Ga naar inhoud

Lege onderkant


Aanbevolen berichten

Vrijdag 13 feb heb ik een bv dual plane gehad. Anatomische proth.

Nu zijn mijn borsten aan de onderkant nog leeg? De protheses zijn nog niet gezakt.

Ze zitten ook erg hoog.

Is dit normaal en hoef ik me hier niet druk om te maken?

Graag hier jullie ervaring over!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij pas 5 dagen po is dat niet zo raar, het kan wel tot 3 maanden duren tot ze de uiteindelijke vorm hebben als ik het goed begrepen heb..

hoe zijn ze bij jou geplaatst?

ik ben nu 19 dagen po en bij mij zijn ze best puntig gevormd en ik denk dat ze nog wel wat moeten zakken voordat ze de goede vorm hebben, mja t is dus gewoon afwachten en geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nog even geduld moeten hebben denk ik ja. Ik heb volgende week mijn eerste controle, dus dan zal ik wel horen of het in orde is of niet.

Het kan blijkbaar erg lang duren voor ze hun goede vorm hebben.

Ze waren eerst bij mij wat blokkig, maar dat is al bij getrokken.

Dat ze nu bij jou puntig zijn zal vast ook normaal zijn :)

Hoe gaat het bij jou met slapen? Wat doet liggen zeer zeg! Ik zit liever!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Het kan nog goed komen hoor, zeker als je nog maar heel kort geleden bent geopereerd. Maar ik vrees toch wanneer ik vrouwen zie met opvallend hoge prothesen: de bolling vooral bovenin, de aanzet opvallend hoger dan bij een natuurlijke stevige borst en de tepels ergens onderaan. Als dat na maanden nog niet is veranderd dan heeft de pc de prothesen te hoog geplaatst. Ik heb dat zelf ook meegemaakt.

Als je er tevreden over bent en als je er geen last van hebt dan is er niets aan de hand natuurlijk. Maar mijn borsten waren lelijk, ze waren van boven hard en van onderen zacht en bij elke beweging voelde ik de spieren en zag ik een vervorming, zelfs met kleding aan. Bovendien drukten de prothesen op mijn luchtwegen.

Een doemscenario, zo erg hoeft het niet te zijn natuurlijk. Maar hoge harde bobbels en lage tepels zijn meestal toch niet je wens.

Ik begrijp dat opvallend hoog plaatsen van de prothesen niet. Is een pc misschien bang dat de prothesen te ver naar beneden zullen zakken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.