Ga naar inhoud

BV: Twijfel tussen Medicosmo & ACCZ?


Annabella

Aanbevolen berichten

Hallo Senorita's

Het is natuurlijk van belang dat je je even voorstelt op dit forum. Mijn naam is Annabella, 23 jaar, slank postuur cupmaatje A en overweeg al een hele lange tijd een borstvergroting. Na lang wikken en wegen ben ik dan tot het besluit gekomen om het toch te gaan doen. Nu ben ik mij al een tijdje aan het oriënteren voor waar ik dit laat doen. Dit vanwege het feit dat ik om persoonlijke rede nogal op zie tegen een algehele narcose. Nu heb ik gehoord en gelezen dat het mogelijk is om het onder plaatselijke verdoving te laten doen, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe dit in zijn werk gaat en wat ik mij hiervan moet voorstellen??

Liefs,

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

De narcose vind ik persoonlijk nogal al meevallen het is een operatie van een uur en heb je dus niet veel nodig. Een slaaproes daarentegen ben ik zelf weer geen voorstander van dat is dus ook de reden dat dr bv een stuk goedkoper is omdat er geen anesthesie nodig is. En welke kliniek is ook heel erg persoonlijk ook daar moet je denk ik zelf een keus maken. Je zou natuurlijk wel bij een aantal een consult hebben en daar een keus uitmaken waar je je zelf het beste gevoel bij hebt.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Annabella,

welkom hier!

ik heb dus wel een slaaproes met plaatselijke verdoving gehad en ben het niet eens met Bloodelf. bij mij was tijdens de gehele operatie een anesthesist aanwezig. maar er zijn heus ook wel klinieken die zo te werk gaan hoor. maar je moet niet alles over 1 kam scheren..

met een slaaproes krijg je een vergeetmiddel en slaapmiddel ingespoten. alleen vele malen minder intensief dan een narcose. en als je dan "slaapt" verdoven ze je borsten gewoon met een spuit zeg maar haha..

ik vond het zeer fijn,mede omdat je minder chemische rotzooi binnen krijgt dan met een volledige narcose. maar er zijn dames die liever een narcose willen. is gewoon een keuze.

dus als je een slaaproes wilt moet je daarop gaan sorteren denk ik....

succes! en veel lees en post plezier hier,

liefs patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor je reactie.

Mijn voorkeur gaat toch ook meer uit naar een slaaproes. Het idee dat je inderdaad minder chemische rotzooi in je lichaam hebt, doet me deugt. Ik twijfel nu alleen over in welke kliniek ik dit zal laten doen?? Ik heb inmiddels contact gehad met Medicosmo uit Limburg. Zij werken samen met PC L.P. van der Weij en Dr. Bato ofzo?? Enig ervaring hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat het bij mij ook is waarom ik dus niet voor een slaaproes zou kiezen, en dat bleek vandaag maar weer ik reageer heel slecht op verdovingen wat je een ander geeft moet je mij een 3 dubbele dosis van geven. Vandaag hebben ze een snee in mijn arm gemaakt en ik zei au stop maar ff. huh zegt ze, voel je dat dan, ik zeg ja. Maar ik denk dat het meer het gevoel is dat er aangezeten word, nou nee ik voel het snijden letterlijk.

Nou nog maar wat dr bij en toen voelde ik het gelukkig niet meer maar ze stond er wel van te kijken dus dat ik het gewoon voelde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor een onderzoek twee weken terug voor het eerst met een slaaproes van de wereld geholpen, een shotje morfine erbij tegen de pijn.

Ik ben nog nooit zo versuft en van de wereld geweest als toen.

Heb er een topic over gemaakt.

Was een week later nog niet echt fit.

Voor mijn BV kreeg ik een algehele narcose, dat beviel mij heel goed. Had nergens last. Stond binnen no time zelf weer naast mijn bed.

Voor mij staat algehele narcose echt op nummer 1, gevolgd door de ruggenprik. Maar goed dat is voor een bv geen optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor een onderzoek twee weken terug voor het eerst met een slaaproes van de wereld geholpen, een shotje morfine erbij tegen de pijn.

Ik ben nog nooit zo versuft en van de wereld geweest als toen.

Heb er een topic over gemaakt.

Was een week later nog niet echt fit.

Voor mijn BV kreeg ik een algehele narcose, dat beviel mij heel goed. Had nergens last. Stond binnen no time zelf weer naast mijn bed.

Voor mij staat algehele narcose echt op nummer 1, gevolgd door de ruggenprik. Maar goed dat is voor een bv geen optie.

dit wil ik even onderstrepen. ik heb hetzelfde meegemaakt, narcoses waar ik geen enkele nare bijwerking van heb gehad en in afgelopen januari een ingreep onder plaatselijke verdoving waarna ik gedurende 2 weken de weg redelijk kwijt was, evenwichtsstoornissen

al zou ik een bv met een slaaproesje ook wel s willen uitproberen (voor de verandering!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsjah, mij maakt zo'n verschil weer niks uit. Ik wil 100% zeker weten van de wereld zijn, dus geef maar algehele narcose. Ja ik krijg rommel in mijn lichaam, maar waarmee tegenwoordig niet? Ik heb verder nooit iets (ik klop het gelijk af) dus ik ga er vanuit dat mijn lichaam er eenmalig wel tegen kan.

Succes met je keuze, en welkom trouwens :2:

Verder zeg ik trouwens: ik ben zo blij dat ik naar ACCZ ben gegaan :6: maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me het heel goed voorstellen een narcose, maar toch hoor je vaak rare dingen. Zeker omdat er toch niet vooraf een volledige medische check gedaan wordt op je lichaam. Wellicht kun je wel per ongeluk helemaal niet tegen deze narcose. Ik vind het een veiliger idee met een verdoving/sedatie, alleen hoe gaat dat precies in zijn werking. Heeft iemand dit al meegemaakt?

Ook hoorde ik van een PC dat het beter en mooier is om anatomische protheses te nemen? Wat zijn jullie ervaringen hierin?

Oooh ik wil al zo lang een BV ondergaan, maar twijfelde altijd ik het wel durfde, wat mijn directe omgeving zou willen en nu komt het beetje bij beetje dichterbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik vond mijn narcose heerlijk :76:

Prikje, slaapje, borsten!!

Ik heb er echt geen last van gehad. Je merkt het niet. Even een middagdutje doen dacht ik toen ik ging slapen. Voelde hartstikke relaxed. Ik werd wakker met borsten. Geweldig toch. Alsof de borstenfee is langsgeweest :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 4-5 dagen lang om de 4 uur 2 paracetamols geslikt en daarna alleen nog een dag of 2 alleen voor het slapen gaan 2. en verder heb ik geen pijn gehad! pas na 7 weken toen ik "alles" weer ging doen voelde ik pijn. <_< zeurderige pijn.... gewoon van het misschein toch te veel doen? en ik deed echt nix gek hoor. zware dingen liet ik nog steeds doen.

dus dan jezelf weer ff in acht nemen.. na de 3 maanden heb ik nix meer gevoeld,als soms een steek maar dat zijn de zenuwen die genezen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Annabella

Anatomisch is niet standaard beter of mooier, net als ronde dat niet zijn. Ze kijken gewoon wat het mooiste bij je staat, dus als je arts het tegen jou heeft gezegd, dan is dat voor jou zo denk ik. Ik heb ook anatomisch en onder de spier, ik had weinig borstweefsel dus mij is dat zo aangeraden.

Qua pijn is het me reuze meegevallen. Ik heb iets van 2 paracetamollen gehad maar meer voor de zekerheid 's avonds genomen voor het naar bed gaan. Het stak wel een beetje maar kon de 'pijn' goed hebben. Voelde meer als hele erge spierpijn, ik kon gewoon niet veel, maar ik had toch vrij dus hoefde ook niet veel te doen :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Annabella,

Ik ben net als Exella naar t accz gegaan en ik heb hier geen moment spijt van gehad pc Van Onselen en de ass. zijn zo aardig en ik vind t resutaat superrr mooi geworden ik moet 6 mei terug voor de laatste controle.

Van Onselen geeft heel goede advieze en doet goed zijn werk.

Maar ja iedereen is vrij om te kiezen he, veel geluk met het maken van jou keuze.

Liefs Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Ook hier een super tevreden ACCZ klant :D Ik werd geopereerd door dr. Kruppa, ook echt heel bekwaam! Ben 100% tevreden :) Succes bij het maken van jouw keuze!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.