Ga naar inhoud

Dr Frans Straten en Vito Koeijers


Mls92

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Mijn naam is Melissa, ben 22 jaar en kom uit Zaanstad. Momenteel studeer ik de opleiding Rechten (2e jaars).

Ben al jaren ontevreden over mijn borsten (cup A), misschien herkennen jullie het wel, moeders die dan zeggen dat ze nog zullen groeien etc. maar helaas ben 22 en nog steeds geen borsten.

Na positieve reacties te hebben gelezen op kliniekervaringen over dokter F. Straten, kwam ik hier terecht. Graag zou ik hier kennis willen maken met meiden die o.a. door hem zijn geholpen, maar ben ook benieuwd naar positieve ervaringen van andere meiden met een andere dokter.

Ik hoop dat ik de juiste dokter kan uitkiezen en ik weet zeker dat deze site me hierbij gaat helpen.

Groetjes,

Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mis92,

Ik heb helaas ook geen borsten...

23 Maart krijg ik een borstvergroting in het ziekenhuis.

Ik ben zelf bij 2 verschillende op consult geweest, dat word aangeraden.

Ik wens je heel suc6 met je zoektocht,

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi melissa

ik ben 4 maart bij dr karim geweest in kliniek amstelveen

morgen ga ik mediconsult en de boerhaave amsterdam bellen en nog een x de amstelveense kliniek

Hoi Shorty,

Spannend, hoor graag hoe het is verlopen bij mediconsult en boerhaave, succes ! :)

Hoi Mis92,

Ik heb helaas ook geen borsten...

23 Maart krijg ik een borstvergroting in het ziekenhuis.

Ik ben zelf bij 2 verschillende op consult geweest, dat word aangeraden.

Ik wens je heel suc6 met je zoektocht,

Groetjes

Hoi Shar13,

Spannend, en wat wordt het?

Dank je wel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Ik ben nieuw hier en ik ben nu een beetje aan het twijfelen over dr Straten en Koeijers. Zouden de meiden die door deze dokters zijn geopereerd mij een vriendschapsverzoekje willen sturen, zodat ik de foto's kan bekijken, dit zal me heel erg helpen!

Alvast bedankt.

Groetjes,

Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Hoi zoecoste,

Koeijers is echt een topper!

Maar vergeet niet elke pc kan een fout maken. Newbie is de enige waarbij ik een slechte ervaring heb gelezen met Koeijers ondanks dat ze nog positief over hem is!

Over Koeijers heb ik zelf in ieder geval de meest goede ervaringen gelezen, vandaar dat ik voor hem koos.

Ik zal je vriendschapsverzoek accepteren :)

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf door Frans Straten geopereerd. Erg tevreden (zoals de meesten als je verder op dit forum leest). Toch ben ik tijdens mijn weken hier op het forum erg grote fan geworden van Vito Koeijers omdat ik alle foto's die ik heb gezien van borsten die hij gemaakt heeft, schitterend vind.

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel tevreden over Vito!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frans Straten! In januari geopereerd en ben zooooo blij met m'n boobies! Ze zijn supermooi en superzacht :) nergens meer last van.

MAAR! De keuze kun je denk pas maken als je beide hebt gesproken :) ik zou zeggen plan bij alletwee een consult in en doe wat voor jou het beste voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi hoi ik wordt 30 juli geopereerd door koeijers. Hoe lang is het geleden bij jou en ben je nog steeds tevreden?

O wat fijn!

Je bent echt in hele goede handen bij hem.

Ik ben 13 febr geopereerd door hem en echt helemaal happy.

Het is me zo meegevallen allemaal en vind m'n borsten echt mooier dan ik ooit had durven dromen.

Ja die Koeijers heeft gouden handjes:)

Succes met aftellen en de voorpret, super leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hey meid

Ik stem dr. Straten! Kheb je n verzoekje gestuurd zodat je mijn fotos kan kijken :)

Succes met je keuze! Anders lkkr bij beide op consult :)

Kan mss de doorslag geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt m'n foto's bekijken ik ben door dr koeijers geopereerd en zou hem zeker aanraden

Hoi hoi, k heb even je foto's bekeken en t ziet er erg mooi uit zeg! Goed om even resultaat van hem te zien, dat vergroot toch wel echt het vertrouwen.. Dank voor het delen en ga genieten dit mooie resultaat! Ik kan niet wachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Ik stem dr. Straten! Kheb je n verzoekje gestuurd zodat je mijn fotos kan kijken :)

Succes met je keuze! Anders lkkr bij beide op consult :)

Kan mss de doorslag geven!

Een gek vraagje misschien, maar waar kan ik dat verzoekje terug vinden? Ik ben nog niet zo lang op het forum dus moet nog wat dingen uitvinden:) Of bedoelde je dat misschien voor iemand anders? :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik ben heel tevreden over dr. Koeijers, een hele aardige, rustige man. Wel is hij van de natuurlijke look; hij doet voor zover ik weet alleen anatomisch en wil ook niet te groot gaan.

Als je echt megaboobies wil is hij misschien niet de juiste pc :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.