Ga naar inhoud

lisa1980 : 24 april 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Vandaag op consult geweest. Wat een sympathieke man!!

Ik ben eerder bij bergman voor een consult geweest, maar vind dat Nio veel beter en meer informatie gaf.

Het passen was erg leuk, maar ook lastig om ter plekken te bedenken wat mooi is.

Dacht vooraf op 400cc uit te komen. Vond ik de 500 en eigenlijk de 600cc het mooiste.

Gevoelsmatig vond ik 600cc te groot. Nio zei:Waarom ben je bang dat je voor schut loopt? Je staat namelijk welnenorm te glimlachen. Als je bij 500cc ook zo glimlacht vind ik het goed.

Wat een goede manier om mij duidelijk te maken dat ik zelf moet kiezen en niet moet nadenken over wat andere mogelijk vinden. Hij zei ook dat het heel goed paste bij mijn lengte en bouw.

Wevhebben nu voor de zekerheid toch rond 550cc dual plane gekozen.

Ik ben helemaal blij en ga morgen op mijn werk vrij vragen. Dan leg ik morgen de afspraak bij Nio vast. Als het lukt op mijn werk wordt het 24capril.

Ik ben erg benieuwd of er vrouwen met mij bouw zijn die ook 500, 550 of 600cc hebben. Ik zou graag foto's willen zien.

Ik ben 1.82 m en weeg 64 kilo ik heb nu maat 75A. Ben ook benieuwd waar ik op uit kom qua maat.

Ik ben zo blij....

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lisa, je consult is erg herkenbaar, ging bij mij ook ongv. zo! Koos uiteindelijk wel voor 600 maar was met 500 denk ik ook wel erg blij geweest (maar in kleding is wat ik nu heb heel mooi). Voeg me maar toe, dan kan je mn foto's zien.

Ik ben 1.78, 60kg. Ava heeft ook ongv dezelfse maten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Anony,

Bedankt voor het toevoegen als vriend.

wow mooi hoor!

Ik denk inderdaad dat onze bouw wel overeen komt, maa richt wat een verschil kan me nog niet voorstellen dat ik dat straks ook heb.

Mooi hoor.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

hoi hoi

Ja Nio is echt super!! Ik ben in november 2013 geopereerd door hem en ben nog steeds super tevreden.. Ik kwam van een 70AA af en heb 500cc dual plane extra high profile gekregen... Nu zit ik op een 70F..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt als een zeer geslaagd consult :D

Je bent bij Nio in goede handen meid.

Als je een datum weet dan geef je maar een gil zodat we je titel kunnen aanpassen voor je ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede keus!

Ik kan je niet helpen, ik ben kleiner van postuur een heb meer cc..

Maar kan je wel vertellen dat hij echt goed is.

Helaas behoor ik weer bij kleine kans op complicatie...

de nazorg is echt super goed!

Steeds keurig telefonisch en mail contact..

Ik ben wel redelijk heel erg fan van Nio ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Mijn datum staat vast het word 24 april uiteraard door Dr Nio.

Ik vind het wel enorm spannend en hoop dat ze straks super mooi zijn.

X

kan niet anders..hij maakt alleen maar prachtige borsten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Super dat je de datum hebt. Nu kan het aftellen echt gaan beginnen!!

Ik heb de titel van je topic aangepast, zodat je hier later ook je operatieverslag kan gaan schrijven..

In ieder geval heel veel succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

Tijdens mijn consult bij Nio vroeg op het laatst wat voor profile krijg ik. Hij zei toen high lijkt me het beste. Nu zie ik veel die ook veel cc hebben die hebben extra high.

Ik krijg dus 550 cc. En twijfel dus moet ik high nemen of extra high. Wat is het verschil precies?

Hoop dat jullie me kunne. Helpen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo allemaal,

Tijdens mijn consult bij Nio vroeg op het laatst wat voor profile krijg ik. Hij zei toen high lijkt me het beste. Nu zie ik veel die ook veel cc hebben die hebben extra high.

Ik krijg dus 550 cc. En twijfel dus moet ik high nemen of extra high. Wat is het verschil precies?

Hoop dat jullie me kunne. Helpen.

x

als je 550 cc van Nio krijgt, dan krijg je dus extra high profile. Daar is geen keuze in, aangezien de high profile bij eurosilicone maar tot 500 cc gaat :)

Alvast heel veel succes!! Komt helemaal goed!

Nio-boobs zijn gewoon super! :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.