Ga naar inhoud

Arnica druppels (werking, hoeveel, hoe vaak?)


Boobs1988

Aanbevolen berichten

Hallo!
Ik heb inmiddels meerdere tips gelezen. Ook worden Arnica druppels aangeraden. Zijn er mensen die dit hebben gebruikt en heeft het (wel of niet) geholpen?

Indien je dit wel hebt gebruikt, heb je dit dan 3x per dag gebruikt, hoeveel druppels per keer en vanaf wanneer (2 weken voor de borstvergroting)?

Alvast bedankt!
Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier arnica tabletten eerste dagen meer daarna 2x PD .

Staat op potje Hoeveel per x te gebruiken.

Bij mij was het liteken binnen 2 weken genezen of het Door de arnica komt geen idee maar kan nooit geen kwaad.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb arnica druppels gebruikt :) en heb een klein blauwplekje onder mijn linkerborst gehad. Ik heb het wel drie keer per dag gebruikt en nam de eerste week 5 druppels en de tweede week nam ik 7 druppels per keer. (Twee week voor operatie begonnen)

En na de operatie nam ik nog maar 1 keer per dag 7 druppels. Ben er sinds gister ook weer mee gestopt. Ik wist niet of ik ze na de operatie nog moest innemen :)

Liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes, 1-2 week voor de operatie (niet eerder) tot 1 week of zolang je bont en blauw bent. Hoeveel en hoevaak staat op het potje. Je hebt ze in druppels (in een glas water mengen) of pillen. Ik had de Arnica D6 van A. Vogels, gewoon van de DA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes de druppels!! Tussen mijn consult en operatie zaten maar 12 dagen , dus ben 10 dagen ervoor begonnen 3x daags 10 druppels!

Ik had na mijn operatie 2 blauwe plekken 1 zijkant linkerboob 1 schuin onder rechterboob!! Die bij de linker zit er nu nog was echt een flinke paarse bloeduitstorting!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest 20 druppels , 3x daags. 1 week ervoor starten tm paar dagen erna.

Laatste operatie dr tabletten gebruikt , dubbele dosis van wat op potje staat (volgens mij was dit ook 3x daags 3 of 4 tabletten.

Beide operaties geen blauwe en beurse plekken gehad! Topspul!!'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de pillen genomen, ben altijd een beetje laks met zulke dingen dus ben maar een paar dagen vt voren ermee begonnen maar ben amper blauw geweest(alleen een beetje geel).

Ik heb het gehaald bij gw gezondheidswinkel.

Heb toen dezelfde dag een uur lang elk kwartier een tabletje genomen en erna 3x per dag 2.

Heb nu eigenlijk al een paar dagen niet meer genomen en ben 2weken po.

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dames, ik ben ook op zoek naar de arnica tabletten of druppels, maar heb ze voorlopig nog niet gevonden.

Weten jullie waar ik ze kan halen in België?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet alleen voor blauwe plekken tegen te gaan want ik kreeg ze op advies van ziekenhuis na mijn bevalling. Nou daar werd niks blauw Door hoor hihi. Het is gewoon voor sneller herstel...

bij de ene werkt t beter dan bij de ander ligt natuurlijk ook aan of je snel blauwe plekken krijgt van jezelf al.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dag Dames, ik ben ook op zoek naar de arnica tabletten of druppels, maar heb ze voorlopig nog niet gevonden.

Weten jullie waar ik ze kan halen in België?

Lees ik nu pas!! Had ze zo even voor je kunnen halen in NL en ze naar je toe kunnen sturen! Maar zo te zien herstel je heel goed ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.