Ga naar inhoud

Wicked78: 30 april 2015: Dr. Nio: Slaz


Aanbevolen berichten

Ohh das eigenlijk wat minder goed nieuws! Maargoed wat hij zegt due 40cc zal geen enorm verschil maken! Ik begin ook echt zenuwachtig te worden. Realiseer het nog steeds niet helemaal denk ik. Maar dat komt morgen wel!

Je tas al ingepakt met alles wat je mee wilt nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, we waren er voor 07.00 uur en ik stond voor 09.00 uur op de lijst. Nio al om 07.15 geweest om af te tekenen, komt de verpleegster net melden dat de prothese nog niet binnen is. Het wordt nu 12.00 uur. Nog maar even relaxen dan voor zover mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

God, lijkt wel een slapstick hier. Zou eerst om 09.00 toen protheses niet binnen nog. Net kwartier geleden kon ik toch naar beneden. Ik stond al in de recovery geparkeerd. Komt een mevrouw uit de ok, nee zijn toch nog niet binnen. Hup weer met bed en al naar boven. Pfff, komt het goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het allemaal goed gekomen? Hier wel iig. Ik denk dat ik in jou plek mocht. Zou eerst om 11:30 geopereerd worden dus ik lag half te slapen en tv te kijken wordt ik ineens meegenomen want er waren spullen voor een patiënt nog niet binnen. Ik zo ooh die zit ook op t forum geloof ik! Zegt ze Oh? Als we dat hadden geweten hadden we jullie op dezelfde kamer gelegd! Balen dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overleefd, en heb me 480cc!!! Vooralsnog gaat het goed. Niet misselijk geweest. Druk op de borst: Ja. Vrachtwagen, valt mee. Komt misschien nog. Denk dat de morfine nog werkt misschien. Beetje bang voor de nacht. Ben Veel water aan het drinken en straks weer even paracetamol en Tramadol innemen. Zal een dezer dagen even verslagje schrijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze mijn verslagje:

Een dag van tevoren belde Nio al dat de 480cc Monobloc nog niet was gearriveerd. Hij kon de leverancier niet bereiken. Er was wel een andere leverancier die de 440cc op voorraad had. Hij wilde overleggen om of te verplaatsen om er zeker van te zijn dat de 480cc geplaatst kan worden of erop gokken dat hij nog binnen zou komen en de 440cc achter de hand als alternatief. Gekozen voor het laatste aangezien uitstellen geen optie was met alles wat ik er omheen heb moeten regelen. En de 40cc zou qua zicht weinig verschil maken.

Goed, na redelijk geslapen te hebben gister om 06.10 uur vertrokken. Om 06.45 uur waren we in het Slaz. Ik mocht meteen naar mijn kamer en de verpleegster zei dat ik al om 09.00 uur aan de beurt zou zijn. Ik mocht meteen mijn charmante operatiepakje aantrekken. Nio zou elk moment komen om af te tekenen. Uiteindelijk was Nio er rond 07.30 uur. Hij zei toen nog niet te weten welke prothese in de kast zou liggen. Dat zou ik dan vlak voor de operatie horen van hem.

Ik vond het al raar dat ik meteen om 09.00 uur aan de beurt was na het verhaal een dag eerder. Ik verwachtte eerlijk gezegd als laatste aan de beurt te zijn doordat de prothese er nog niet was.

Maar goed, de verpleegster zei dat ik om 08.45 uur opgehaald zou worden. Om 09.15 uur was er nog niemand. Toen hoorde ik de telefoon en mijn naam. Ze kwam melden dat de prothese er nog niet was en dat ik nu om 12.00 uur gepland stond. Ik had het wel verwacht. Nou, nog even tijd om te chillen. Mijn man ging even een rondje lopen en een broodje halen. Toen kwam de verpleegster om 10.00 uur melden dat ik toch naar beneden mocht. Snel mijn man gebeld en die kon ik nog net een kus geven.

Beneden aangekomen in de recovery kwamen er 2 dames voor de intake en infuus. Al vrij snel kwam er iemand uit de ok gelopen om te melden dat de protheses er nog niet waren. HUH??? De verpleegster die mij naar beneden reed had dit nog nooit meegemaakt. Nou, hup weer met bed en al naar boven. Het zou nog steeds 12.00 uur worden.

Rond 11.45 uur kwam de verpleegster melden dat het nu 13.00 uur zou worden. Ja hoor, we wachten gewoon nog een uurtje langer. Ik lag daar wel oke. Uiteindelijk mocht ik om 12.40 uur naar beneden. Hehe. Nou waren ze eindelijk gearriveerd.

De 2 dames die mij om 10.00 uur ook al hielpen kwamen er nu weer aan. Ze zeiden: nou mevrouw, u krijgt van ons de VIP behandeling hoor. U heeft zo lang moeten wachten. Haha. Gelukkig ging het infuus prikken meteen goed. Was ik een beetje bang voor aangezien ik een keer eerder een infuus heb gehad en het toen tot 6 keer toe mis ging.

Ik werd om 13.10 uur opgehaald en de operatiekamer ingereden. Hup, van het bed op de tafel. Snoertjes goed leggen, armen wijd. Toen kwam Nio binnen die me vertelde dat de 480cc er eindelijk was en hij verontschuldigde zich voor het lange wachten. Laatste check voor de operatie door vragenlijstje te beantwoorden. Anesthesist kwam toen binnen om het narcosevloeistof toe te dienen. Hij zei het duurt ongeveer 5 seconden voordat u weg bent. Toen kreeg ik het kapje erbij op de mond. Ik kan me nog herinneren dat ik tot 10 tellen kwam en dat de vrouw naast me zei dat ik diep moest inademen. Weg was ik....dit was rond 13.20 uur.

Ik werd wakker door een vrouw die over mijn hoofd aaide en zei; wakker worden mevrouw. Ik keek meteen op de klok en zag dat het 15.40 uur was. Huh, zo lang geslapen?? Ik voelde ook meteen 2 slangetjes in mijn neus. Bleek dat mijn ademhaling wat traag op gang kwam weer en dat ik wat ondersteuning nodig had. Gelukkig voelde ik me niet misselijk. Wel de druk op mijn borst en erg pijn in mijn rug.

De verpleegster daar vroeg ook of het te doen was met de pijn. Ja, het ging wel. Ik heb daar ongeveer nog een half uurtje gelegen voordat ik terug mocht naar de afdeling. Mijn ijsje helemaal niet gehad, damn....

Een broeder kwam me ophalen en vroeg hoe het ging en of ik wat wilde eten als ik terug was op de afdeling. Ik was niet misselijk en lustte best wel wat. Hij melde meteen dat de dagbehandeling om 18.00 uur zou sluiten en wanneer ik me niet goed genoeg voelde nog om te gaan ik dan naar een andere afdeling gebracht zou worden.

Het broodje kaas en de thee gingen er zonder problemen in. Vrij kort daarna plassen. Wow, dizzy! En dat staan en lopen voelde ook niet erg prettig. Maar op zich voelde ik me wel oke. Daarna toch maar gaan aankleden. Het was toen 17.45 uur. Mijn man had een rolstoel gehaald, dat was wel fijn. De terugreis ging ook prima verder. Om 19.00 uur waren we thuis. Lange dag dus.

Lekker op de bank plaats genomen met een lading kussens in de rug. Dat hield ik wel uit zo. Ik had om 17.30 uur nog paracetamol gehad, De volgende heb ik om 23.30 uur genomen met een Tramadol. Toen toch maar naar bed om wat proberen te slapen. Gelukkig een goed verstelbaar bed. Dat scheelt echt. Redelijk goed geslapen nog. Wekker gezet voor 05.30 uur voor volgende medicatie. Paracetamol en weer Tramadol. Daarna nog even verder geslapen. Om 07.30 uur maagbeschermer genomen en om 08.30 uur een Dyclofenac.

Ik voel me best oke nog eigenlijk. Liggend weinig last. Omhoog komen wel lastig en lopen ook.

Net heeft mijn moeder me even geholpen met wassen. Ik was toch erg benieuwd en maar even de bh af gedaan. Mooi!!!!!!!! Zo blij!!!!!

Natuurlijk wel gezwollen nog en ze zitten nog hoog, maar wat een verschil al met hoe het was. Ik zal vanavond of morgen proberen foto's te maken.

Al met al is de dag zelf me erg meegevallen. De pijn tot nu toe ook. Het voelt eerder als onwijze spierpijn waardoor je niks kunt.

Hopelijk gaat het bergopwaarts vanaf vandaag. We gaan het zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag om te lezen! Fijn dat je het zo goed doet en het niet als heel pijnlijk ervaart!

Succes met je herstel en geniet van je boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Wat een gedoe met de prothesen zeg. Heeft Nio uitgelegd hoe dat kan?

Fijn herstel gewenst!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 3 PO: Gaat heel goed. Voel weinig pijn en druk. Wel erg moe nog steeds. Ook vol aan de medicatie nog. Vanaf morgen ga ik hiermee afbouwen. Vanochtend heerlijk gedoucht weer voor het eerst. Borsten nog erg hoog en ook wat vierkant. Maar dit komt wel goed, heeft tijd nodig. Zo blij dat ik wel voor de 480cc ben gegaan en nier kleiner. Kwam natuurlijk ook van cupje hopeloos. Zo benieuwd hoe ze zich gaan vormen de komende tijd. We moeten geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.