Ga naar inhoud

DXBoobies : 2 Juni 2015 : Dr Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Nou gister 2 Juni was het zo ver. Om 6 uur op want we moesten ons om 8 uur melden in Genk. Zoals gewoonlijk ben ik totaaaal niet zenuwachtig en gister dus ook niet. Had er gewoon zin in :1: Het ging zo snel toen we eenmaal waren aangekomen. Ik was als tweede aan de beurt en toen ik Dr Verdonck zag was ik zo blij want het is echt zo'n ontzettend aardige man. We hadden het nog even over het aantal CC aangezien ik bij mijn consultatie voor 350cc had gekozen wat mij een grote maar natuurlijke cup zou geven. 380cc zou het maximale voor mij kunnen zijn maar niet natuurlijk. Maar na een tijdje erover na te hebben gedacht had ik toch besloten dat ik 380cc wilde. Dus dit vermelde ik bij Verdonck en het eerste wat hij zei was: "Oh dus je gaat voor de onnatuurlijke look?"....shit nee. Dus second opinion erbij gehaald en ze zei "nee je bent echt zo mager dat de implantaat zichtbaar gaat zijn, en krijg je randen en dus 2 ballen". Oke ik was overtuigd, dit wil ik zeker niet en ik vertrouw hun mening, dus 2 seconde voor de operatie gingen we toch voor 350cc haha.

Een uurtje later werd ik wakker en ik keek gelijk naar beneden en het eerste wat ik zei was: "this is it?!" hahaha ik was een beetje teleurgesteld omdat het natuurlijk super strak ingetapet is en het voelt nog niet als mijn eigen borsten. Maar jeetje ik was helemaal aan het trillen van de narcose en had het ontzettend koud (en geen warme sokken bij, TIP!). Dat trillen was echt het ergste en deed zo'n pijn, ik had echt het gevoel dat ik het niet meer aan kon. Maar langzaam aan kwam ik wel weer een beetje op temperatuur en ze hadden me een super sterke paracetamol gegeven die begon te werken en voelde me al gelijk beter. Ik hoefde alleen naar het toilet en dan zou ik mogen gaan zodra ik me goed voelde. Dus voor we het wisten stonden we buiten :101: ik had me voorbereid op een helse autorit maar die ging super goed, ik had geen pijn en heb zelfs een beetje geslapen. Ook toen ik thuis was ging het heel goed. Had amper pijn en voelde me echt goed. Mijn vriendinnen kwamen van werk en de sportschool en zagen er 10x erger uit dan ik :45:

Ook de avond ging super. Heb maar 1 keer een paracetamol genomen omdat het verder niet nodig was dus ik ben echt super blij want had het ergste verwacht. Ging ervan uit dat ik dag en nacht zou huilen van de pijn hahaha. Nou niet het geval dus. Maar had me wel voorbereid op dag 2 omdat veel zeggen dat dat pijnlijker is. Vannacht wel wakker geworden en even een paracetamol gepakt omdat mijn linker borst wat zeer deed en daarna goed geslapen. Maar toen ik vanmorgen wakker werd had ik zeker wat meer pijn dan gister. Mijn verband zit stukken strakker omdat mijn borsten aan het opzwellen zijn en het voelt alsof ik 24 uur in de gym mijn buikspieren heb getraind, het voelt als een flinke spierpijn haha. Gelukkig ben ik dat wel gewend dus dit kan ik zeker handelen :126: ben echt blij verrast, I can do this!

Al met al valt het me dus reuze mee, de pijn is super goed te doen! Kan niet wachten om ze te zien want nu valt er weinig te zien haha maar vind het al geweldig :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat fijn om te lezen dat het allemaal zo goed is gegaan! Die tape is inderdaad heel erg jammer haha want spieken is er niet bij! Ik wens je een goed herstel! Doe rustig aan! Ik ben vandaag op controle geweest en zag er super uit! Litteken is super klein! Fijne vent die Verdonck haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen dat het allemaal zo goed is gegaan! Die tape is inderdaad heel erg jammer haha want spieken is er niet bij! Ik wens je een goed herstel! Doe rustig aan! Ik ben vandaag op controle geweest en zag er super uit! Litteken is super klein! Fijne vent die Verdonck haha.

Aah wat super voor jou! Jij ook een goed herstel, ook fijn om te horen dat je litteken super klein is, woohoo :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk voor jou, DXBoobies dat alles achter de rug is! Ik wens je een snelle herstel en veel plezier met jou boobies))))) Voor mij staat nog alles te wachten, mijn eerste consult is pas op 13 juni bij dr Verdonck, en man wat ben ik blij dat ik hem heb gekozen, zo te lezen zijn maar alleen positieve reacties over hem!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Happy me

En wat een mooie schone kliniek zeg!

En aardige leuke vent die dokter verdonck.

En toen passen maar :-)

t was grappig want de eerste die ik paste vond ik al Wauw , toen 2e paar en ik was helemaal verkocht en vriendlief ook , 3e paar was voor mij te groot het kon wel en stond niet stom ofzo maar past niet bij mijn persoonlijkheid , dus gekozen voor t 2e paar en dit bleek dan dus de c/C+ precies wat we in ons hoofd hadden hoe mooi is dat!:-)

Dus krijg nu 330 cc :-)

En dat gaat plaatsvinden op 24 augustus

Morgen eens met mn werk babbelen ( ben benieuwd mn leidinggevende is een ventje van 26 jaar :P )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk voor jou, DXBoobies dat alles achter de rug is! Ik wens je een snelle herstel en veel plezier met jou boobies))))) Voor mij staat nog alles te wachten, mijn eerste consult is pas op 13 juni bij dr Verdonck, en man wat ben ik blij dat ik hem heb gekozen, zo te lezen zijn maar alleen positieve reacties over hem!

Thank you babe! Ja je gaat zeker blij met hem zijn. Ik zal snel wat foto's op mijn galerij zetten, dan kan je zien wat je kan verwachten aangezien wij dezelfde cupmaat hebben (75AA). :1:

Litteken bij Verdonck is echt mooi hoor. Ik ben nu 4 weken PO en eigenlijk zie je amper mijn litteken!

Dit is zo fijn om te horen! Mijn BiOil staat sowieso al klaar haha

Happy me

En wat een mooie schone kliniek zeg!

En aardige leuke vent die dokter verdonck.

En toen passen maar :-)

t was grappig want de eerste die ik paste vond ik al Wauw , toen 2e paar en ik was helemaal verkocht en vriendlief ook , 3e paar was voor mij te groot het kon wel en stond niet stom ofzo maar past niet bij mijn persoonlijkheid , dus gekozen voor t 2e paar en dit bleek dan dus de c/C+ precies wat we in ons hoofd hadden hoe mooi is dat!:-)

Dus krijg nu 330 cc :-)

En dat gaat plaatsvinden op 24 augustus

Morgen eens met mn werk babbelen ( ben benieuwd mn leidinggevende is een ventje van 26 jaar :P )

Wat super spannend voor je, en inderdaad dat wat je blij maakt bij je pas-sessie is waar je voor moet gaan! Leuk he dat passen, ik vond het geweldig. Hopelijk doet je leidinggevende niet moeilijk en kan je lekker uitkijken naar 24 aug. De tijd zal zo omvliegen :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi de pijn was gister het ergst vandaag bijna geen pijn meer alleen klein beetje spierpijn maar verder viel ik me goed hoor merk wel dat me rechter borst nog iets pijnlijker is dan je linker maar ik ben rechts dus komt allemaal goed ik hou je op de hoogte xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, vandaag dag 3 en ik ga echt kapot van de pijn :102: vooral mijn linkerborst doet pijn in het decolleté gedeelte zeg maar...

Ik wilde gister mijn nachtlampje uitdoen terwijl ik plat in bed lag dus ik moest mijn rechter arm best hoog strekken om erbij te kunnen en voelde toen een enorme steek. Nu ben ik bang dat ik nu zoveel pijn heb doordat ik gister te ver heb gestrekt?! Maar ben ook gelijk gaan googlen en veel zeggen dat de zwellingen juist op dag 3 het ergst zijn dus vandaar dat het zo'n pijn kan doen...

Ugh ik weet het allemaal even niet meer...de eerste twee dagen waren perfect dus ben nu bang dat het door mezelf komt. :103: kan echt amper bewegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh kan nu niet meer van buiten zeggen welke dag het "ergste" was bij mij, op dag 4 was ik ook van de pijnstillers omdat het zo goed mee viel...
Als je er wat onzeker over bent, kan je altijd even bellen met hen.. Maar denk als uw borst niet begint te gloeien of echt pijnlijke steken geeft, dat het de stijfheid is hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis ik had dat bij dag 2 wat je zeg ik ben pil vrij en bijna geen pijn meer het engste wat ik heb is dat ze vandaag extreem gezwollen zijn van boven ik hoop ven het warme weer want ben alleen gaan wandelen en me armen niet gebruikt dus weet iemand dat ik door warm weer meer vocht heb opgebouwd boven me band ben 4 dagen po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ajhh wat vervelend

Hopelijk zakt t snel wat af

Ik heb vandaag gesprek gehad net m'n leidinggevende wat echt super verliep

Hij was enorm geïnteresseerd

En heb gewoon 4 weken vrij gekregen daarna aangepast weer op route ( werk in de thuiszorg )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis ik had dat bij dag 2 wat je zeg ik ben pil vrij en bijna geen pijn meer het engste wat ik heb is dat ze vandaag extreem gezwollen zijn van boven ik hoop ven het warme weer want ben alleen gaan wandelen en me armen niet gebruikt dus weet iemand dat ik door warm weer meer vocht heb opgebouwd boven me band ben 4 dagen po

Ojee, ja volgens mij verschilt het zo per persoon. Ik merk nu wel dat de pijn alweer minder is dan vanmorgen/vanmiddag dus ik heb er vertrouwen in. Maar was vandaag ook stukken warmer dan gister, dus had inderdaad ook het gevoel dat ik meer opgezwollen was. Meet jij je omvang elke dag? Ik heb dat wel gedaan en was vandaag 3cm meer dan gister wat dus wel aantoont hoeveel ik meer ben opgezwollen...dus ook meer pijn hihi. Misschien helpt dit meis :1: hopelijk gaat het morgen wat beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ajhh wat vervelend

Hopelijk zakt t snel wat af

Ik heb vandaag gesprek gehad net m'n leidinggevende wat echt super verliep

Hij was enorm geïnteresseerd

En heb gewoon 4 weken vrij gekregen daarna aangepast weer op route ( werk in de thuiszorg )

Wat fijn zeg! 4 weken is zeker een mooie tijd om te herstellen, ik heb zelf ook erg zwaar werk, maar heb helaas maar 2 weken vrij. Dus super fijn zeg dat je zo lekker kan rusten dan. Ik kan me voorstellen dat je niet meer kan wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dxboobies ik denk ook dat het door het weer kom want vanaaf slink het weer een beetje en een goed idee om op te meten zal ik vanaaf eens doen thanx en hoop dat het bij jou ook snel beter ga weet zeker dat je morgen weer minder last er van heb en ben je al goed blauw ik wel tot me nek toe haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi DXboobies,

hoe gaat het met de pijn? Eerste vier dagen waren voor mij ook echt niet lekker..

Morgen voor mij alweer twee weken terug, vanmorgen wat steken maar verder gaat het goed.

Hoop dat jou steken ook weg zijn.

Rustig aan!

Tinker wat leuk dat je een goeie ervaring hebt gehad! Had je al een datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat super lief dames, jullie berichtjes doen me goed :1: Heb vannacht zeker goed geslapen maar ik heb nog steeds steken in mijn rechterborst (rond het tepel gedeelte) als ik opsta. Het doet geen pijn rond de littekens. Ik vind het zo lastig om in te schatten of dit normaal is of niet aangezien ik bijna geen pijn had op het begin en dus op dag 3 en dag 4 juist wel, terwijl ik bij de meeste juist andersom lees. Ik kan nog steeds zelf uit bed en als ik rond loop/beweeg gaat het ook goed en pijnloos, het is alleen het in/uit bed dat pijn doet. Is dit normaal?

Ook krijg ik soms kleine paniekaanvalletjes haha omdat ik niet echt kan ademen in het verband, en dan denk ik: fuuuuuuck? Ik ga maandag weer naar de Wellness kliniek omdat mijn beste vriendin dan gaat voor next-day-surgery. Hoop eigenlijk even iemand te spreken om te zien of het verband er misschien af mag...ik sta echt op knappen :145:

@Mali: wanneer heb jij je verband eraf gehaald? En wat voor pijn had jij na de 4e dag als je dat nog kan herinneren :1: ?

@babbeltje: haha nee ben totaal niet blauw, jij wel dus? jeetje dat lijkt me ook erg haha, tot je nek :133: ik ben benieuwd hoe het onder mijn verband eruit ziet, wie weet is het compleet bont en blauw hahaha who knows...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dxboobies ik heb net verdonck gebeld over get verband wat zo strak zit ik krijg bijna geen adem mocht onder me oksel 2 knipjes geven en als dat niet hielp een sport bh aan dus ik heb 2 knipjes boven en onder gegeven aan alle twee de kanten pffff wat een verademing schild al heel veel en ik heb ook rond me tepel raar gevoel beetje brand en steekjes dus denk dat het aan het genezen is hoop ik en nu lekker genieten in de tuin en luieren haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@dxboobies ik heb net verdonck gebeld over get verband wat zo strak zit ik krijg bijna geen adem mocht onder me oksel 2 knipjes geven en als dat niet hielp een sport bh aan dus ik heb 2 knipjes boven en onder gegeven aan alle twee de kanten pffff wat een verademing schild al heel veel en ik heb ook rond me tepel raar gevoel beetje brand en steekjes dus denk dat het aan het genezen is hoop ik en nu lekker genieten in de tuin en luieren haha

Hahaha super fijn! Ik kan me helemaal voorstellen hoe dat zal voelen. En goed dat dat al een verademing is voor je, zodat je toch het verband erop kan houden zonder het gevoel te hebben dat je stikt haha :46: Oke dus dat branderig gevoel is wel normaal denk ik? Het gaat vandaag echt super met me, totaal geen pijn (behalve dan als ik even opsta die steken bij mijn tepels), ga straks even lekker winkelen. Wat fijn dit....hopelijk blijft dit zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi DXBoobies!

Ik heb me verband er na vier dagen afgehaald.. Het gaf voor mij totaal geen steun meer.. Het zat ook niet strak bij mij.

Maar wat heerlijk dan een sport bh aan te trekken (van de hema heavy)

Na dag vier had ik nog last van gespannen huid rond om mijn borst en onder me oksels..

Je bent er ook constant mee bezig dus voel je elk pijntje haha.

Ik ben nu 15 dagen PO en het gaat super! Ik kan op me zij slapen en vannacht werd ik wakker en toen lag ik op me buik..

Toch maar even terug gedraaid hihi..

Dat in en uit bed komen met wat pijn dat herken ik wel.. Ik had in de ochtend vaak het meeste last.. En dat trok dan weer langzaam weg..

Het is wel een valkuil wanneer je je goed voelt om stiekem weer veel dingetjes te gaan doen, moet er echt opletten..

Hoop dat je verband er snel af mag! En anders bel je er gewoon over..

Fijn weekend! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi DXBoobies!

Ik heb me verband er na vier dagen afgehaald.. Het gaf voor mij totaal geen steun meer.. Het zat ook niet strak bij mij.

Maar wat heerlijk dan een sport bh aan te trekken (van de hema heavy)

Na dag vier had ik nog last van gespannen huid rond om mijn borst en onder me oksels..

Je bent er ook constant mee bezig dus voel je elk pijntje haha.

Ik ben nu 15 dagen PO en het gaat super! Ik kan op me zij slapen en vannacht werd ik wakker en toen lag ik op me buik..

Toch maar even terug gedraaid hihi..

Dat in en uit bed komen met wat pijn dat herken ik wel.. Ik had in de ochtend vaak het meeste last.. En dat trok dan weer langzaam weg..

Het is wel een valkuil wanneer je je goed voelt om stiekem weer veel dingetjes te gaan doen, moet er echt opletten..

Hoop dat je verband er snel af mag! En anders bel je er gewoon over..

Fijn weekend! :116:

Goed om te lezen dit, thanks mop! En super snel dat je al op je zij slaapt, ik had echt verwacht dat dit maanden zou duren hihi. Ik heb jouw foto's al zo vaak bekeken omdat je dezelfde cc hebt als ik en vind ze zoooo prachtig bij je. Ben vandaag gaan shoppen voor de sport bh en heb een 80C gekocht maar geen idee of dit de juiste maat is aangezien het verband ze zo plat drukt...zijn ze echt veel groter als het verband eraf gaat? Haha jeetje ik wil het er gewoon af omdat ik te nieuwsgierig ben :44:

En goed om te lezen dat de pijn idd alleen 's ochtends is en daarna afneemt, dan is dit dus normaal. Ik ga maandag even vragen of het eraf mag...dan kan ik ook gelijk de bh passen en zien of het goed is en anders ruilen voordat ik weer naar huis vlieg.

IK WIL MIJN NIEUWE BOOBS ZIEN :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het verschilt per persoon hoe snel ze weer ''gewoon'' kunnen slapen. Voor mij gaat alles echt heel voorspoedig en gaat me herstel goed. Ik kan nu ook gewoon weer douchen, litteken is helemaal al dicht. Ik moet er alleen voor zorgen dat ik het niet heel nat maak en daarna goed de littekens droog dep.

Wat was jou voor situatie? Met mijne vergelijkbaar? Ik had 75A kleine B.

Ik heb nu een sport bh 80 D gehaald.. Maar je kan vaak ruilen bij de Hema dus als het niet zit kan je altijd een andere halen.. Het is moeilijk inschatten.. Vooral omdat je het nog niet kan zien!

Echt heel spannend voor je! Ik probeer elke 4 dagen een foto te plaatsen zo kan je goed zien hoe je borsten nog veranderen.

Kan niet wachten om een leuke bh aan te schaffen haha.

Spannend maandag! Ik duim voor je! Zal vast goed komen :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan niet wachten om ook weer normaal te douchen! Ik wil graag foto's uploaden op mijn profiel om te laten zien wat mijn 'voor' situatie was...was wel platter dan jij hoor. 75AA...heb nu de sport bh van Fila gekocht met voorsluiting...vind het idd super moeilijk in te schatten.

Kan jij me misschien uitleggen hoe ik foto's kan plaatsen, want wil ook graag het proces laten zodra ze uitgepakt zijn haha, en natuurlijk mijn before shots (vreselijk) :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.