Ga naar inhoud

Wicked78: 30 april 2015: Dr. Nio: Slaz


Aanbevolen berichten

Het heeft even geduurd maar nu toch ook maar mijn eigen operatieverslag topic.

Het is nu definitief. Yeah! 30 april gaat het gebeuren, 480cc Monobloc Hydrogel made by the famous dr. Nio!

Afgelopen week mijn tweede en laatste consult gehad. Ik twijfelde nog wat over de maat of het niet te groot ging zijn. Nio zei dat ik spijt ga krijgen mocht ik kleiner gaan. Hij was zelf nog voor een maatje meer. Maar ik vind het goed zo, wil niet te groot gaan. Denk dat dit een mooie maat is bij mijn postuur.

Op het werk ook alles geregeld. Ben er in totaal 3,5 week uit. Mocht het dan nog niet gaan kan ik nog wat langer nemen. Ik heb het gewoon verteld aan mijn leidinggevende en P&O. Beiden vrouwen, dat scheelt;-)

Vorig weekend ook eindelijk aan mijn mams verteld. Ze begreep het gelukkig en staat volledig achter me en helpt me straks waar ze kan (met de kids).

Er staat nu dus niks meer in de weg.

Eindelijk borsten!!!! Joehoe!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik zal subiet nog eens een verslagje schrijven zie ;)

't Gaat al stukken beter maar heb toch serieus afgezien.

Niet dat ik het heb onderschat, ik ging immers uit van het ergste, maar 't was toch best heftig. Veel heeft natuurlijk te maken met het feit dat ze bij mij achter de spier geplaatst zijn, en dat ik zo'n borstband moet dragen. Indalen gaat nog niet zo vlot, wat maakt dat ik ze nog steeds niet echt mooi vind. Maar komt goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal top! Hoelaat moet jij je die dag melden? Heb je er met zoveel zin in!! Nog iets langer dan anderhalve maand en dan zijn wij de gelukkige. Over twee weekjes ongeveer t geld overmaken en dan kan het echte echte aftellen beginnen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum meid! Lekker aftellen nu! Duurt nog zo lang he? Ik tel met je mee, want ben 2 dagen voor jou en xJojo aan de beurt.

Hopelijk vliegen de weken voorbij hihi

Ook fijne dat er op je werk en door je moeder zo goed wordt gereageerd. Dat is toch wel fijn als je directe omgeving ook blij voor je kan zijn!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

XJojo, ik moet me om 09.00 uur melden. En jij? Het komt nu inderdaad dichterbij. Grote kans dat we op 1 kamer komen die dag. Wel leuk om dan iemand van het forum te zien die hetzelfde zal ondergaan. Hebben we een beetje steun aan elkaar hopelijk;-)

Charlotte en Fem, jullie zijn ook al snel aan de beurt. Voor we het weten lopen we straks in een mooi gevulde bikinitop, eindelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

XJojo, ik moet me om 09.00 uur melden. En jij? Het komt nu inderdaad dichterbij. Grote kans dat we op 1 kamer komen die dag. Wel leuk om dan iemand van het forum te zien die hetzelfde zal ondergaan. Hebben we een beetje steun aan elkaar hopelijk;-)

Charlotte en Fem, jullie zijn ook al snel aan de beurt. Voor we het weten lopen we straks in een mooi gevulde bikinitop, eindelijk!

Ik ook om 9 uur dus we zullen idd wel op dezelfde kamer zitten! Zou raar zijn als we bij iemand anders zitten, zo van, hee ben jij van het borstenforum? Uuh nee? Hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, dan zijn er in ieder geval 2 die dag. Ben benieuwd wie er als eerste mag. Maakt mij eigenlijk niet zoveel uit. Fijn van als eerste aan de beurt zijn is wel dat je na die tijd wat langer kunt bijkomen voordat je naar huis moet. Ben je later op de dag dan kijken ze je op een gegeven moment echt weg las ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het maakt mij ook niet zoveel uit! als je als laatst bent en je bent nog niet goed genoeg bijgekomen neem ik aan dat ze je niet zo naar huis sturen.

ik las het ook inderdaad, als dat het geval is dan is dat toch echt jammer voor hun. mn vriend was sowieso al verbaasd dat het een dagopname was dus als ik wordt weggekeken zal hij wel voor me opkomen denk ik haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoiii bij mijn operatie dag wRen alleen maar aardige en echt lieve zusters

Ook de mensen op de recovery afdeling en de mensen in de ok allemaal even vriendenlijk en aardig en ze stellen je echt op je gemak

Echt waar slaz en dr nio echt heel erg goed bevallen

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Nog 2 weken! dan zitten we te zweten en alles te checken of we alles hebben!! het is zo snel gegaan.

Hoelaat en waar moet jij je melden? ik 9 u route B4 volgens mij??

Link naar reactie
Delen op andere sites

XJojo, ik ook 09.00 uur, ook afdeling B4. Dan gaan we elkaar zeker wel zien. Nog 2 weken. Het gaat inderdaad snel nu. Word nu al zenuwachtig, brrrr. Zo bizar dat je daar dan weg gaat met een stel tieten straks. Kan het nog niet goed bevatten dat ik dit echt ga doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel! Ja ben zeker tevreden, vind ze ook indd heel natuurlijk ogen.. hoop dat ze niet verder slinken maar we zullen zien!

Voor jou over twee weekjes! Spannend hoor! Voor je het weet kan je hier ook foto's plaatsen met de mooie boobies!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

XJojo, ik ook 09.00 uur, ook afdeling B4. Dan gaan we elkaar zeker wel zien. Nog 2 weken. Het gaat inderdaad snel nu. Word nu al zenuwachtig, brrrr. Zo bizar dat je daar dan weg gaat met een stel tieten straks. Kan het nog niet goed bevatten dat ik dit echt ga doen.

Ik realiseer het ook nog niet helemaal dat ik het echt echt ga doen. Sta ss ik de spiegel te kijken en dan zie ik het ook nog niet echt voor me, ookal wil ik t heeeeel graag.

Echt raar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dank!

Het gaat morgen eindelijk gebeuren. Brrr, best zenuwachtig. Maar aan de andere kant ook wel zin in. Rare spanning.

Dr. Nio belde me nog vandaag. Ze hebben de 480cc nog niet binnen. Hopelijk lukt dit nog wel morgen. Ze konden wel de 440cc via een andere leverancier geleverd krijgen. Hij vroeg of ik wilde uitstellen tot de 480cc er is, of 440cc achter de hand en die plaatsen mocht de 480cc er morgen niet zijn. Nou, ik heb voor het laatste gekozen. Uitstellen is geen optie met alles wat ik heb moeten regelen. 40cc zou heel weinig uitmaken zei hij. Ben benieuwd wat het nu wordt morgen. Hopelijk kan ik nog een beetje slapen vannacht.

Ik houd jullie op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.