Ga naar inhoud

DXBoobies : 2 Juni 2015 : Dr Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

:101: Aaaah! Vandaag was het zo ver, eindelijk een consultatie voor mijn borstvergroting!

Ik heb momenteel 2 weken vakantie voor mijn borstvergroting, maar door omstandigheden ging dat niet door bij een andere plastisch chirurg en wilde ik Next-day-surgery bij Wellness Kliniek doen maar met een telefoontje 10 dagen van tevoren ging dat natuurlijk niet door. Zo ontzettend verdrietig en heb 2 dagen lang gehuild. Maar na lang nadenken heb ik toch besloten om gebruik te maken van mijn 2 weken vakantie en vloog naar Nederland (woon in Dubai) en boekte een consultatie bij dr Verdonck bij Wellness Kliniek.

Vandaag was de dag. Ik ging erheen met de gedachte "Ik weet precies wat ik wil en heb eigenlijk zijn mening niet eens nodig, alleen zijn handtekening om het goed te keuren" hahaha FOUT! Ik wilde graag 330cc moderate profile. Wat is het nu uiteindelijk geworden? 350cc high profile achter de spier. Ik wil graag een volle C tot D cup en ben nu zo plat als een dubbeltje. Hij zei dat dit het maximale was voor mij aangezien ik erg mager van boven ben en haast geen borstweefsel heb. High profile omdat ik zo smal ben en moderate profile zou teveel borst aan de zijkant creëren waardoor het juist nep gaat lijken, dus high profile is beter.

Toen ik ging passen wist ik gelijk dat 350cc de maat is die ik wilde, maar hij zei dat 330cc ook erg natuurlijk zou zijn. Dus ik weer terug in dat lelijke spaghetti-band topje en hoppa weer die 330cc erin...maar neeeeee dat vond ik toch niks. Boom, 350cc erin en jaaaaa :33: liefde op het eerste gezicht. Gelijk de operatie ingeboekt voor 2 Juni want dan heb ik weer 2 weken vakantie en vlieg ik hierheen voor mijn nieuwe boobies :55: I can't wait to meet them!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat spannend! Jij bent al bijna aan de beurt, laat me weten hoe het is gegaan en ben erg benieuwd naar je foto's :) 320 is een prachtig volume!

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet jij toevallig of er extra kosten en voorwaarden zitten aan next Day surgerie

Nee is volgens mij precies dezelfde kosten, maar kan zijn dat de 500 eur reservering kosten wel twee weken van tevoren moet overmaken, volgens mij had ik dat gelezen op de website...geef ze anders een belletje :) ze zijn zo vriendelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Aaah het is bijna zo ver! Ben vandaag geland in NL en super excited morgen nog even ontspannen en dan dinsdag op naar Genk. Weet iemand of je meteen direct een sport bh aan moet en hoeveel die kost bij de Wellness Kliniek? En ik las dat die van Hema hier ook erg populair zijn....maar die hebben geen sluiting toch? Is dat niet ontzettend pijnlijk....wie heeft tips

Oh en ik zou voor 350cc gaan maar heb besloten om toch voor mijn maximale te gaan: 380cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben afgelopen donderdag geweest. ik heb 300 cc achter de spier. Vandaag heb ik het verband eraf gehaald en inderdaad een sport bh van de Hema aangetrokken. Deze kosten niet zoveel en zitten prima! het aantrekken is even een gedoe, maar het lukt wel hoor!

Heel veel succes deze week! Spannend meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah het is bijna zo ver! Ben vandaag geland in NL en super excited morgen nog even ontspannen en dan dinsdag op naar Genk. Weet iemand of je meteen direct een sport bh aan moet en hoeveel die kost bij de Wellness Kliniek? En ik las dat die van Hema hier ook erg populair zijn....maar die hebben geen sluiting toch? Is dat niet ontzettend pijnlijk....wie heeft tips

Oh en ik zou voor 350cc gaan maar heb besloten om toch voor mijn maximale te gaan: 380cc.

Hee! ze doen je verband om en een borstband direct na de operatie, een sportbh is dus nog niet nodig..

wel raad ik je aan om voor de operatie al wat sportbh's klaar te hebben liggen..

Ik zelf heb inderdaad die van de Hema gehad, de medium en dr verdonck vond die ook prima, bij mij heb ik mijn verband er maar een week op gehad en daarna ging het aan en uit trekken van de sportbh prima (alleen nu nog steeds na het douchen is het wel prutswerk vanwege de vochtige huid maar dat is normaal)

ik vind ze nu ook nog wel erg comfortabel om voor de nacht te dragen, maar ik zou wel aanraden om er meerdere te kopen (zwart is het handigste want ze bedekken redelijk wat oppervlak en ik merk met de witte en grijze dat dat toch wel vervelend is onder kleding & roze zou afgeven heb ik begrepen) ivm dat het wat schoner is als je kunt afwisselen tussen 2/3 sportbh's en ze tussendoor kunt wassen. (wel koud wassen en zeker niet in de droger!! anders krimpen ze verschrikkelijk hihi)

Veel meiden hier hebben echter speciale protese bh's en volgensmij kun je die ook bij de wk kopen, maar dat is wel stukken duurder en ik weet niet welke ze bij de wk hebben..

Heel veel succes morgen! vergeet niet makkelijke kleding te dragen, eventueel pijnstillers mee te nemen (je krijgt met weggaan alleen 400mg ibuprofen wat echt niks is dus ibuprofen en paracetamol in combinatie is wel fijn om mee te nemen vooral als je wat verder moet reizen) en ik raad je ook aan om iets van dextro of cola mee te nemen voor na de tijd want voor zover ik weet krijg je alleen een glaasje cola (mits je erom vraagt)

Oh en als je nog naar de winkel gaat, ik had van de kruidvat koelpacks gekocht en heb daar ook wel heel veel aan gehad (ik had echt mijn max dus mijn huid stond flink op spanning) natuurlijk verschilt de pijn per persoon enorm, maar stel je zou net zoals mij last ervan hebben is het toch fijn om een beetje verlichting te krijgen door te koelen :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de tips! :1: Oke dus eerst voorlopig verband en dan pas de sport bh. Ik heb totaaaaal geen idee welke maat ik nodig heb, vandaar dat ik nog niks heb gekocht. Maar fijn om te weten dat ik 'm niet direct nodig heb, dan besluit ik wel morgen nadat ik mijn nieuwe babies daadwerkelijk zie haha!

En Loveut, ik ga ook voor het maximale dus die icepacks is een super goede tip :53: ga zometeen even naar de kruidvat om zware pijnstillers in te slaan en die icepacks.

Joann, hoe gaat het nu met je? Ben je blij met ze, en helen je wondjes goed :1:? Aaah ik heb er zoveel zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor de tips! :1: Oke dus eerst voorlopig verband en dan pas de sport bh. Ik heb totaaaaal geen idee welke maat ik nodig heb, vandaar dat ik nog niks heb gekocht. Maar fijn om te weten dat ik 'm niet direct nodig heb, dan besluit ik wel morgen nadat ik mijn nieuwe babies daadwerkelijk zie haha!

En Loveut, ik ga ook voor het maximale dus die icepacks is een super goede tip :53: ga zometeen even naar de kruidvat om zware pijnstillers in te slaan en die icepacks.

Joann, hoe gaat het nu met je? Ben je blij met ze, en helen je wondjes goed :1:? Aaah ik heb er zoveel zin in!

Ja daarom dacht ik ik geef het toch maar even aan, vond het beetje raar dat ik zo weinig pijnmedicatie kreeg, maar ik kreeg wel een recept volgensmij, en sowieso voor antibiotica maar dacht ook voor ibuprofen en paracetamol.. weet het alleen niet 100% zeker.

Ik denk dat je een M/L nodig gaat hebben, ik had in het begin een L aan maar had snel al XL nodig. Ik was ook enorm opgezwollen hahah! bijna 10cm aan omvang hield ik vast aan vocht :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daarom dacht ik ik geef het toch maar even aan, vond het beetje raar dat ik zo weinig pijnmedicatie kreeg, maar ik kreeg wel een recept volgensmij, en sowieso voor antibiotica maar dacht ook voor ibuprofen en paracetamol.. weet het alleen niet 100% zeker.

Ik denk dat je een M/L nodig gaat hebben, ik had in het begin een L aan maar had snel al XL nodig. Ik was ook enorm opgezwollen hahah! bijna 10cm aan omvang hield ik vast aan vocht :P

Hahaha ja ik zag het op je profiel bij de afmetingen! LOL ik ben erg benieuwd hoe opgezwollen ik raak...maar het is het allemaal waard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah het is bijna zo ver! Ben vandaag geland in NL en super excited morgen nog even ontspannen en dan dinsdag op naar Genk. Weet iemand of je meteen direct een sport bh aan moet en hoeveel die kost bij de Wellness Kliniek? En ik las dat die van Hema hier ook erg populair zijn....maar die hebben geen sluiting toch? Is dat niet ontzettend pijnlijk....wie heeft tips

Oh en ik zou voor 350cc gaan maar heb besloten om toch voor mijn maximale te gaan: 380cc.

Ik ben geopereerd via zijn eigen kliniek en daar kost een sportBH een 50 euro. Is er ene van Anita. Heb deze uiteindelijk zelf ook gaan kopen in lingeriewinkel nadat ik degene die ik online had gekocht toch niet zo comfi zat. EN WOW die zit echt goed! In lingeriewinkel heb ik die 58 euro betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend! Heel veel succes!! Ik ben heeeel blij met me Dr Verdonck boobies haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend! Heel veel succes!! Ik ben heeeel blij met me Dr Verdonck boobies haha

Wauw ik heb even je galerij bekeken, prachtig zeg! Altijd leuk om foto's te zien van meiden met Verdonck boobs en vooral omdat ik voor dezelfde maat als jij ga :1: Alleen ben ik wel platter dan jij haha, maar als de mijne er zo uit gaan zien als de jouwe: OMG yes! Laten we het hopen :101:

Ik ben geopereerd via zijn eigen kliniek en daar kost een sportBH een 50 euro. Is er ene van Anita. Heb deze uiteindelijk zelf ook gaan kopen in lingeriewinkel nadat ik degene die ik online had gekocht toch niet zo comfi zat. EN WOW die zit echt goed! In lingeriewinkel heb ik die 58 euro betaald.

Ah goed om te weten! Ik zal morgen even kijken welke zij hebben in de wellness kliniek, waarschijnlijk dezelfde :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Wat spannend

Ik ga morgen op consult bij dokter Verdonck en heb er zoooo zin in

Eindelijk ben zo benieuwd ik heb nu een A kleine B en wil graag een volle C dus ben echt benieuwd hoe en wat

Wat voor topje hadden jullie aan om te passen ?

Ik wens jou veel succes ook morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Wat spannend

Ik ga morgen op consult bij dokter Verdonck en heb er zoooo zin in

Eindelijk ben zo benieuwd ik heb nu een A kleine B en wil graag een volle C dus ben echt benieuwd hoe en wat

Wat voor topje hadden jullie aan om te passen ?

Ik wens jou veel succes ook morgen

Dankjewel babe! Wat spannend voor je, wie weet zie je me voorbij komen rollen met mijn nieuwe babies haha :12:

Hij heeft een wit topje liggen daar voor je, dus je hoeft zelf niks mee te nemen om te passen :1:. Laat ons weten welk aantal CC's je hebt gekozen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief DXBoobies!! Dank je. Voor jou komt het ook helemaal goed :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes Tinker! Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi tinker ik ben gister geopereerd door dr verdonck alleen jammer van dat verband kan ze nog niet zien grrr hoe ist met je xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi tinker ik ben gister geopereerd door dr verdonck alleen jammer van dat verband kan ze nog niet zien grrr hoe ist met je xx

Jaaa echt he? Ik zie dat er borsten zitten maar ze voelen niet als die van mij want alles zit zo ingetapet haha, zo jammer :( Hoe gaat het met je? Heb je veel pijn of valt het mee! Dr Verdonck is zo ontzettend aardig, ben echt blij met mijn keuze voor hem.

Ik zal even mijn verslag typen :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.