Ga naar inhoud

Wendelin :10 september 2010 : Dr. Bos : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Meiden!

Vandaag begonnen met smeren! Ik hoop dat de littekens nu snel wat minder worden. Ik voel bij de hechtingen nog wel aan allebei de kanten een knobbel zitten. Is denk ik litteken weefsel? Zit aan het einde van de hechtingen. Ik probeer het maar een beetje te masseren in de hoop dat het gauw wat minder wordt.

Verder voel ik bij mijn rechterkant nog een beetje de draadjes uitsteken :S Gaat dit vanzelf weg??

Ow ja wanneer gingen jullie weer in bad?

Uiteraard ben ik nog steeds erg tevrede met mijn nieuwe boobies!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meis..

Onder mijn litteken voel ik dit ook, echt een harde knobbel, was eng om te voele

nu ik eenmaal smeer met creme is dit al iets minder geworden

het gaat ook steeds minder worden en als je geluk hebt gaat het helemaal weg!

ik mocht weer in bad zodra mijn hechtingen eruit waren en mijn littekens helemaal dicht waren..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Hoi!

Ik ben nu 6 weken PO en alles gaat goed. Mijn borsten zijn iets soepeler geworden, maar nog niet heel erg. Wanneer zijn ze op hun soepelst?

Ik heb afgelopen week nieuwe bh's gekocht en kwam op een 75 D! Had ik niet verwacht. Zo zien ze er niet uit.

Ben al twee weken aan het sporten voornamelijk cardio en beenspieren. Sinds twee dagen heel voorzichtig de borstspieren gedaan. Heb nou al spierpijn. Kan het eigenlijk kwaad om al de borstspieren te trainen?

Vandaag voor het eerst overdag een beugelbh aan. Het voelt tot nu toe goed aan. S'nachts hou ik nog even mijn sportbh aan. Mag je nou wel of geen push-up aan?? Mijn arts heeft hier namelijk niets over gezegd.

Mijn littekens zijn nog erg rood. Ben wel aan het smeren. Maar ik geloof dat ik geduld moet hebben haha

Zondag voor het eerst weer werken, vind het wel spannend!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik mocht weer in bad zodra mijn hechtingen eruit waren en mijn littekens helemaal dicht waren..

Liefs :58:

Misschien een beetje een domme vraag maar je kan toch eigenlijk gelijk wel in bad? Zolang je maar niet met je boobs onder water gaat, dus gewoon rechtop zitten of er niet teveel water indoen zodat je onderlijf lekker schoon wordt en dan kan je de rest voorzichtig met een washandje wassen.

Dit zat ik dus gister te denken want ik douche echt nooit, vind het helemaal niks en doe dat alleen als het echt moet. Ik ga lekker elke ochtend in bad en vaak 's avonds ook voordat ik ga slapen. Ik moet er dus niet aan denken om dat wekenlang te moeten missen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als je alleen met de onderkant in het water gaat kan het wel denk ik. Ik vind het juist lekker om lang in bad te weken en dan ook helemaal onder water te liggen. En dat leek me niet zo goed voor de littekens, dus vandaar dat ik het even vroeg!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Dames!

Vandaag mijn laatste controle gehad! Dr. Bos vond het er allemaal heel erg mooi uit zien! Het voelen 'klotsen'van je prothese blijkt normaal te zijn. Dit kan vanzelf over gaan. Over mijn littekens hoef ik me ook niet druk te maken. Dat kan wel een jaar duren voordat ze weer helemaal mooi zijn. Zitten overigens perfect in de plooi dus je ziet ze nou ook niet. Mijn borsten kunnen nog steeds iets veranderen, ze worden nog zachter en kunnen nog steeds wat zakken.

En meiden volgens hem mag je gewoon push-ups dragen! Helemaal na 3 maanden is dat geen probleem! Dus daar ga ik binnenkort maar eens naar kijken. :136:

En ze hebben gevraagd of ze mijn borsten mogen gebruiken voor hun internetsite. Daar laten ze dan wel eens voor en na foto's zien. Vond ik prima! Dus wie weet zie je ze binnenkort op hun site haha.

Liefs Wendelin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi Allemaal!

Even een update! Mijn borsten voelen echt helemaal goed aan! Ik voel niks meer klotsen en ben al helemaal gewend!

Wanneer ik oude fotos terug kijk kan ik me nauwelijks voorstellen dat ik van die kleine borsten heb gehad!

Toch blijft het vreemd om lingerie in cup d te moeten halen en er soms achterkomen dat een bh ook te klein kan zijn :S

Al met al een super tevrede meid!

Groetjes Wendelin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendelin

Fijn dat alles goed gaat!

heb dat inderdaad ook , als je bh's gaat kopen dat je maat er niet tussen hangt hihi!

Heb een vraagje aan je: zijn jouw borsten nu na 5 maanden nog veel verandert van aanzicht, ik bedoel zijnze nog wat gezakt? ten opzichte van zo,n 2 maanden?

Ik ben nu zelf 9 weken verder en heb ze ook vd spier gekregen vandaar, was wel benieuwd , ik vind ze bij mij van onderaanzicht nog een beetje hoog staan.

liefs, xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Wendelin,

dan wacht ik het af,maar vind ze bij mij niet veel veranderen ten opzichte vd eerste week.

mijn fotos staan in de galerij, kun je ff kijken als je wilt!

en ja, dan ga ik vd zomer toch ook een push up bh proberen, tegen mij is gezegd het eerste jaar geen push up dragen! :140:

zo zie je maar , elke pc zegt weer iets anders :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.