Ga naar inhoud

Rebecca : 17 mei 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

hey meiden bedankt allemaa voor de reactie

ik heb nog geen foto's gemaakt maar dat zal ik snel doen

het gaat eigenlijk supper heb geen pijn meer ze waren ook niet blauw

en het begint lekker te jeuke

ik vroeg me alleeb af wat jullie allemaal wel deden na de bv ik weet dat ik niet mag tillen en stofzuigen en zo maar ik doe wel de vaatwasser bordje voor bordje

en toch ook wel de was heb niemand in huis die kan wassen

wel ales 1 voor 1 dus ben wel even bezig

maar het moet wel allemaa gedaan worden

maar zal echt niet weten of ik te veel doe of niet maakt wel wel beetje onzeker

met de borsten gaat het echt supper ze voelen ook al niet eens echt hard meer aan

alleen dat bod tussen je borsten is nog wat gevoelig

ik moet troiuwen ook de hechtingen 14 dagen laten zitten en zij dat tegen iemand en die vond dat echt wel lang

heeft iemand ze er ook zo lang in gehad en kan dat ook geen kwaat

ojah en moeten je armen echt de hel tijd langs je zij

ik vind dit allemaal best wel moeilijk hoor bn ook niet iemand die tegen iemand zecht van dit moet je doen en dan nog even dat kan er niet echt tegenb als dus iemand in mijn huis loopt op te ruimen want de kopjes staan niet goed in de kast het bestek licht niet zoals het moet liggen

de kinderen krijgen een grote mond omdat ik wel de eerste dagen iemand in huis had maar dan mogen ze toch net wat meer en ze vinden het heel moeilijk om niet lekker te knuffelen en ff vast te pakken

maar alles bij alles ga ik vandaag ff lekker winkel nieuwe kleren voor de kinderen kopen en voor me zelf

pas maar twee truitjes :P

bh's doe ik nog niet las ook dat dat een beetje zonde is

dus ga ff lekker de deur uit en ff lekker tars pakken hapje eten

hooop niet dat jullie het te veel geklaag vinden maar ineens raak ik in paniek van doe ik niet te veel

baal er eigenlijk wel van dat ik geen pijn meer heb

heb ook maar 2 dagen paracetamol geslikt werd daar heel misselijk van

hoo snl weer van jullie tehoren en hoop dat iemand er een antwoordt op heeft en dat ik niet de enige ben die toch wel ietsjes doet

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey meiden bedankt allemaa voor de reactie

ik heb nog geen foto's gemaakt maar dat zal ik snel doen

het gaat eigenlijk supper heb geen pijn meer ze waren ook niet blauw

en het begint lekker te jeuke

ik vroeg me alleeb af wat jullie allemaal wel deden na de bv ik weet dat ik niet mag tillen en stofzuigen en zo maar ik doe wel de vaatwasser bordje voor bordje

en toch ook wel de was heb niemand in huis die kan wassen

wel ales 1 voor 1 dus ben wel even bezig

maar het moet wel allemaa gedaan worden

maar zal echt niet weten of ik te veel doe of niet maakt wel wel beetje onzeker

met de borsten gaat het echt supper ze voelen ook al niet eens echt hard meer aan

alleen dat bod tussen je borsten is nog wat gevoelig

ik moet troiuwen ook de hechtingen 14 dagen laten zitten en zij dat tegen iemand en die vond dat echt wel lang

heeft iemand ze er ook zo lang in gehad en kan dat ook geen kwaat

ojah en moeten je armen echt de hel tijd langs je zij

ik vind dit allemaal best wel moeilijk hoor bn ook niet iemand die tegen iemand zecht van dit moet je doen en dan nog even dat kan er niet echt tegenb als dus iemand in mijn huis loopt op te ruimen want de kopjes staan niet goed in de kast het bestek licht niet zoals het moet liggen

de kinderen krijgen een grote mond omdat ik wel de eerste dagen iemand in huis had maar dan mogen ze toch net wat meer en ze vinden het heel moeilijk om niet lekker te knuffelen en ff vast te pakken

maar alles bij alles ga ik vandaag ff lekker winkel nieuwe kleren voor de kinderen kopen en voor me zelf

pas maar twee truitjes :P

bh's doe ik nog niet las ook dat dat een beetje zonde is

dus ga ff lekker de deur uit en ff lekker tars pakken hapje eten

hooop niet dat jullie het te veel geklaag vinden maar ineens raak ik in paniek van doe ik niet te veel

baal er eigenlijk wel van dat ik geen pijn meer heb

heb ook maar 2 dagen paracetamol geslikt werd daar heel misselijk van

hoo snl weer van jullie tehoren en hoop dat iemand er een antwoordt op heeft en dat ik niet de enige ben die toch wel ietsjes doet

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rebecca,

Zelf ben ik een paar daagjes eerder als jij geholpen.

Herken alles in je verhaal.

Voel me ook super,pijnstillers vrij.

Mijn pc zei dat ik vooral lekker moest bewegen en dat ik na 24u al weer wat lichte dingen mocht gaan doen!

Niet de armen te veel strekken niet boven de schouder en niet teveel tillen!

Zelf doe ik het huishouden al weer helemaal zelf, behalve de ramen zemen.

Wel alles 1 voor 1, duurt allemaal wat langer maar ik heb toch de tijd! haha

De hechtingen mochten er bij mij tussen de 10 en 14 dagen uit! 14 dagen was beter zei ze!

Dus morgen met 13 dagen laat ik ze eruit halen.

Mijn Dochtertje (bijna 5) snapt ook niet waarom mama nog steeds(!) niet kan stoeien en hard knuffelen.

Maar lekker rustig knuffelen gaat goed.

Wens je nog veel sterkte met je herstel, en vooral naar je eigen lichaam luisteren!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey yasje

was het gezellig lekker man ff amsterdam ik ben ook vandaag ff lekker de stad in geweest en echt supper schoenen gekregen

was deze week ook niet veel online heb je wel ff gemist maar fijn om te horen dat je lekker weg was

hey debby

doe jij ook al stofzuigen en zo dan

heb ik wel 1 keer gedaan maar dan met twee handen vast houden en zelf heen en weer lopen dus dat je hem eigenlijk alleen vast heb

vind het echt moeilijk om niks te doen

mag volgende week maandag de hechtingen er uit laten halen en dan ga ik ook zekers wel ff vragen wat ik we en niet mag ik doe wel veel met mijn armen maar dan wel niks met mijn boven armen die blijven op de zelfde hoogtje zowiezo niet omhoog

wel spannend morgen je hechtingen er uit

hoe heb jij ze geplaats dan ik tussen de spier weet niet of je dan langer niks mag doen vind het echt wel ff afzien niet de pijn maar het niks doen

GRoetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey debby

bij mij wel

alleen smorgen nog beetje last als ik opsta

maar ik kan echt niet lekker slapen op mijn rug wordt er beetje gek van :S

en hoe is het bij jou

heb jij nog een beetje last ik zag dat jij via de tepel had ziet er ook mooi uit denk dat je dan straks er niks meer van ziet dat je liteken echt totaal niet opvalt

vind het wel spannend hoor hoe het eruit gaat zien

jij kan vandaag al zien hoe het is zonder hechtingen spannend hoor

beetje zenuwachtig?in iedergeval suc6 vandaag

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rebecca,

Ja vandaag gelukkig de krammetjes eruit,

Heb eigelijks alleen nog maar last van die krammen Ach over een uurtje zijn ze eruit!!!

Zal wel weer foto s plaatsen van mn boobs zonder krammen, (is toch een beetje raar gezicht al die piersingen)

Doe eigenlijk alles zelf alweer (auto rijden , huishouden , alweer wat gewerkt, zondag hele dag geshopt)

Valt me echt 100% mee.

Had me ook opt ergste voorbereid (veel hulp geregeld ed) maar is gelukkig niet nodig geweest)

Ga jij ook nog foto s plaatsen?

Gaat het ook goed met de verzorging van je zoontje? hoe oud is i?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh auto rijden durf ik echt nog niet zat gisteren wel ff te kijken of ik kon schakelen maar dat ging nog wel zwaar

de verzorging van de twee oudste gaat supper maar die zijn dan ook 6 en 3 de kleinste is nog maar 1.5 en echt een hande binder hij wordt nu ook nog beetje heel erg brutaal

ik krijg hem alleen niet uit bed en in bd verder lukt het allemaal wel

alleen wil hij niks meer van mij weten denk dat hij beetje boos is hij is best heel er verwent je hoeft maar nee te zeggen en hij gaat al huilen en kan niet echt tegen huilende kinderen :S

luier verschonen wel geprobeerd alleen hij aat dan trappen en heb al een trap van hem gehad gelukkig net boven mijn borst maar waag het er niet op

Groetjes Rebecca

ojah heb nog geen foro's gemaakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi rebecca,

reageer ff in je eigen topic..

ik heb gisteren een boobmassage gehad van mn vriend...wat overigens wel heel zachtjes moest want dat dove gevoel overheerst bij mij ook nog steeds..maar ik merk dat t vandaag wel veel minder is..

miss voor jou dus ook een idee..ik smeer zelf met bio-oil,gewoon te koop bij Etos,is 12euro ofzo!

maar ik las vande week in een ander topic dat dat dove gevoel soms ook wel tot een jaar kan duren,hoeft natuurlijk niet,maar tis mogelijk!

hoop dat je er wat aan hebt!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wrijf mijn borsten ook heeeeeel voorzichtig in met bio-oil. € 8,- bij de Poeisz supermarkten, hier in Friesland laatst in de reclame!!).

Masseren doe ik nog niet, eerst maar de hechtingen eruit en ik kom ook niet in de buurt van de hechtingen met die olie, ik wil geen troep daarbij hebben. Lijkt me geen goed plan.

Dinsdag a.s. de hechtingen eruit, dan 15 dgn. PO. Ik zie er nu al als een berg tegenop, want ik ben als de dood dat die dingen vast gegroeid zijn. Met mijn ooglidcorrectie waren ze er na 7 dgn. al uit en dat was erg gevoelig. Nu dubbel zo lang erin... IIEEKKSSSSSS!!!

Kan me voorstellen dat je het zwaar hebt met de kleine erbij. Die van 1,5 moet natuurlijk getild en gesjouwed worden. Oe! Ik kan amper mijn bedje opmaken, laat staan een kleine van ruim 10 kilo tillen.

Autorijden ook nog niet gedaan, ben dan ook nog 'maar' 12 dgn. PO. De vorige keer zat ik na 3 dgn. al weer onderhands te sturen, maar ja... dat was een plaatsing voor de spier. Groot verschil hoor!

Stofzuigen heb ik ook nog niet gedaan. Ik woon alleen, dus veel troep heb ik niet, maar toch... ik erger me aan de troep die er wel ligt!! :81: Heb al een vriendin gevraagd of die misschien ff de stofzuiger door het huis heen kan slingeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden

bedankt moontje

ik heb hem bij de hunkemoller weg en het merk is Bodique

dat staat er in iedergeval op :P

zelf smeer ik ze ook elke dag in met masseren ollie die had ik bij sabbon gekocht allemaal natuurlijk spullen echt een hele lekker winkel vind ik zelf

en dat auto rijden doe ik nu ook gewoon weer heb gelukkig helemaal geen last meer van ze wordt alleen s'nachts wakker door die band echt een rot ding over dag voel ik hem niet eens maar s'avonds

en ik masseer ze elke dag wel een uur en dat voelt wel heel lekker aan moet ik zeggen daarna voelen ze ook heel lekker

en ik kan er echt niet afblijven he ze zullen wel denken in de stad en zo die griet zit elke keer maar aan haar borsten :P

mijn vriend vind dat ook helemaal niet erg he doet het zelf ook

mijn jongste is op de weegschaal geweest en weegt nu 9.7 kilo dan maakt het toch niet zo heel veel uit als ik hem af en toe in bed doe?

en ik moet je zeggen he mijn wondjes nou kon niet netter echt je ziet nu al haast niks had gisteren een foto van gemaakt maar op de een of andere manier wil die er ff niet op

probeer het van de week nog eens

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.