Ga naar inhoud

lisa1980 : 24 april 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

bedankt voor alle reactie.

Gisteren was de grote dag. Ik moest al om 7 uur in het Slaz zijn dus om 5 uur op.

Netjes wekker op mijn telefoon gezet wij slapen. Staat mijn moeder ineens in mijn slaapkamer die zou op de kinderen passen en heeft gelukkig mijn huissleutel . Het is al 6 uur!

Uitgerekend vandaag valt mijn telefoon zomaar uit!! Dus haasten en mijn vriend iets harder rijden dan is toegestaan, maar om 6:52uur waren we er.

Ik lag op een kamer met een andere vrouw die iets anders had. Jammer hoopte er met iemand van het forum te liggen. Ik zou als 3de geopereerd worden rond 10 uur.

Nio kwam langs om af te tekenen en zei nog wel dat ik die nacht helaas niet naar koningsnacht kon. Nio dat is pas over een paar dagen! En was ik uiteraard niet van plan.

Dus omkleden en wachten. Niet echt mijn ding. Nog maar even lekker op mijn zijgelegen. Om half 10 mocht ik naar beneden. Infuus prikken was lastig mijn aders waren niet zichtbaar maar uiteindelijk gelukt. Toen weer wachten en wat had ik het koud dus een warm dekentje gekregen. Toen werd ik eindelijk gehaald.

Nog snel Nio gesproken en daar ging de verdoving en kwam ik weer bij op de uitslaapkamer. Het eerste wat ik hoorde was: ze is te koud 35,4 warmte deken erop. Heerlijk!! Daarna weer een paar keer weggezakt toen ik wat beter wakker was dacht ik he mijn bh is nog niet aan. Dus snel kijken .......WOW

Zijn die van mij? Geweldig wat zijn ze mooi!!

Toen terug naar de kamer. Mijn vriend vind ze ook prachtig!

Ik heb lang getwijfeld of ik toch niet 500cc zou nemen ipv 550cc, maar wat ben ik blij dat ik toch 550cc het pas perfectbij mijn figuur. Mijn heupen lijken nu eindelijk ook minder breed. Wat ben ik blij en janken natuurlijk.

Dus pijnwerd echter steeds erger dus nog maar paracetamol genomen. Dat had geen effect dus de lieve verpleegster zei al je mag ook een pammetje hoor hebben de andere ook gehad en die gingen vrolijk weg.

Dus ook maar een pammetje wel met de boodschap dat de pijn morgen waarschijnlijk erger is. Jeej wat een vooruitzicht.

Ik had totaal geen eetlust, maar toen ikrond 3 uur ging plassen ging ik bijna onderuit. Dus er toch maar een cracker ingepropt. Toen ging het iets beter. Rond half 5 naar huis.

Op de bochten na ging dat goed. Bedankt voor de tip om een kussentje mee te nemen.

Gisterenavond weer een pammetje genomen voor de nacht. En behalve dat ik soms wakker werd goed geslapen. Moest mezelf wel helpen herinneren dat ik niet op mijn zij mag liggen. Nu zelf omhoog en uit bed gekomen en eigenlijk heel weinig pijn. Hoop dat dat zo blijft.

Nu toch nog maar weer even in bed liggen.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah weer iemand intens gelukkig met Nio boobs :D. Wat goed om te lezen en fijn dat je redelijk hebt geslapen en weinig pijn hebt.

Over dat op de zij slapen, de adviezen verschillen nogal maar Nio zei als je het al lekker vindt liggen, gewoon doen. Ik slaap dus al vanaf 4 dagen PO (toen mailde ie dit) op m'n zij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik wacht toch nog maar even met op mijn zijslapen, maar probeer het ook maar na een paar dagen.

En ik kan het niet vaak genoeg zeggen: ik ben echt zo blij!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.