Ga naar inhoud

Makeyourselfhappy : 18 maart 2015 : Dr. v/d Kar : MC Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hay ik ben een jonge vrouw van 21 jaar en heb na 6 jaar besloten om een borstvergroting te doen.

Ik ben nooit blij geweest met mijn lichaam

Ik heb over 3 dagen een borstvergroting jn het Mc Amstelveen Dr van de kar

Iemand enige ervaring daar?

Ik ben heel erg bang voor de operatie en de weken daarna

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Dr. van der Kar.. dat zegt me niks.. Ja ik heb er wel eens van gehoord, maar niet in verband met borstvergrotingen zover ik weet... tenzij het diezelfde man is die ook in het Atrium Medisch Centrum werkt?

Heb je hem al geprobeerd op te zoeken in de zoekbalk, rechtsboven in het forum?

Aan de operatie zelf, is niks engs aan ;) Jij slaapt namelijk, en je pc maakt je boobs :) Heerlijk dromen over een (naakt)strand, en wakker worden met verse eigen boobs!! Wat wil je nog meer??!! ;)

De weken erna.. Nou.. Het ligt er een beetje aan of je de prothesen voor of achter de spier krijgt. Bij achter de spier (of dual plane) heb je wat meer pijn, over het algemeen, maar het is echt niet zo dat je dood gaat van de pijn ;) Als je elke 6 uur 1000 mg paracetamol neemt, als basis (dus ook 's nachts je wekker zetten) en de eerste niet pas nemen als je pijn begint te voelen, maar direct als je thuis bent, dan komt het allemaal wel goed.

Wat je ernaast nog van medicatie krijgt, weet ik natuurlijk niet.. Stel dat het iets is, dat je twee maal daags mag nemen, neem dat dan elke 12 uur, maar neem het niet tegelijk met de paracetamol. Stel je neemt de paracetamol 1000 mg om 11.00 uur - 17.00 uur - 23.00 uur en om 5.00 uur (wekker zetten dus!) dan kun je die andere medicatie (als je hem twee maal daags moet nemen) om 8.00 uur en om 20.00 uur nemen.

Stel je mag iets anders drie maal daags nemen, in plaats van twee maal daags, dan neem je die dus om 8.00 uur - 16.00 uur en om 24.00 uur :)

Nou, heb je meteen een goed schema ;) Nu nog de medicatie haha

Zolang je goed oplet, dat je niet doet wat je niet mag, dus geen dingen tillen die zwaarder zijn dan 2 kg, als je achter de spier krijgt, en sowieso geen zwaarder huishoudelijk werk gaat doen (zoals strijken, dweilen, stofzuigen, ramen zemen enz) en je ellebogen niet hoger dan je schouders heft, dan komt het allemaal wel goed :)

De eerste week is niet super, maar goed.. het is ook een echte operatie, en je krijgt er boobies voor terug!!
Daarna gaat het echt steeds beter, en je zult zien, dat het alle beperkingen waard zal zijn, achteraf :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ik ben zooo nieuwsgierig na het eind resultaat en d'r van de kar is een vrouwelijke pc.

Ik werk in de horeca en heb 4 weken vrij genomen als t niet genoeg is nog een paar der bij. De big day komt zo dichtbij nu al jaren lang dacht ik er aan maar sinds pas wou ik het heel graag en ging ik na de huisarts .

Ik ben bang dat als ik afval de borsten lelijk worden. Heb niet heel erg overgewicht maar mag wel wat af voor de zomer. Maar me blijdschap overheerst gelukkig me angst hoor. Ik doe hem achter me spier en doordat ik een beetje ongelijke borsten heb word 1 van de implantaten wat groter. Pfffff

Link naar reactie
Delen op andere sites

aha! Een vrouw! Nee die ken ik niet hihi

Vier weken vrij nemen is al super!! En helemaal fijn, dat als je het daarna niet vertrouwd, dat je dan nog wat erbij kan nemen :35:

Als je ietsje afvalt, dan is dat geen probleem. Ben zelf 3 kilo afgevallen anderhalf jaar na mijn bv en dat zie je niet aan mijn borsten. Heb het wel langzaam gedaan trouwens!

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje dat geeft mij een beetje hoop.

Ja bij mij mag er wel zo een 8 kg af maar als dat niet goed boor m'n bv is laat maar lekker zitten dat vet hahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!

Ik ben bijna 2 weken geleden geholpen in kliniek amstelveen en vond het er erg prettig.

Ze stellen je op je gemak en je heb alle tijd om bij te komen uit je narcose.

Ik was bang dat ik misselijk wakker zou worden maar zij die me verzorgde zei dat dit eigenlijk haast nooit voor kwam en dat klopte.

Ik ben een half uurtje dizzy geweest nadat ik wakker werd en voelde me erna goed en ik mocht toen ook naar huis.

Woensdag mogen mijn hechtingen eruit dus ben erg benieuwd.

Ik vind ze nu al super mooi!

Veel succes alvast!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah. Ben benieuwd als ik na de operatie zr kan zien of zijn ze helemaal verpakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ga morgen even bellen over zo een bh want ik hoorde dat je die erbij kreeg maar lees dat dat niet zo is Hmmm. Dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje ga ze morgen even bellen vandaag zijn ze dicht nog 2 nachtjes slapen hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Half 10 moet ik me melden Pff weetniet hoelaat ik ong onder t mes mag..

Oeh zo spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaahh gelukkig ik moet morgen pffff .. En hoe zien ze eruit hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is eindelijk zo ver.. Na jaren denken en onzeker te zijn geweest toch mijn bv..

NOg een paar uurtjes dan lig in onder het mes grrrrr.. Ik hoop zo dat ik gelukkig hier na kan worden en geen complicaties krijg.. O god

De verhalen die ik hier lees. Scares me , double bubble verschil in borsten

Dat Ze eruit moeten 😔

Wish me Luck , ik hou jullie op de hoogte 💕

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.