Ga naar inhoud

Dr. De Frene Bob / Dr. Casaer Bob


L.aura

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik was aan't rondsnuffelen op internet,

zo kwam ik bij een site van Dr De Frene Bob en Dr Casaer Bob.

Nu zat ik met de vraag of iemand iets weet over deze dokters?

Iemand die bij hen een BV heeft laten doen?

Over andere ziekenhuis of privéklinieken heb ik al veel gelezen op dit forum,

maar van hen vind ik hier precies niets terug.

Alvast mercie,

Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik ben indd nieuw hier.

ben via via op dit forum terecht gekomen en heb

toch al wel wat nuttige info gelezen.

En indd, de site had ik al ;)

Maar zo heel veel vond ik daar niet op staan, in tegenstelling tot andere.

'K had er een mailtje naar gestuurd ivm hun prijzen.

Hun antwoord was:

" Wij gebruiken enkel nog anatomische prothesen welke iets duurder zijn

Totaal pakket komt op 360 euro, nazorg incl.

Met vriendelijke groet,

Bob De Frene"

En persoonlijk lijkt me dat wel zeer zeer weinig, of het is een typfout van hun :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, dacht eerst een typefout van jou!

Voor 360 zou ik het wel doen :1bouncingboobs:

Ik zou een afspraak maken en dan zien hoe je jou erbij voelt, heb je twijfels kun je nu al ergens anders een afspraak maken. Dan heb je goede vergelijking.

Al hou ik wel van pc's die beide opties openhouden, mijn pc is ook een anatomische prothese fan.. maar ik heb gewoon rond nodig om een goed effect te hebben. En gebruikt hij rond bij mij zonder dat ik daarom heb gevraagd zoiets vind ik altijd het beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat bedoel ik maar.

360 is echt niets in vergelijking met andere prijzen die ik heb gezien en gekregen.

'k Ben er nu al een tijdje over na aan't denken

dus het begint wel te kriebelen :D

Al zou ik wel pas in de winter laten doen, moest het er van komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Laura en andere dames,

Wij kregen vandaag een mailtje van het borstenforum met de vraag of we ons even konden voorstellen gezien het verschijnen van deze topic.

Dr De Frene en ikzelf zijn beiden actief als plastisch chirurg op 3 locaties: in het Jan Yperman Ziekenhuis te Ieper, het AZ Sint-Augustinus te Veurne, en als consulenten aan het AZ St-Jan Ziekenhuis te Brugge.

Wij voeren de ganse range van plastisch chirurgische ingrepen uit, gaande van kleine huidtumoren over esthetische heelkunde in al zijn facetten tot uitgebreide microchirurgische reconstructies, voornamelijk borstreconstructies met lichaamseigen weefsel.

Wat betreft augmentaties gebruiken we in onze dienst voornamelijk anatomische prothesen meestal subfasciaal geplaatst. Dit is onder de spierfascia maar vòòr de spier. Hierdoor heb je de voordelen van zowel vòòr als achter de spier, zonder het nadeel van achter de spier geplaatste prothesen (pijnlijker en het soms meebewegen van de borst met spierbewegingen). Zo in jouw specifieke situatie noodzakelijk, wordt van dit standaard procédé afgeweken, zodat steeds een optimaal resultaat wordt nagestreefd.

Alle informatie vindt u op onze website.

Met vriendelijke groet,

Bob Casaer

www.defrene.be bob@defrene.be

www.casaer.be bob@casaer.be

www.diep-flap.be

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Minimousje dit topic is al bijna 4 jaar oud. Denk niet dat er iemand uit dit topic nog reageert :D

Ik zie dat je nieuw ben op het forum, misschien is het leuk om een voorstel topic te openen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.