Ga naar inhoud

Makeyourselfhappy : 18 maart 2015 : Dr. v/d Kar : MC Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie

Heel verl succes?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay ik heb net mijn bv gehad. Is redelijk gegaan

Voel me Gwn godd maar me borstspier doet heel erg pijn

Laten we hopen dat alles goed gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van een A heb ik 300 cc gehad.. Me rug brost en nek doen een beetje pijn van het moeilijke liggen

Dankje iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand hoe ik moet liggen want plat doen me borsten pijn schuin doet me rug en nek pijn. Pfff Helpppp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies meis!

Helaas heb ik niet echt een tip nog voor je hoe je kan liggen...

Weet niet hoeveel kussen je in je rug hebt als je schuin ligt? Zorg in ieder geval voor genoeg steun in je onderrug en in je nek zou ik zeggen?

Misschien is het anders handig om een warme kruik of pittenkussen in je rug te leggen, zodat je spieren wat ontspannen?

Succes met je herstel meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel ik zal het even proberen allemaal pfff allsof me spieren uit elkaar worden getrokken gelukkig pijnstillerssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hay ja vandaag gaat wel wat beter nu . Alleen het opstaan is lastig en die bh en band lijken wat strak te zitten maar durf het niet af te doen

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste nacht heb ik zittend geslapen, maar uiteindelijk voelde het prettiger als ik toch wel plat lag alsware en dan een goed kussen onder mn nek & ik heb mn vriend en moeder me iedere keer uit mn bed laten heisen.

dat deed dan op dat moment verschrikkelijk veel pijn heel even, maar daar kon ik wel het beste mee slapen & omdat ik verband had wat flink op mn ribben/buik drukte deed zitten vaak ook enorm veel pijn & werd mijn zwelling daar ook niet beter op :P

Maar je hoort heel vaak dat niet helemaal plat liggen of zittend slapen beter gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik slaap plat en als k wakker ben ga j rechtop liggen

En na Hoelang mocht jij douchen? Mijn pc heeft niet teveel informatie gegeven pff

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik slaap plat en als k wakker ben ga j rechtop liggen

En na Hoelang mocht jij douchen? Mijn pc heeft niet teveel informatie gegeven pff

Xx

Dan zou ik even nabellen als ik jou was, bij iedere pc is het anders..

Bij mijn pc was het namelijk zo dat je in het drukverband komt, en mocht ik sowieso 2 weken niet douchen.. Helaas had ik ook nog dat mijn wondje niet goed dicht ging doordat mijn lichaam de hechting niet oploste, dus moest ik opnieuw gehecht worden en heb ik pas met 6.5 weken PO (begin deze week!) pas kunnen douchen! Echt verschrikkelijk hahah :P

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik durf niet eens te douchen hoor.en na Hoelang ging jij naar buiten enzo

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag alweer na buiten geweest ik kan echt miet thuis blijven hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.