Ga naar inhoud

AnnickAA : 31 Maart 2015 : Dr. Moojen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik loop al even mee op het forum en ook hier en daar wat onderwerpen met vraagjes gehad maar dacht toch: laat ik mij eens fatsoenlijk voorstellen :)

Ik ben nu 27 en zo een typisch geval die nooit echt borsten heeft gekregen. In de pubertijd kregen alle vriendinnen boobies en ik bleef met een AA zitten. Ik heb er altijd heel erg mee gezeten maar eigenlijk heel vroeg altijd gedacht een borstvergroting dat kan niet, dat is gevaarlijk en waarom iets in je lichaam stoppen wat niet van jou is.

Gelukkig ontmoette ik anderhalf jaar geleden een hele lieve jongen, nog steeds mijn vriendje, die mij mijn borsten ietsje meer liet accepteren. Toch ben ik in aanraking gekomen met borstvergrotingen een jaar geleden en in plaats van gewoon te denken dat het niet kan, het eens echt gaan uitpluizen. Oude gevoelens van tienerjaren en daarna kwamen naar boven en ik merkte vooral dat ik mijn borsten de laatste jaren meer was gaan ontkennen dan accepteren. Ik keek er gewoon niet meer naar in de spiegel.

Daarom na alle research denk ik/weet ik dat ik ontzettend gelukkig zal worden van meer boobie en eindelijk dat stukje meer vrouwelijkheid zal voelen. Ik kan niet wachten!

Ik ben bij Bergman geweest en Velthuis, en het gevoel bij Bergman woog niet op bij hoe positief de ervaring bij Velthuis was. Ik voel mij hier goed op mijn plek, werd goed geholpen en kreeg het advies wat ik naar mijn gevoel nodig had + de fysio ben ik erg blij mee.

Na een tweede passing is nu afgesproken dat er 370 cc MX anatomisch van Natrelle in gaat. Ik vind het super spannend, dood eng maar kan ook niet wachten. Wouw wat ga ik van die nieuwe boobies genieten straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Annick,

Gefeliciteerd alvast met je keuze!ik zelf ben ook geweest in velthuis kliniek en ben goed geholpen!duidelijke uitleg,fijne consulente die ik bestormde met e-mails na consultben niet beroerd geweest van narcose omdat ik dat had besproken met anesthesist(was mijn 3e operatie!waarvan onlangs mijn 2e bv)en als een prinses behandelt,ik hoop dat jij ook een fijne relatie mag onderhouden met ze!wanneer is je datum?gr wimper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al loop je al even mee, wil ik je toch welkom heten aangezien je jezelf voorspeld ;)

Fijn dat je deze keuze heb gemaakt voor jezelf. Het is toch geweldig dat we dit tegenwoordig kunnen doen. Je moet nog even aftellen, maar voor je het weet is het zover :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey annickaa,

Fijn te horen dat het consult bij velthuis zo goed is bevallen. Ik heb a.s. zaterdag ook een consult bij bergman en daarna bij velthuis de 18e. Is misschien een beetje raar om te zeggen omdat ik nog niet op gesprek ben geweest maar mijn eerste gevoel gaat ook naar velthuis.

Kan niet wachten tot mijn gesprek is. weet er iemand hoe lang de wachttijd is na consult bij velthuis voor operatie?

Ik lees ook over een tweede passing. Heb je altijd 2 consulten voor de operatie of hoe zit dat?

xxx melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Annick

Wat ontzettend toevallig dit allemaal.

Ik ben hier net nieuw en opzoek naar meiden die bij Velthuiskliniek zijn geweest of die daar ook een behandeling ondergaan..

Nu lees ik jou stukje en ook ik word op 31 maart geopereerd door Dr L.H Mooijen-zaal en ik krijg ook 370 cc MX anatomisch van Natrelle duel plane

Misschien leuk contact te houden en wie weet zien we elkaar daar

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melissa, goed dat je twee consulten heb gepland. Is niet gek dat je gevoel naar iets uitgaat van te voren. Mijn gevoel ging sterk uit naar Bergman maar na de consulten veranderde dat dus totaal! Gewoon lekker gaan en kijken hoe het loopt.

Je hebt niet altijd twee consulten, in principe gewoon 1. Maar ik twijfelde zelf over de maat nog. Vandaar dat ik om een tweede consult had gevraagd. De wachttijd is tussen de 4-6 weken gemiddeld bij Velthuis volgens mij, bij Bergman ietsje korter als ik het me goed herinner. Veel succes op je consulten!

@Yara, echt grappig he! Leuk dat we samen hetzelfde hebben, op naar de 31e en nieuwe boobies! ; )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Annickaa,

Nog 2 dagen dn naar velthuis. Hm is de wachttijd daar zo lang?Balen zeg, bij bergman was het ook tussen de 4 en 6 weken, maar denk dat het ook verschilt bij welke arts en in welke plaats.

Hoe sneller hoe beter, lig hele nachten wakker van de zenuwen, het denken, het lezen, het twijfelen. ( niet of ik het wil hoor dat is 1000% zeker)

kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa,

Ik had dat ook hoor, ik denk dat het fases zijn waar je doorheen gaat. Ik dacht toen ik de operatie vast had gezet ( moest toen iets meer dan 2 maanden wachten) dat ik het wachten echt niet zou trekken. Maar ik ben blij dat ik de tijd had en mij echt goed ging voelen over mijn beslissing en er ook rustiger over werd. En het ging zo snel om! Nu ben ik volgende week al aan de beurt!

Belangrijkste is dat je je goed voelt bij de kliniek en pc, dat is het wachten dan echt waard!

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Ik ben ook bij Velthuis geweest in Velp begin maart en daar ook een bv gehad.

Je betaald wat, maar je hebt goede en warme zorg.

Had daar een gevoel van thuiskomen..

Ook bij Bergman geweest en daar had ik een zakelijk gevoel en minder warm als bij Velthuis.

Velthuis staat op num 1 bij de consumentenbond en dat heeft mijn keuze ook mee bepaald.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden

Ik ben ook geopereerd in de Velthuis kliniek door Dr Mooijen Zaal inmiddels ruim een jaar geleden.

Ik ben heel tevreden over de behandeling wel gaat ze voor een natuurlijk resultaat realiseer je dit wel.

Als ik nog een keer zou gaan wil ik wat meer profiel ik kwam van 70 a en heb nu 70 D. De borsten zijn van onderaf goed uitgevuld maar wat platter van boven. Het resultaat wat ze maakt is prachtig maar voorzichtig en op maat gemaakt.

Bloot zie je goed verschil in kleding valt het minder op.

Maar nog altijd erg dankbaar dat ik het gedaan heb.

Heel veel succes allemaal.

Gr mandje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladies,

Fijn om te horen dat jullie goede ervaringen hebben. @mandje ik ben juist bij Moojen voor dat natuurlijke resultaat en heb ook een in mijn ogen maat gekozen die niet te klein zal uitvallen voor mij. Ik vertrouw op er juist op dat als zij zegt wat voor mij max kan om natuurlijk te blijven dat dat ook het beste voor mij is.

Super spannend natuurlijk, fijn om al te weten dat het als een warm bad zal voelen daar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey lily,

Zie dat je al op gesprek bent geweest bij van der meulen. Hahah ik mag 10 april, ze belden vorige week nog dat er iemand was uitgevallen en dat ik op 9 april mocht maar ik kon zelf niet die dag en nu mag jij 9 april.

Wat krijg je ? Hoeveel cc en zo?

xxkusxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes vandaag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes vandaag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.