Ga naar inhoud

Rebecca : 17 mei 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

hoi meiden

ik ben rebecca en ben 22 jaar oud

zit zelf de denken voor een borstvergroting ook al heel lang nu zal je wel denken hoezo al heel lang je bent pas 22

maar ben op jonge leeftijd moeder geworden en heb er in middels 3

1 dochter en twee zoontjes

vandaar ook mijn borstvergroting want zoals jullie zelf wel kunnen weten verandert da allemaal en niet in een leuke zin vind ik zelf.

nu ben ik op 7 april op consult geweest in het accz in zevenaar ik zou graag daar wat meer over willen weten

hij kwam heel goed over bij mij en mijn vriend alleen nu hebben we dus papieren thuis gekregen een soort contract maar er staat alleen niet in door wie ik wordt geopereerd en hoe laat vind ik wel een beetje raar zelf ik heb wel dr van onselen gezien maar er staat nu dus onder het contract een hele andere naam weet niet of dat van de assistente is

ik zou graag de ervearingen willen weten van jullie en of jullie ook bij hem zijn geweest en wat jullie van het accz vonden

bedankt alvast

Groetjes rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi Rebecca,

Ik heb zelf geen ervaring met het accz( staat wel genoeg over op hier)

Maar ik zie geen naam staan,bij welke pc ben je op consult geweest?

Groetjes

hey hey

zelf ben ik bij pc Edwin van Onselen

hij kwam wel heel goed over alleen heb dus een contact thuis gekregen en daar staat geen naam bij van wie mij dan ook gaat opereren

en dat vind ik zelf wel een beetje vaag heb jij zelf ook thuis een contract toe gestuurd gekregen of zal dat alleen bij hem zijn?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rebecca

Welkom.

als je je consult bij dk van onselen hebt gehad,word je ook door deze arts geopereerd.

dus dat is gelijk duidelijk.

dat contract krijg je overal,als je besluit natuurlijk om de behandeling door te zetten bij deze arts/kliniek.

en wat gaat het worden?

voor of achter de spier,of dual plane(tussen de spier)

en hoeveel cc?

welke prothesen?

ben benieuwd.....

leuk een jong moedertje,ben ik zelf ook

greeetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

zelf ben ik bij pc Edwin van Onselen

hij kwam wel heel goed over alleen heb dus een contact thuis gekregen en daar staat geen naam bij van wie mij dan ook gaat opereren

en dat vind ik zelf wel een beetje vaag heb jij zelf ook thuis een contract toe gestuurd gekregen of zal dat alleen bij hem zijn?

ben ook nog bij een andere geweest in belgie alleen die vond ik echt niks je kreeg niks om te passen en ging alleen beetje kijken en zij dan neem maar een foto mee van wat je wil hebben en dan maken we dat wel vond ik wel een beetje raar dus die is zowiezo al niet mijn keuze

en vind het zelf wel moeilijk hoor om te kiezen wil het echt heel graag maar iedereen heeft wel wat

bij welke ben jij geweest dan of moet je nog?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rebecca

Welkom.

als je je consult bij dk van onselen hebt gehad,word je ook door deze arts geopereerd.

dus dat is gelijk duidelijk.

dat contract krijg je overal,als je besluit natuurlijk om de behandeling door te zetten bij deze arts/kliniek.

en wat gaat het worden?

voor of achter de spier,of dual plane(tussen de spier)

en hoeveel cc?

welke prothesen?

ben benieuwd.....

leuk een jong moedertje,ben ik zelf ook

greeetzzz moontje

hey moontje

ze wouden bij mij anatomische half onder de spier doen van 380 cc

mij klinkt dat eigenlijk best wel veel maar met zo pas bh zag het er wel mooi uit

en ik zou eigenlijk niet echt weten wat voor merk ik was dan ook zo gespannen bij dat gesprek

zat helemaal te trillen mijn vriend heeft wel opgelet alleen weet het ook niet meer

maar het is dus wel normaal zo contract ook dat je niet af kan zeggen want als je dat doet dat je dan gewoon de volle pont moet betalen als je dan die week afzegt als je met 21 dagen afzegt dan moet je 1 3de betalen vond wel beetje vreemd dat dat meteen in het eerste baaltje stond

en dat hun gewoon kunnen afzeggen wanneer ze willen tot een dag voor de operatie

maar wat leuk dat je ook jonge moeder bent ken er zelf ook al wel wat maar het is toch altijd leuk om weer iemand tegen te komen het een beetje het zelfde heeft

was jij heel jong?

en hoeveel kindje heb je ?

groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast trinitykids

hi rebecca,

logisch hoor al die zenuwen en onzekerheden, die had ik ook.

Ik ben zelf door edwin geholpen, volgens mij heeft hij sinds kort nog iemand in de kliniek die opereerd, dr kruppa of zoiets weet even niet meer wie door hem geholpen word.

Ik vond het heel prettig dat ik te pas en te onpas de kliniek kon bellen met vragen e.d.

veel succes en bij vragen mail maar hoor

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rebecca,

T is niet zo raar hor dat je op je 22ste een bv laat doen hor. Ik ben zelf ook 22, al heb ik dan geen kindjes, en er zijn er meer van onze leeftijd op t forum. Hoor trouwens van mensen die het op latere leeftijd hebben laten doen steeds dat ze soms wilden dat ze t veel eerder hadden laten doen. Ik ben zelf van mening dat als ik de onzekerheid die ik voel mbt mn borsten, weg kan krijgen met een operatie, ik

dat kan doen op welke leeftijd dan ook. Ik ben zelf niet van plan nog jaren ongelukkig met kleine borsten rond te lopen, er me onzeker door te voelen, en ondertussen maar te hopen dat ik er na jaren misschien eindelijk tevreden mee zal zijn en me erbij neer zal leggen dat ik gewoon kleintjes heb. Ik weet nu toch al dat ik er nooit tevreden mee zal zijn en t altijd een zere plek zal blijven, dus ga ik er wat aan doen.

Net als jij hoop ik ook op een volle c/kleine d uit te komen.

Had bij t consult 400cc gepast en vond t eigenlijk hartstikke mooi bij mn lichaam passen, maar nu zit ik steeds weer te twijfelen of het niet te groot gaat worden. Mn pc had gelukkig voorgesteld om foto's te maken en elke x als ik weer twijfel, kan ik die tenminste nog even terugkijken. Daarop ziet t er helemaal niet enorm uit ofzo....maar t blijft lastig.

Ik zie dat wij rond dezelfde tijd gaan! Ik heb de mijne op de 14de. Kunnen we samen zenuwachtig aftellen :6:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg t tijdstip trouwens ook pas een paar dagen van tevoren te horen. Van wat ik hoor, is dat bij de meeste klinieken zo, dus niets om je zorgen over te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Rebecca,ja klopt,380cc is redelijk wat hoor,zal vast mooi worden.

ik heb in me album foto,s van 375cc,ook anatomische prothesen,neem is een kijkje als je zin en tijd hebt.

ik heb 3kindjes, een dochtertje van een jaar

een zoontje van 7 en nog ene zoontje van 11

me eerste kreeg ik toen ik 21 was

best leuk hoor,jong moeder zijn

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Rebecca,

Ik was 23 toen ik het vorig jaar liet doen, dus ik snap best dat je het al wil laten doen.

Ik kreeg ook een contract en vind het wel logisch dat ze over de betaling beginnen, je weet maar nooit wie het wel of niet betalen. Voor hetzelfde geld heb je geen geld op de bank, snap wel dat ze daar niet aan kunnen beginnen.

Toen ik had aangegeven dat ik de operatie door wou laten gaan kreeg ik al wel een datum maar het tijdstip krijg je een week van tevoren op papier. De dag weet je wel, alleen nog niet hoe laat. Lijkt me geen probleem?

Ik ben met 360cc van een grote A/kleine B naar een D cup gegaan. Ik had het consult met Edwin van Onselen en ben ook door hem geholpen. Maar als je aangeeft dat je het wil doen, geef dan gelijk aan dat je het dan bij Van Onselen wil... als je iets wil weten, kan je trouwens ook altijd bellen naar ACCZ.

Ik vond hun serivce echt zo goed! Ik kreeg toen ik geopereerd was ook de 06 van Otteline mee (geloof een assistente daar) en ik mocht haar ook altijd bellen. 1 dag na de operatie belde ze ook om te informeren hoe het met me ging.

Dus als je vragen hebt, zou ik gewoon bellen, ze zijn daar heel open.

Liefs

Excella

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

HALLO REBECCA?

ik las juist dat je wist dat er een turnhout ook een goeie zat maar dat je vrij lang moest wachten,ik had er vorige maand ook naar gebeld en zou mijn eerste consult pas hebben half juni,wat ik vrij lang wachten vond

als we dezelfde voorhebben natuurlijk (was het niet dr bronckaerts)

daarom had ik wat rondgevraagt en had ik een afspraak gemaakt in het st.antonius ziekenhuis in zoersel met pc de mulder waar ik nu mijn twee consulten heb gehad.en dat ik nu op 20mei mijn operatie zal hebben

en....je moet er echt niet lang wachten voor de eerste consultatie.

groetjes jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meiden

zal me nog een keertje voor stellen sommige hebben al wel wat van mij gelezen en reacties gehad

maar ben Rebecca ben 22 jaar en heb 3 kindjes

eindelijk na 6 jaar krijg ik mijn borsten :D en maandag al

ik wordt geholpen bij accz kliniek in zevenaar en de op vind plaat in bochelt maar dat weten jullie vast al van de andere die daar zijn geholpen

ik krijg 380 cc half onder de spier

en heb al zo veel gelezen hier dat ik weet dat dat best wel pijn gaat doen

ik hoop op een volle D uit te komen en dat moet ook wel lukken denk ik heb nu een lege B cupje niet zo gek na 32 maand borstvoeding gegeven te hebben

maar goed heb eindelijk mijn tijd door gekregen en het wordt heel vroeg moet er al om 6.45 zijn

wordt je dan na een uur geholpen ?

iedereen in iedergeval heel erg bedankt voor jullie tips wat ik nu al allemaal heb gehad en voor jullie ervaring dat maakt mij toch allemaal wel minder zenuwachtig

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo spannend maandag al!

Dat wordt vast een hele mooie maat wat je krijgt.

Ik moest er om 08.00 uur zijn en werd om 09.00 uur meegenomen en lag denk ik rond 09.30 uur onder het mes.

Je moet je nl nog eerst omkleden, hij maakt nog een mooie tekening op je lijf en er werden nog foto's gemaakt.

Heel veel succes maandag!

:116:

Liefs

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes maandag! Je moet er inderdaad lekker vroeg zijn... is ook weer een voordeel: ben je ook weer lekker op tijd thuis! Tenminste, als je wat in de buurt woont.

Mijn operatietijd is voorlopig op 10 uur gesteld (bevestiging komt nog), maar ik had graag eerder gewild. Wij moeten nl. 2,5 uur rijden en ik vermoed dat ik net in de spits weer terug maar rijden naar huis. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo rebecca,

nu maandag, dat word spannend

in ieder geval ik wens je veel succes toe

ben je niet zenuwachtig,ik moet zeggen dat bij mij de zenuwen er al wel zijn .

ik moet nog even wachten tot volgende week donderdag.

groetjes jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi rebecca,

heb even je topictitel aangepast een beetje :6:

Jee meid,spannend,ookal heb je nu (nog) de zenuwen niet zo zeer,komt vast nog wel,geloof me....

Heb je mijn foto,s al eens bekeken,met 375cc dual plane?

weet niet of je al voor foto,s hebt,van je huidige situatie,dan ben ik benieuwd hoe het eruit ziet,en zekers ook erna,ik blijf dan toch altijd nog een beetje vergelijken.

alhoewel ik natuurlijk wel een bijzonder apart geval ben,want het verdinkt ietsjes bij mij zoals velen al weten.

greetzzz moontje

P.S dit is gelijk reaktie op je pb :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HALLO REBECCA?

ik las juist dat je wist dat er een turnhout ook een goeie zat maar dat je vrij lang moest wachten,ik had er vorige maand ook naar gebeld en zou mijn eerste consult pas hebben half juni,wat ik vrij lang wachten vond

als we dezelfde voorhebben natuurlijk (was het niet dr bronckaerts)

daarom had ik wat rondgevraagt en had ik een afspraak gemaakt in het st.antonius ziekenhuis in zoersel met pc de mulder waar ik nu mijn twee consulten heb gehad.en dat ik nu op 20mei mijn operatie zal hebben

en....je moet er echt niet lang wachten voor de eerste consultatie.

groetjes jana.

hey jana klopt dat je daar dus echt zo lang moet wachten mijn schoonvader kent hem en nog oen hij belde moesten we zo lang wachten maar het schijnt wel dat hij zijn vak heel goed kent hij maakt echt mooie dingen maar midden in de zomer neej toch maar niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

jana voor jou ook spannend volgende week donderdag ook al lekker snel

ik moet zelf ook 2 uur rijden dus is no wel een stukkie weg ga zo rond half 5 weg wil wel zekers weten op tijd zijn

mag van mijn vriend nog slapen in de auto als me dat dan lukt :P

moontje ik heb nog geen foto's gemaakt van ho het nu is ga ik zaterdag of zondag doen die wil ik natuurlijk wel hebben

heb allen foto's met dikke borsten en een kind er aan :P

maar dat is echt niet zo als het nu is

gelukkig weet ik wel hoe grote borsten mij staan en daar was ik dan ook zekers wel ff blij mee

maar het blijft niet he en nu gelukkig wel

ben zo blij he dat ik het maandag krijg kan echt niet meer wachten mag van mij nu nog gebeuren

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden

nog ff een vraagje he waarom is de ene wel ingeteept en de ander niet

jah licht vast aan de pc maar snap niet zo goed waarom je dan soms zo ingepakt wordt

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey rebecca

Morgen is het dan zo ver!!! :D

Spannend,

De zenuwen zullen wel door je lijf gieren,

zo bekend voor ons allemaal,

fijn voor je dat je lekker vroeg aan de beurt bent!

En met die 380cc gaat dat helemaal goed komen met die d-cup,

want dat wilde je toch graag.

Kijk nog maar eens goed na je oude "Boezem",morgen

zul je vast helemaal stralen en gelukkig zijn met je

nieuwe aanwinsten. :1bouncingboobs:

En hele fijne zondag en een goede nachtrust toegewenst... :48:

ik ben benieuwd na jou verslagje,

Liefs Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey angela

ik ben totaal niet zenuwachtig

heb dit weekend het gevoel dat hoe dichter het komt hoe minder zenuwachtig ik ben

ik hoop alleen wel dat ik niet daar de wekker heen slaap dat zou wat zijn hey

maar dat denk ik niet heb vanacht wel bewust nog leker op mijn buik geslapen

laat morgen maar komen voor mij :D

vandaag even hele grote schoonmaak in huis doen gisteren al lekker de tuin helemaal opgeruimt en netjes gemaakt

en als alles schoon is ben ik er dus helemaal klaar voor

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.