Ga naar inhoud

AnnickAA : 31 Maart 2015 : Dr. Moojen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo meiden

Ik ben ook geopereerd in de Velthuis kliniek door Dr Mooijen Zaal inmiddels ruim een jaar geleden.

Ik ben heel tevreden over de behandeling wel gaat ze voor een natuurlijk resultaat realiseer je dit wel.

Als ik nog een keer zou gaan wil ik wat meer profiel ik kwam van 70 a en heb nu 70 D. De borsten zijn van onderaf goed uitgevuld maar wat platter van boven. Het resultaat wat ze maakt is prachtig maar voorzichtig en op maat gemaakt.

Bloot zie je goed verschil in kleding valt het minder op.

Maar nog altijd erg dankbaar dat ik het gedaan heb.

Heel veel succes allemaal.

Gr mandje

Hoi Mandje,

Mag ik vragen hoeveel cc je hebt gekregen?

Ikzelf heb op 9 april afspraak bij Velthuis, spannend!

Groetjes Miepje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik heb mijn consult ook gehad bij Velthuis kliniek en ben er super tevreden over! 9 april is het zover dan word ik geopereerd door jaques van der meulen iemand ervaring met deze chirurg?

Hoi lilly,

Ik ook 9 april bij van der Meulen! Heb gehoord dat het een prima chirurg is die hele mooie resultaten aflevert, maar hier zelf nog weinig van kunnen vinden op internet...

Maar bij het consult voelde ik me erg op mijn gemak bij hem en had het gevoel dat hij goed kijkt naar wat er bij je past... Wel spannend allemaal he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooooi,

Even radiostilte gehad, maar zo in de ban van de operatie en nieuwe twins geweest! Het ging heel goed, vond het heel spannend. Maar viel zoals al meerdere wel eens hebben gezegd in een warm bad bij de Velthuis kliniek. Lieve verpleging en dr. Moojen is echt hele fijne chirurg!

Ben blij met het resultaat, is eeven wennen die nieuwe boobs : D ze staan nu strak en inmiddels opgezwollen maar ik weet zeker dat ze heel mooi gaan worden!

Zal binnenkort ff verslagje schrijven : )

Xoxo

Ps. @barbwire, onderzoek is langlopend proces, maar door jou prothese kan deze dokter nu bij mensen wel testen welke invloed die siliconen op hun lichaam heeft! : )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft even geduurd, maar nu precies een week later schrijf ik toch maar eens mijn verslag.

Oooh wat was ik zenuwachtig, de avond ervoor alles klaargelegd want moest om 7.15 al aanwezig zijn in de kliniek. Ik was dus de allereerste. Vond ik stiekem wel fijn want daardoor heb ik een groot deel dat ik nuchter moest zijn gewoon lekker geslapen. Wonder boven wonder lukte dat ook nog, om te slapen. Ik dacht echt dat ik de hele nacht naar het plafond zou staren, maar zenuwen zijn blijkbaar ook best vermoeiend.

Op de dag zelf was ik nog wel nerveus maar had er ook wel heel veel zin in. Wouw het ging eindelijk gebeuren! De kliniek was nog best donker toen ik binnenkwam en alleen bij de receptie en natuurlijk bij de verpleging waren een paar mensen aan het werk. Mijn kont raakte nog niet het bankje in de wachtkamer of ik mocht al meekomen. Snel vriend nog kus gegeven (zo gek idee dat je hem pas veel later, MET nieuwe tieten weer ziet). Die zou ik pas weer zien als ik naar huis ga. Ik mocht mijn kleding uittrekken en in een kastje leggen en kreeg de super charmante muts op en papieren badjasje en slippers. Daarna de verkoeverkamer in, waar een stuk of 6 a 8 bedden en wat stoelen staan. Lekker in het welbekende (voor Velthuis) warme bedje. Het infuus werd aangelegd, wat ik persoonlijk erg eng vond. Viel gelukkig alles mee, zelfs toen hij in mijn hand niet goed was en alsnog in de binnenkant van mijn elleboog moest.

Kort daarna kwam Dr. Moojen al om af te tekenen. Ze stelde mij enorm op mijn gemak en gaf mij echt het gevoel dat alles goed ging komen. Daarna de anesthesist aan mijn bed. Of ik nog bang was voor iets, nouuuu ik vond wakker worden tijdens de operatie toch wel heel eng. Gelukkig vertelde hij dat het in zijn 20 jaar carriere bij hem nog geen 1 keer gebeurd was. En terwijl ik daar lekker in dat warme bedje lag te kletsen met de Anesthesist, zei hij ineens: "Nou dan mag je nu meekomen" ik dacht echt WAT?! oh uh ok. Toen werd het allemaal wel heel echt.

Ik schuifelde op mijn slippers de OK in en toen had ik even geen controle meer over de zenuwen. WAAAA!!! Zei mijn hoofd. Dan moet je ineens op die tafel gaan liggen, met armen in beugels gespreid en wordt het wel heel echt en klinisch allemaal. Ik lag te trillen als een rietje, maar ook hier werd ik de hele tijd gerustgesteld. De Anesthesist zei nog iets van het slaapmiddel is onderweg, we gaan goed voor je zorgen eeeen toen was ik weg.

Ik werd versufd wakker, zoals ieder uit de narcose natuurlijk. Heb het eerste half uur rustig aan gedaan maar het begon na dat half uurtje al snel veel beter te gaan. Ik kreeg kopje thee en later een beschuitje, en ondertussen kwam Yarah van het forum in het bed naast me, die was toen bijna aan de beurt. We hebben nog even gezellig gekletst tot zij haar voorbereiding in ging en niet veel later ook naar de OK werd begeleid. Ik voelde me eigenlijk zodanig goed dat ik wel naar huis wilde. Het was nog even wachten op de Fysio, die wat oefeningen meegaf voor thuis en toen mocht ik eindelijk mijn lieve vriendje weer zien en lekker naar huis. Rond 12 uur zat ik alweer thuis op de bank! De hele operatie dag was mij echt enorm meegevallen! Geen last van medicatie of narcose, niks :)

Ik vond vanaf het begin de pijn in mijn borsten erg goed te doen. Pas na een paar dagen begon ik te merken, dat mijn rug en nek er behoorlijk onder gingen lijden. Dat was best even zwaar, in plaats van dat je vergaat van de pijn op de plaats waar je geopereerd bent is een ander lichaamsdeel veel erger. Ik was toch in compensatie te veel gaan verkrampen, ik was al voorzichtig en met veel pijn word je alleen maar voorzichtiger. Niet zo een ideale eerste week dus. Maar vandaag op controle geweest en het ziet er verder allemaal goed uit. Ik probeer mijn schouder etc bewuster te ontspannen en meer te gaan bewegen. Ik slaap nu in ieder geval beter, en de pijn in nek etc is ook al wat minder. Hopelijk gaat t vanaf nu steeds beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat t allemaal zo goed is gegaan bij je

Mooi dat alles oké was met de controle.

Je rug en nek zal ook vast beter gaan als je wat meer kan en je beter kan ontspannen.

Hopelijk gaat t bij mij straks ook zo voorspoedig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.