Ga naar inhoud

wie is er recent door dr. Plovier geopereerd?


kevertje

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

Ik heb nieuwe foto's geplaats. Het betert er toch, hoor PG011... geduld, geduld en geduld.

Ik weet eigenlijk niet welk profiel ik heb gekregen. Er staat op mn kaartje: Toine silksurface Full van Motiva, 400cc achter spier. Full= hoog profiel?! :-s geen idee...

@Elvira: bedankt! Hoop toch nog dat ze serieus veranderen :-) maar ik heb er vertrouwen in! ;-) wanneer ben jij aan de beurt?

Liefs

Yep, high profile is dat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meiden,

Ik heb nieuwe foto's geplaats. Het betert er toch, hoor PG011... geduld, geduld en geduld.

Ik weet eigenlijk niet welk profiel ik heb gekregen. Er staat op mn kaartje: Toine silksurface Full van Motiva, 400cc achter spier. Full= hoog profiel?! :-s geen idee...

@Elvira: bedankt! Hoop toch nog dat ze serieus veranderen :-) maar ik heb er vertrouwen in! ;-) wanneer ben jij aan de beurt?

Liefs

Zijn echt mooi kevertje!

Voor mijn gevoel zijn ze nog niks gezakt van dag 1 tot nu:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word volgende week vrijdag (3 april) ook door Dr. Plovier geopereerd. En begin echt wel stress te krijgen nu :D ik hoop dat ik tevreden ga zijn met mijn borsten. Een vriendin van me is ook bij Dr. Plovier geweest en zag haar borsten na 2weken en ze waren zo mooi :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes Meuldb! Het zal wel mooi worden. Ik kan al niet wachten om de mijne te zien veranderen. Hoe laat word je geopereerd? Ik moet 3 april teruggaan voor mijn wondjes te laten nakijken (om 14u). Hoeveel cc krijg je? Voor of achter de spier? Welk merk?

In elk geval veel succes! Nog eventjes en het is zover!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes Meuldb! Het zal wel mooi worden. Ik kan al niet wachten om de mijne te zien veranderen. Hoe laat word je geopereerd? Ik moet 3 april teruggaan voor mijn wondjes te laten nakijken (om 14u). Hoeveel cc krijg je? Voor of achter de spier? Welk merk?

In elk geval veel succes! Nog eventjes en het is zover!! Xx

Woon jij dicht in de buurt van de kliniek?

Voor mij is t 2 uur rijden dus k ga gewoon naar de huisarts voor de hechtingen.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, voor mij is het ook eventjes rijden. Woon in Zolder.

Naar voor mn mannelijke huisarts gaan staan vind ik ook maar niets.

Hoe gaat het vandaag met je?

Ik voel me vandaag stukken beter. Heb enke Om 6.00 en om 10.00 pijnstillers genomen. Vandaag alleen last van serieuze pijnscheuten in beide borsten. Dan kan ik even niets meer doen van de pijn. Maar voor de rest ben ik al opgelucht dat de pijn te doen is.

Ik durf wel nog niet naar buiten, voel Ne nog wat slap.

die band nog 4weken dragen wordt ook een opdracht. Ben hem nu al zo beu als iets.

Ben je blij met de grootte van je borsten? Wet jij of ze nog wat groter worden als de prothese gezakt zijn?

Van mij af het wat groter :-)

Ik kijk al uit naar welke maat ik straks mag gaan shoppen :-)

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben 9 maart geopereerd door dr plovier.Hoe je reageert op de pijnstillers is bij iedereen toch anders.De oxynorm was voor mij het meest doeltreffend en iboprufen 600 voelde ik dan weer niks van.Ik ben heel blij dat ik deze keer naar Dr Plovier gegaan ben.De eerste en tweede borstvergroting zat ik onder de blauwe plekken .Niet om aan te zien.Nu had ik 1 klein blauw plekje terwijl er toch 775cc ingegaan is.Ik ben de eerste 2 keren geopereerd geweest in een gewoon ziekenhuis en heb dan uren liggen wachten op mijn operatie en heb zelfs de chirurg niet meer gezien voor de operatie.In de beclinic ging alles zeer vlotjes.Om 7u binnen, om 7u20 op de operatietafel en om 12u15 naar huis.De borstband vind ik ook maar een marteltuig.Al dikwijls op gesakkerd.Ik heb mijn borsten al laten zien aan verschillende vriendinnen en ze vinden het allemaal mooi gedaan.

Nog even geduld en dat komt allemaal wel goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag weer bij af heb ik t gevoel.

Heb heel veel geslapen want kon de pijn niet meer aan.

Ja idd die martelband! Sommige zeggen dat ze t niet meer merken maar ik toch echt wel!

Als k de band losmaak is de pijn zo'n 80% minder.

Ook heb ik na 9 dagen nog geen verschil met zakken.

Misschien door de hoeveelheid zwelling zie ik het niet ofzo, of misschien moeten ze niet nog later. Geen flauw idee haha.

Heb jij trouwens op de brief die jij gekregen hebt van plovier ook staan dat ze submuscular zijn geplaatst?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes Meuldb! Het zal wel mooi worden. Ik kan al niet wachten om de mijne te zien veranderen. Hoe laat word je geopereerd? Ik moet 3 april teruggaan voor mijn wondjes te laten nakijken (om 14u). Hoeveel cc krijg je? Voor of achter de spier? Welk merk?

In elk geval veel succes! Nog eventjes en het is zover!! Xx

Dankjewel!! Ik moet om 7u in de ochtend binnen! Maar blijkbaar is er nog een meisje dat die dag op het zelfde uur binnen moet. Was er bij jou ook nog iemand anders? En ik heb absoluut geen idee hoeveel cc en welke implantaten. Ik moest foto's meebrengen en hij ging zich daarop baseren. Maar sowieo achter de spier en hij zei me dat het heel natuurlijk ging lijken bij mij omdat mijn borsten een mooie verhouding hadden. Nu weet ik niet of dar een compliment is of dat hij dat tegen elke patient zegt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een afspraak voor een consult 29 mei en vind het echt super spannend!

Maar ik heb 20 augustus alvast laten vastzetten omdat dat de enige mogelijkheid is voor mij om geopereerd te worden..

Nu willen ze dat ik 500 euro overmaak om de datum vast te 'reserveren' het bedrag gaat af van het totaal bedrag wat betaald moet worden..

Meer mensen ervaring mee?

Ik ben echt ontzettend benieuwd namelijk.

En mijn andere vraag als je duidelijk aangeeft dat je een volle C wilt en je krijgt een D/E... dan heb je maar gewoon pech? Zit daar geen garantie of iets dergelijks bij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag 4 juni onder het mes!

Ik moest ook de 500 al betalen @Fernanda. Is goed en wel gegaan allemaal, nu aftellen tot de datum!

Ik ben ook wel benieuwd hoe dat gaat met opereren, ik sta om 07.00u gepland op die datum, zouden er dan ook nog anderen op dat tijdstip gaan? Dat zou ik wel raar vinden. Ik zou het liefst wel als eerste geopereerd worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zou ook om 7 uur s ochtends er moeten zijn stond er in de email.

Maar jij hebt dus gewoon betaald, nog wel een bewijsje van ontvangen of iets?

vind het gewoon apart dat je geen factuur krijgt en dan geld overmaakt, ze willen dat je gewoon geld overmaakt naar hun rekening en dan pas krijg je een betalingsbewijs.

Wel fijn te horen dat het bij jou goed is gegaan!

Nog andere vraag mocht er kapselvorming zijn, dan word dat gratis hersteld toch neem ik aan??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik moest ook om 7.00 binnen gaan. Wij waren inderdaad ook met twee. Maar we zijn beide snel verder geholpen. Ik heb 2minuutjes in de wachtzaal moeten wachten. Dan kreeg ik een kamer toegewezen. Ik mocht me omkleden... Een superzachte badjas aantrekken en slippertjes :-)

Dr. Plovier kwam iets later binnen om mijn wensen te bespreken. Hij heeft dan wat getekend op mijn borsten :-) klein uurtje later lag ik al onder het mes.

Ik wil maar bedoelen... Ook al ga je met twee binnen en ben je als tweede aan de beurt... De tijd gaat zo snel. Voor je het weet ben je aan de beurt ;-)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ik moest ook om 7.00 binnen gaan. Wij waren inderdaad ook met twee. Maar we zijn beide snel verder geholpen. Ik heb 2minuutjes in de wachtzaal moeten wachten. Dan kreeg ik een kamer toegewezen. Ik mocht me omkleden... Een superzachte badjas aantrekken en slippertjes :-)

Dr. Plovier kwam iets later binnen om mijn wensen te bespreken. Hij heeft dan wat getekend op mijn borsten :-) klein uurtje later lag ik al onder het mes.

Ik wil maar bedoelen... Ook al ga je met twee binnen en ben je als tweede aan de beurt... De tijd gaat zo snel. Voor je het weet ben je aan de beurt ;-)

X

Precies...ging bij mij juist hetzelfde...gek,als ik dit zo lees zie ik de dag van mijn borstvergroting weer helemaal voorbij komen :1:

Het is idd voorbij voor je het goed en wel beseft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het altijd vragen om hoe laat je gepland staat.Ik wist dit al bij mijn consultatie dat ik eerst aan de beurt was om 7u.Die ochtend was er inderdaad nog iemand maar ik ben dan toch zoals gezegd om 7u20 de operatietafel op

gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op 16maart geopereerd door dr. Plovier. 485cc achter de spier ook medium profile. khad een Grote C gevraagd.... maar ze lijken ook veel groter dan ik had verwacht.... @PG011

Heb geen bloeduitstortingen gehad, en enkel de eerste week enorm afgezien, maar vanaf de week erna nam ik zelf geen pijnstillers meer... Ben echt tevreden met mijn keuze van PC ! En ook in de Be-clinic was al het personeel zo vriendelijk en behulpzaam! een echte aanrader!

vind wel dat de vorm nog niet echt is wat ik verwachtte... vind ze zo onnatuurlijk vierkant voor het ogenblik ;-) maar volgens Dr. Plovier zakt dit nog gedurende de volgende 3 maand.... verder kan ik al goed op mijn zij slapen, en zijn ze al wat minder gezwollen,... ook het gevoel in mijn borsten begint stilaan terug te komen...

Kan er niks verkeerds over zeggen, khad ook enorm veel stress voor de operatie, maar alles is tiptop verlopen, en dit was dus echt een positieve ervaring!

Groetjes iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ladies, Mijn dag is dus plotseling een stuk sneller gekomen als verwacht :)

Ik word overmorgen al geopereerd en ben nu ook verschrikkelijk zenuwachtig .. Had me toch wel voorbereid op nog 2 maanden wachten ;)

Iemand nog goede tips voor de OK en daarna?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, ik heb ook nog wat Plovier vraagjes, mss knn jullie mij wel helpen

1 ik las dat je bij Plovier gewoon oog make-up mag op hebben de dag v.d. Operatie?

2 mijn ouders rijden mee, maar knn ze in een aparte wachtzaal wachten? ze zijn geen voorstander van een borstvergroting dus ik wil ze er liefst niet bij tijdens de bespreking met Plovier.

3 hebben jullie de weken vooraf speciale voorbereidingen genomen? Medicatie of andere?

4 alle tips zijn welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 ja ik had gewoon oog make-up op niks overgehoord

2 ik denk dat zeGewoon in de lobby kunnen zitten :)

3 Geen medicatie genomen vooraf. Je mag alleen geen aspirine vanF 2 weken voor de operatie

4 verder geen tips.. Plovier is top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal!

Ben hier nieuw...nee, eigenlijk niet, want ik zat hier in 2003 al een keer, lees mr verder ;-)

Ik heb mijn borsten een eerste keer laten vergroten in 2003, Mc Ghan. Van AA naar C-cup.

Dit gebeurde door Dr Plovier. Hij werkte toen nog als PC in het UZ Brussel.

Ik heb toen mijn borsten kunnen laten doen "voor een prijsje", omdat ik in het ziekenhuis werk...Idd, lucky me! :-)

Maar nu zijn ze dus aan vervanging toe, na 12 jaar dienst te hebben gedaan, lol!

Ik overweeg sterk om opnieuw bij Dr Plovier te gaan, omdat ik erg tevreden was.

Nu is mijn vraag: wat betalen jullie tegenwoordig bij hem?

Ik zou opnieuw voor ongeveer +/- 400cc gaan...

Alvast bedankt!

Groetjes,

nesjebesje

45 jaar, 1m71, 62 kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.