Prinsesje Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 Titel zegt het al; je zou toch zeggen dat je de titel van een eigen gestarte topic zelf kan aanpassen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 omdat dit alleen maar door de mods kan. waarom? geen flauw idee. wat wil je veranderen dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted April 16, 2010 Share Posted April 16, 2010 waarschijnlijk omdat het anders een heel zooitje wordt met die veranderingen enzo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prinsesje Posted April 17, 2010 Author Share Posted April 17, 2010 Tja, ik bedoel; de moderaters moeten uiteraard ook topictitels kunnen wijzigen (anders wordt het inderdaad al snel een zooitje ). Maar je zou mijns inziens zelf ook je titel moeten kunnen aanpassen. Heb ook redelijk wat op andere fora gezeten (en ge-moderate) en gebruikers konden meestal zelf hun eigen topic titel wijzigen. Maar goed , ik liep er gewoon even tegenaan dat ik dat niet zelf kan aanpassen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
admin Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 Dat kan wel hoor ...Je gaat naar je eigen post , je drukt op "bewerk" bij de eerste posten kies dan voor "Gebruik volledige editor"en dan kan je je titel ook aanpassen.Groetjes,Admintje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted April 17, 2010 Share Posted April 17, 2010 niet goed gekeken dus Prinsesje (ik wist het ook niet hoor haha) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prinsesje Posted April 17, 2010 Author Share Posted April 17, 2010 Dat kan wel hoor ... Je gaat naar je eigen post , je drukt op "bewerk" bij de eerste post en kies dan voor "Gebruik volledige editor" en dan kan je je titel ook aanpassen. Groetjes, Admintje Ah! Super! Heb wel goed gezocht, maar de optie zit wat 'verborgen' dus . Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prinsesje Posted April 17, 2010 Author Share Posted April 17, 2010 Gelukt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts