Ga naar inhoud

Lady30 : 9 april 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Lieve meiden,

Super bedankt voor jullie berichtjes!

Na Dr.Nio gesproken te hebben kon ik lekker naar huis..

Hij heeft echt niks te veel gezegd over dat m'n eerste borstvergroting voor de spier niks voorstelde want man man wat een pijn achter de spier!

Heb veel medicijnen meegekregen.. Antibiotica, diclofenac, morfine.. Kan me niet voorstellen hoe je je moet voelen als je dat niet slikt!

Hij vertelde dat er een hele dikke inkapseling zat met scheuren en bobbels dus ik en erg blij dat ze dat weggehaald hebben!

Maar voor een heel goed doel! Even afzien..

Ga nu proberen foto's up te loaden van gisteren.. Daaraan kan je zien hoe mn tepel ingetrokken is..ben zo benieuwd hoe jullie ze vinden buiten die tepel om!

Vraag me ook af hoe ver ze nog slinken ze zijn mega vind ik zelf hihi voor 340cc maar zoals iedereen al zei het wend snel!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid!

De pijn is de eerste dagen goed aanwezig daarna word het minder,Hoewel ik het goed te doen vond en het met bewegen voelde en lastig vond!!

Ik had erg last van de tramadol dus heb het met paracetamol en ibuprufen moeten doen!!

Maar mis weegt het kapsel verwijderen bij jou ook wel mee zal ook pijn doen lijkt mij!!

Hoop dat je verder toch een super voorspoedig herstel hebt , heb net je foto, s gezien en ze zien er super mooi uit, die deuk dat weet ik verder niet maar zal wel goed komen toch!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden!!

Super leuk om te lezen dat jullie ze nu al mooi vinden! Doet me goed!

@gigi 21 wat vervelend dat je niet tegen de tramadol kon! Moet wel zeggen dat ik last van mn maag krijg ondanks maagbeschermers .. Fijn om te lezen dat de pijn na een paar dagen afzakt!

@weena27 ja dat is zo beter te groot dan te klein alleen sta er versteld van of ze moeten nog heel erg slinken! Ik kom namelijk van een aa cup af!

@charlotteemma dankje wel!! Jouwe vind ik ook mooi geworden!!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stephanie, dankje wel! Ik krijg vanavond een zwangerschapskussen van m'n schoonzusje, bedankt voor de tip!

@Best_boobie, dankje wel! Het gaat iets beter met de pijn =) Herstel gaat opzich wel goed alleen maak ik me nog zorgen om de deuk in m'n rechterborst.. ben heel benieuwd wat Nio volgende week maandag zegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Gaat het al een beetje?

Ik ben nu weer van de pijnstillers af.

Hoe laat heb jij je controle?

Bleek dat de afdeling was vergeten de afspraak van de 13e te cancellen en een nieuwe voor de 20e te maken. <_<

nu mag ik uiteindelijk om 12.45uur.

Sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

@CMGiess, Heey meis..! Het gaat echt een stuk beter hier dan de afgelopen dagen..! Gisteren even naar huisarts geweest voor de jeuk, bleek een allergische reactie te zijn en wat zakjes gehaald voor de stoelgang die komt maar niet op gang, en gestopt met de trimadol en gaat heel goed met alleen de diclofenac..! Wat slik jij nog van de medicijnen? Heb jij ook een antibiotica kuurtje meegekregen? Hoe gaat het met jou? Zag dat je al aan het werk bent, knap hoor! Gaat je herstel goed? Ga zo even kijk naar je foto's ben erg benieuwd! Hoe gaat het met jou op de rug slapen? Had vandaag gebeld naar de secretaresse maar mag echt niet op m'n zij, dacht kan het proberen ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Desiguel, Hoihoi, wat goed om te horen dat je van de pijnstillers af bent! Hoe gaat het verder met herstellen? Hier gaat het een stuk beter gelukkig..! Nog niet helemaal van de pijnstillers af maar wel aan het afbouwen! Ik moet de 20e om 11.00 uur er zijn, jammer anders had ik je nog wel even gezien.. of hij moet weer heeel erg uitlopen ;) Jij ook veel sterkte met herstellen nog!!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee zag dat je had gereageerd op me foto :) dankjewe! Met mijn herstel gaat het eigenlijk super slik geen medicijnen en nauwelijks pijn eigenlijk ik heb wel heel erg last gehad van mijn darmen net als jij! Hebben de zakjes geholpen? Kruik en thee? Laat je goed verwennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tramadol staat erom bekend dat ze obstipatie veroorzaken, zon 4 dagen na het stoppen is de boel weer een beetje in het gareel

Helaas zijn mijn darmen al snel van de stop=met=werken=actie.
Ik gebruik lactulose om het allemaal een beetje zacht te houden ... die zakjes werken vaak niet. :), en als het echt niet wil een microlax.

Gegarandeerd rennen binnen 20 min.

lekker bietensap ( is lekkerder dan het klinkt) en selderij eten...

Ik heb heerlijke hotelkussens waardoor ik een soort nestje kan maken om in te liggen. Dus ik kom de nacht wel door.
Ondertussen nog een kleine man die 2 x per nacht een aai over zijn bol nodig heeft, dus die buikspieren komen tot zijn recht.

Werken ging goed vandaag, alleen paracetamol genomen en het beetje last wat ik had voor lief genomen.

Liever een waarschuwing dan over de grens heen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@charlotteemma even kijken of nou eindelijk het quoten uitgevonden heb haha, zullen zo zien of het gelukt is.. maar wat goed zeg helemaal geen medicijnen meer en dat het zo goed gaat! Warme kruik is inderdaad heerlijk voor t buikie! Drink ook veel brandnetelthee ergens gelezen dat het goed is voor het vocht.. Hoe gaat het met die griet op je werk? Gaat dat een beetje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke Quoten weer niet gelukt haha ben een debiel in dit soort dingen!

@CMgiess inderdaad die zakjes veroorzaken alleen maar buikpijn en helpen geen 'reet'! Heb inderdaad ook die microlax gekregen! Die ga ik morgen als laatste proberen.. bietensap eerst maar eens kopen, thnx! =) , zie het niet zo zitten om die microlax te gebruiken als je weet hoe het werkt hihi.. Kom ik wel gelijk van m'n zwangerschapsbuik af..

Wat je zegt liever een waarschuwing dan over de grens heen, heb je mooi goed! Knap hoor! Zou het zelf nu nog niet kunnen geloof ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@charlotteemma even kijken of nou eindelijk het quoten uitgevonden heb haha, zullen zo zien of het gelukt is.. maar wat goed zeg helemaal geen medicijnen meer en dat het zo goed gaat! Warme kruik is inderdaad heerlijk voor t buikie! Drink ook veel brandnetelthee ergens gelezen dat het goed is voor het vocht.. Hoe gaat het met die griet op je werk? Gaat dat een beetje?

hahaha lukt het niet als je op het knopje quote drukt? Ja klopt dat zei ik :P heb drie jaar op een babygroep in de kinderopvang ggewerkt en best wel wat vrouwen gezien die extreem vocht vast hielden tijdens de zwangerschap en stuk voor stuk kregen ze van de dokter brandnetelthee te horen :) ja met de obstipatie kan ik niet meepraten want ik zit helaas aan de andere kant van het spectrum.. 'het rennen als je moet spectrum' 6 dagen lijkt me aardig veel ben benieuwd of morgen die microlax werkt

Liefs en slaaplekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu weer op de quote knop geklikt eens even kijken of het nu gaat werken.. heb zo'n vermoeden dat ik gewoon iets verkeerds doe..

Maar dat was jij dus kan goed hoor hihi dankje! ;)

Nou McGiess heeft niks te veel gezegd het was na de microlax binnen 5 minuten raak.. ben m'n zwangerschapsbuik weer kwijt.. hellelujaa

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu weer op de quote knop geklikt eens even kijken of het nu gaat werken.. heb zo'n vermoeden dat ik gewoon iets verkeerds doe..

Maar dat was jij dus kan goed hoor hihi dankje! ;)

Nou McGiess heeft niks te veel gezegd het was na de microlax binnen 5 minuten raak.. ben m'n zwangerschapsbuik weer kwijt.. hellelujaa

Liefs

Welke internetbrowser gebruik je? Internet explorer? Kan daar aan liggen namelijk..

Het forum werkt het beste als je via Google Chrome werkt :)

Google chrome is vrij te downloaden, dus misschien een optie voor je?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.