Ga naar inhoud

Wendelin :10 september 2010 : Dr. Bos : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Wendelin!!!

We've got them!!!! :1bouncingboobs: hoe is het bij jou gegaan? ik ben al lekker thuis en vondt het 100% meevallen morgen zal het erger zijn... denk ik!

Van harte gefeliciteerd en ben erg benieuwd naar je ervaring.. ik heb al een mini verslag gemaakt..

Veel sterkte met het herstel!

Gr. Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden!

Hier dan een verslag van mijn operatie!

Om 6.45 uur opgestaan na een redelijk goed nachtje slapen. Nog even lekker douchen en om 7.30 uur stond ik te popelen om weg te gaan. Om 8 uur waren we er al dus dat was een uurtje te vroeg....

Om 8.45 uur werd ik opgehaald om de voorfoto's te maken, ik was nou toch echt wel zenuwachtig

Daarna mijn vriend gedag zeggen en moest ik me gaan omkleden om de ok op te kunnen

Nog wat vragen werden er gesteld en het infus werd ingebracht! Getver heb maar de andere kant op gegeken want was een behoorlijke lange naald.

Dr. Bos kwam nog even gedag zeggen en me aftekenen. De asisstent zei dat ik in hele goede handen was. Als zij een borstvegroting zou doen zou ze dat ook bij hem doen. Kijk... dat lucht op.

Daarna naar de ok gelopen, ik moest liggen, er werd antibioica ingespoten, ik moest aan iets leuks denken en weg was ik!

Om 11.30 werd ik echt wakker, en dacht bij mezelf..nou dan zal het wel al gebeurd zijn. Was nog wel onwijs aan het trillen maar mijn bedje werd heerlijk opgewarmd.

Ik voelde me eigenlijk onwijs goed. Begon gelijk te bunkeren was helemaal niet misselijk.

Om 12.15 uur even plassen en daarna mocht ik naar huis!

Mijn borsten voelen nog onwijs strak en hard aan. Ik heb mijn c cup sport bh aangekregen dus dat is mooi. Heb ze nog niet naakt bewonderd maar ga er vanuit dat het helemaal goed zit. De pijn valt ook wel mee.Helemaal als ik gewoon zit. Alleen als ik sta doet het best pijn. Soort enorme spierpijn. Begin mijn bovenrug tussen de schouderbladen ook te voelen nou.

Nou dat was het even voor nu. Het is me allemaal 100 procent meegevallen!

Liefs Wen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden!

Hier dan een verslag van mijn operatie!

Om 6.45 uur opgestaan na een redelijk goed nachtje slapen. Nog even lekker douchen en om 7.30 uur stond ik te popelen om weg te gaan. Om 8 uur waren we er al dus dat was een uurtje te vroeg....

Om 8.45 uur werd ik opgehaald om de voorfoto's te maken, ik was nou toch echt wel zenuwachtig

Daarna mijn vriend gedag zeggen en moest ik me gaan omkleden om de ok op te kunnen

Nog wat vragen werden er gesteld en het infus werd ingebracht! Getver heb maar de andere kant op gegeken want was een behoorlijke lange naald.

Dr. Bos kwam nog even gedag zeggen en me aftekenen. De asisstent zei dat ik in hele goede handen was. Als zij een borstvegroting zou doen zou ze dat ook bij hem doen. Kijk... dat lucht op.

Daarna naar de ok gelopen, ik moest liggen, er werd antibioica ingespoten, ik moest aan iets leuks denken en weg was ik!

Om 11.30 werd ik echt wakker, en dacht bij mezelf..nou dan zal het wel al gebeurd zijn. Was nog wel onwijs aan het trillen maar mijn bedje werd heerlijk opgewarmd.

Ik voelde me eigenlijk onwijs goed. Begon gelijk te bunkeren was helemaal niet misselijk.

Om 12.15 uur even plassen en daarna mocht ik naar huis!

Mijn borsten voelen nog onwijs strak en hard aan. Ik heb mijn c cup sport bh aangekregen dus dat is mooi. Heb ze nog niet naakt bewonderd maar ga er vanuit dat het helemaal goed zit. De pijn valt ook wel mee.Helemaal als ik gewoon zit. Alleen als ik sta doet het best pijn. Soort enorme spierpijn. Begin mijn bovenrug tussen de schouderbladen ook te voelen nou.

Nou dat was het even voor nu. Het is me allemaal 100 procent meegevallen!

Liefs Wen

Hoi Wen,

Wat leuk om je verslag al te lezen! het viel bij jou dus ook reuze mee! al die zenuwen voor eigenlijk niet zo veel ;) haha

nogmaals GEFELICITEERD!

Veel liefs Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Wendelin!!! :64: Blij dat het bij jou ook goed is meegevallen! Nu lekker uitrusten en bekomen van alles, wens je vast een goede nacht op je rug, houd de kussens maar al in de aanslag! Fijn herstel ook gewenst!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo de eerste nacht overleefd!

Wel een hele toestand hoor! Vooral het uit bed komen en niet kunnen bewegen. Voel me rug nu al....En het vervelende is nog dat ik vaak wel 3 tot 4 keer naar de wc moet..Gelukkig heb ik een lieve vriend die me helpt maar voel me zo bezwaard..

Maar de pijn zo overdag is wel te doen... Soms bepaalde bewegingen die pijnlijk zijn, maar als ik maar niet te veel doe is het goed vol te houden.

Ik heb mijn borsten nog niet zonder bh gezien maar ben wel erg nieuwschierig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

Nou gister toch maar mijn boobies bekeken en ik vond het er al mooi uitzien! Heb foto's gemaakt maar die moet ik nog even uploaden denk dat ik dat vandaag of morgen wel even doe.

Begint wel behoorlijk wat vocht in te komen heb het idee vooral tussen de borsten. Vanmorgen drukte ik daar even en hoorde en voelde ik het helemaal borrelen.....Maar zal vast wel goedkomen. Vanacht ook weer een stuk beter geslapen. KOn zelf uit bed komen, wel wat pijnlijk.

Gister ook klein stukje gelopen, was wel vermoeiend! Kreeg het er een beetje benauwd van. Dus rustig aan blijven doen..

Morgen weer even spieken en een foto denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wendelin

wat goed te lezen dat je al iets beter slaapt snachtds,niks is fijner dan een rustige heerlijke nacht te hebben.

stijve gevoel zal je nog wel een paar daagjes houden,maar elke dag beterd,dat zal je wel merken.

vocht houd men het meeste vast tot week 3 ongeveer,dus dat ebt ook allemala nog weg hoor,geen zorgen.

en vooral rustig proberne te blijven bewegen,anders word je zo stijf als een plank,brrrr

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een foto in de gallerij gezet van de eerste dag PO. Ik ben er erg blij mee. Gister ook nog gespiekt en begint ook wel blauw te worden. Vandaag nog wat foto's maken.

De hechtingen aan de linkerkant trekken bij mij het meest dat kan aardig pijn doen rechter borst voelt helemaal goed.

Heb nog aardig wat vocht...en ik maar thee drinken hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat heb ik ook beide keren gehad,dat een borst meer last en pijntjes geeft dan de ander,is normaal.

heb net je foto gekeken,en dat belooft wat goeds,al zie je nu nog wel dat het enorm gespannen staat en strak,idd vocht.

maar dat gaat goedkomen,het moet even bedaren.

en wat leuk te lezen dat je nu al blij bent,laat staan als je eenmaal tal weken verder bent,goede zet geweest dus je bv! :1bouncingboobs:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 1e cotrole gehad! De dokter vond het er al mooi uit zien. Littekens zagen er ook goed uit. (heb ze zelf niet gezien)Zat nog wel vocht in dus nog rustig aan doen. Stond met 5 minuten weer buiten...Volgende week weer controle. Dus dat zal ook wel zo snel gaan. Ach ja heb je wat te doen he haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi!

Nou vandaag 2e controle! Hechtingpleisters zijn er af gehaald en het zag er heel mooi uit! Zal vanavond even foto's maken. Er was nog een heel klein gaatje dus daar heeft ze nog een pleistertje op gedaan en zal na een paar dagen er weer af mogen.

Ben nog steeds erg blij met het resultaat. :1big_boobs: Het wordt steeds mooier heb ik het idee. Nu moeten ze nog wat zachter worden, maar geduld is een schone zaak!

Kan niet wachten dat ik mooie bh's kan kopen en leuke truitjes haha

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.