er ook niet vrolijker op, door steeds te lopen sippen ;)

Een bv heeft een herstel van minimaal 6 weken!!!! En het uiteindelijke resultaat is pas na minimaal 3 maanden zichtbaar.. Geef het dus de tijd

En zet je wekker voor de antibiotica. Niet dat je hem dadelijk een dag vergeet... Sommige dingen zijn nou eenmaal belangrijk ;)

Een goed herstel!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als ik andere vrouwen hun foto's zie na 1 a 2 dagen Po dan zien die we toch al een stuk mooier uit. Vandaar mijn ongerustheid al. Je leest hier ook veel over complicaties enz,... Dan hop je toch altijd " laat me daar van gespaard blijven!"

In elk geval: geduld, geduld, geduld ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat snap ik idd.. het is lastig, vooral die eerste paar weken.. Het vertrouwen hopt tussen +10 en -10...

Bij Plovier zie je vaak veel vocht ontstaan iin de borsten, en duurt ook soms lang eer het weg trekt, maar heb vertrouwen, het komt wel goed :)

Houd je wel goed aan de adviezen (heb je die niet van hem op papier mee gekregen? ) dan komt het wel goed :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee kevertje!

Ik ben afgelopen maandag 16 maart geopereerd door plovier.

Ook bij mij zag het er niet uit zoals je graag zou willen, maar dat had plovier mij ook heel duidelijk verteld!

Ik ben expres niet elke dag meer gaan kyken want zelf word je er sip & als je elke dag kykt zie je zelf geen verschil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lisanne,

Wel dat heb ik me vanaf vandaag ook voorgenomen. Ik ga me er minder op focussen en ik ga week per week afwachten. Elke vrouw is anders en hersteld anders. Bij de ene zie je al meteen "wauw, dat wordt sowieso mooi" , bij mij is dat nog afwachten.

Hoe bevalt de pijn jou? na hoeveel dagen was het bij jou dragelijker? Hier is het toch nog afzien. Hopelijk betert dat ook snel. Dacht op dag 3 zal het al wel beter gaan, maar integendeel...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

valt het tegen omdat ze er niet natuurlijk uitzien? je hebt het over de vorm....

De eerste 3 dagen neemt de zwelling toe.... duurt wel even voordat ze normaal ogen..... geduld geduld. Ik had vooral na een aantal dagen meer pijn, zelfs in de 2e week, denk dat het gevoel er gewoon weer in kwam. Ik heb toch nog 2 weken pararcetamol genomen.

Wel belangrijk dat jij nu op tijd jouw antibiotica neemt.

Maar hoef jij na een week niet op controle dan? Volgens mij is het normaal dat je na een week en dan na 3 maanden en dan na een jaar nog op controle gaat.

Dus een controle afspraak maken zou ik zeker doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgends mij ging het na dag 4 wel beter. Zit morgen alweer op een week.

Moet wel goed in de gaten houden dat ik niet teveeel ga doen, omdat ik me verveel..

Ik heb wel nog veel last van de martelband die zo strak zit..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee kevertje!

Ik ben afgelopen maandag 16 maart geopereerd door plovier.

Ook bij mij zag het er niet uit zoals je graag zou willen, maar dat had plovier mij ook heel duidelijk verteld!

Ik ben expres niet elke dag meer gaan kyken want zelf word je er sip & als je elke dag kykt zie je zelf geen verschil!

He Lisanne,

Ik zie in je status update dat jij eigenlijk 18 Mei aan de beurt was. Hoe ben je uiteindelijk op 16 Maart terecht gekomen?

Ik sta zelf op de wachtlijst al een paar weken maar nog niks gehoord ;( zou graag eerder gaan dan de geplande 21 Mei aangezien ik in September ga trouwen.

GR

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Lisanne,

Ik zie in je status update dat jij eigenlijk 18 Mei aan de beurt was. Hoe ben je uiteindelijk op 16 Maart terecht gekomen?

Ik sta zelf op de wachtlijst al een paar weken maar nog niks gehoord ;( zou graag eerder gaan dan de geplande 21 Mei aangezien ik in September ga trouwen.

GR

Hoihoi,

Ik kon niet zolang wachten, dus had vrij gevraagd op mn werk voor maart en toen gebeld om de afspraak te verzetten naar maart. Lucky me was er een plekje vrij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lisa : bedankt voor je berichtje! Inderdaad mijn antibiotica moet ik goed in de gaten houden. Ik moet niet op controle gaan, want de draadje verdwijnen vanzelf. De eerste controle is pas op 6weken. Maar ik ga zeker een afspraak maken om over twee weken te op controle te gaan. Voor de zekerheid. Wat de vorm betreft ben ik helemaal nog niet bij,maar iik heb bij aantal ander vrouwen ook enorme verschillen gezien met begin en aantal weken verder. Dus ik moet geduld hebben :-)

@Lisanne : wanneer moet jij op controle gaan? Ga jij ook pas over 6weken op controle? Word jij ook misselijk van die oxynorm? Ik ben stellend superblij als ik de E pij stiller kan nemen, want die werkt het best, maar word er wel wat dizzy van :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een controle afspraak ingepland voor eind mei. Eerder lukte t mij niet. Wat betreft de oplosbare draadjes, verpleegster zei dat k voor zekerheid na 2 weken bij huisarts kon laten nakijken of alles goed gaat wat betreft de hechtingen.

Ooh bah oxinorm, heb ik 2x gehad maar moest er enorm van overgeven. Hiermee ben ik dus gestopt. Heb t gedaan met antibiotica, 3x ibrobufen & 4x paracetamol.

Wat bedoel je met de E pijnstiller? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

Jammer dat het je nu nog niet zo bevalt! Ik kan je niet helpen met je vragen maar ik heb wel een aantal vragen voor jou!

Ik word in Juni geopereerd en ik ben heel erg zenuwachtig!

Heb jij een borstvergroting gehad en waar heb je voor gekozen, wat voor resultaat wil jij?

Ik krijg een borstlift met implantaten. Ik wil graag een extra high profile en ronde implantaten en zo ongeveer uitkomen op een cup E/F. Helaas kan ik hier niet zoveel vinden over borstlifts icm mijn keuze.

Hoe was het bij Plovier? Beviel het je wel allemaal?

Sterkte met je herstel! Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh haha!

Nou ik ben ze niet meer gaan gebruiken nadat ik elke keer moest overgeven

Heb ik liever wat meer pijn als overgeven ..

Hoe gaat t vandaag met je pijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

Ik ben maandag 16 maart geopereerd door Plovier en ben ook niet tevreden toen ik ze voor de 1e keer zag.

Ik heb echt zitten wenen omdat ze totaal niet zijn wat ik ervan verwacht had. Ze steken helemaal vooruit, geen vorm, zijn te groot, heb medium profiel gekregen in plaats van hoog profiel kortom alles wat ik niet gevraagd had. Misschien moet ik ook wat geduld hebben en komt het toch nog goed? Ik hoop het zo!! Want ik vergelijk ook met foto's die ik hier zie verschijnen en die na de operatie al wow zijn. Vandaar de ontgoocheling misschien een beetje omdat je altijd vergelijkt met anderen hier. Ook ik werd misselijk van die OxyNorm en wou het laten voor wat het was. Had liever pijn dan misselijk te zijn. Maar daarna heb ik ze ingenomen na het eten en ben ik niet meer misselijk geweest. Hebben jullie dr Plovier nog gezien na de operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey PGO11,

Dan zitten we wat in hetzelfde snuitje ;-)

Nu ik geef zeker de hoop nog niet op. Er zijn hier inderdaad heel wat dames die van dag 1 al prachtige borsten hebben, maar heb we ook al geIen met dag en nacht verschil over een paar weken. Dus ik vrees dat we echt geduld moeten hebben en er in moeten geloven. Tenslotte hebben we wel voor een zeer goede arts gekozen. Plovier heeft al super mooie dingen gemaakt.

Na het consult kreeg ik 280cc van Motiva dual plane geplaats, uiteindelijk heb ik 400cc gekregen achter de spier. Omdat ik voor de operatie toch nog even gemeld had liever een volle C meer aanleund naar een kleine D, dan naar een grote B. :-) ik vind ze nu zeker niet overdreven. Qua grote ben ik dus wel tevreden.

Wat de pijn betreft... Ik dacht van te voren "oh, die pijn kan ik wel aan... Ik heb een hoge pijngrens" maar moet toch eerlijk toegeven dat het elke dag nog evenveel is en dat ik al paar keer serieus heb afgezien :-( jongens, toch!

Vandaag dag 4. Spieren in nek, schouders, bovenarmen en de borstspieren zijn stijf. Verder heel pijnlijke steken in mn beide borsten. Ik ga overdag de oxynorm ook laten, maar s avonds voor het slapen gaan neem ik er toch nog eentje in samen met een halve valium.

Hoe staat de pijn bij jou? Jij bent al 8dagen po?

Ik dacht toch seffens even te bellen naar de beclinic om op 2weken een controle te hebben. Ik vind het toch wat lang wachten tot 6 weken.

Wat fijn dat er toch wat dames rond dezelfde rijd geopereerd zijn bij Dr. Plovier. Zo kunnen we elkaar wat opvolgen en steunen.

Heb jij ook al foto's geplaatst? .

Liefs kevertje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Elvira: wat een borstlift betreft kan ik je niet helpen. Maar zoek gewoon op internet foto's van borsten die jij echt top vindt. Plovier vraagt altijd achter foto's zodat hij beter kan begrijpen wat jij wil. Aan de hand van mijn foto's heb ik uiteindelijk 400cc achter de spier gekregen.

Vertel hem daarbij heel duidelijk je wensen en dan komt het helemaal goed.

Ik ben zelf nog maar 4dagen Po. Maar Dr. Plovier luistert geel goed naar je wensen en geeft goed en genoeg uitleg.

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kevertje!

Inderdaad echt fijn dat we zo elkaar kunnen steunen :-) Het lijkt allemaal zo herkenbaar wat je vertelt!

Ik heb gevraagd naar een grote C en zeker geen D want ben een sportief type en wou het niet zo groot hebben maar wel rond dus het mocht beetje onnatuurlijk er uit zien voor mij. Ik zie graag borsten met een bolling vandaar mijn vraag om hoog profiel te krijgen. Dag zelf had ik zelfs nog gezegd dat ik twijfelde tss hoog of extra hoog profiel maar kreeg medium...Het is gewoon de vorm die ze nu hebben die ik echt niet mooi vind.

(Mijn vriend wou ze nog eens bekijken gisteravond en zei: schatje, dit is echt geen grote C maar ik zie je nog altijd even graag met je borsten die bijna tot in je keel hangen :P ) Was wel lief dat hij me wou troosten :-))

Nee ik heb nog geen foto's geplaatst maar zal eens kijken of ik ze vandaag kan plaatsen.

Ik had mijn laatste pijnlijke dag op donderdag en sindsdien werd het draaglijker.

Enkel dat opstaan is nog altijd een hel maar sinds gisteravond kan ik toch opnieuw op mijn zij slapen.

Ja binnen 5 weken moet ik ook opnieuw op controle. Hopelijk hebben we tegen dan al een beter resultaat!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je berichtje.

Ik heb trouwens net je galerij bekeken.. En ik vind ze prachtig! Daar heb je niets aan, want als het niet is wat je voor ogen had dan doet dat niets af aan je teleurstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik heb nieuwe foto's geplaats. Het betert er toch, hoor PG011... geduld, geduld en geduld.

Ik weet eigenlijk niet welk profiel ik heb gekregen. Er staat op mn kaartje: Toine silksurface Full van Motiva, 400cc achter spier. Full= hoog profiel?! :-s geen idee...

@Elvira: bedankt! Hoop toch nog dat ze serieus veranderen :-) maar ik heb er vertrouwen in! ;-) wanneer ben jij aan de beurt?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.