Ga naar inhoud

BVK : s899 : MCA


s899

Aanbevolen berichten

Heey allemaal!

Mijn naam is Sanne, ben 20 jaar en wil graag een borstverkleining ivm rugklachten, klachten tijdens sporten (en ook een beetje voor de lingerie/bikini's en kleding). Inmiddels heb ik bijna het hele ''proces'' al voltooid, de datum van de operatie is alleen nog niet bekend. Ik wil graag van een 75f/g naar een mooie C.

Het ziekenhuis waar ik de operatie laat doen geeft de datum namelijk 1 a 2 weken van tevoren pas. Zo werd ik 6 april dus gebeld of ik 13 april onder het mes kon. Dit kwam helaas niet zo goed uit met school, vandaar dat ik nu wacht op een nieuwe datum.

Ook moet ik wel zeggen dat ik schrok dat het al zover was. Ik moet me nu dus realiseren dat ik elk moment gebeld kan worden en dat ik volgende week aan de beurt ben, wat ik erg lastig vind.

Zodra ik de datum heb zal ik een topic openen bij de operatieverslagen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sanne,

Dat is dan inderdaad wel wat schrikken als het opeens zo dichtbij komt. Maar wat school betreft, je krijgt daar vrij voor. Tenminste bij mij wel. Ik zit nu volgens school ziek thuis. Ik heb wel zo nu en dan contact met mijn coach en dan geef ik aan hoe het gaat enzo. Je kan ook vragen om wat opdrachten als je die dan moet doen thuis kan doen. Dat heb ik ook gevraagd en dan loop je ook niet heel erg achter. En het voordeel is ook wel dat we alleen op maandag les hebben en dat mijn klasgenoot de aantekeningen en het huiswerk doorgeeft aan mij. Bij mijn stage/werk deden ze gelukkig ook niet moeilijk. Ik zit nu in de ziektewet. De enige waar ik dus wat mee zit is de ziektewet. Maar ik heb gisteren nog nagevraagd aan de arts hoelang ik nog moet wachten tot ik weer aan de slag mag. Ze gaan dus uit van een maand herstel. Dus komt het er op neer dat ik nog 2 weken thuis moet blijven zitten. A.s maandag belt het UWV mij weer en dan moet ik dus uitleggen hoe en wat en dat ik ook een complicatie erbij heb gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey..

Hmmm okee.. Ik moet het nog bespreken met school omdat ik ook nog geen datum heb wacht ik daar nog op. Vorige week zei het ziekenhuis dat ik eind april/begin mei mocht, nu belde ik vanmiddag, was het opeens eind mei wel balen! Heb namelijk 1e twee weken van mei vakantie dus dan zou ik alweer 2 weken minder missen:blush:.

Het nadeel is dat deze periode de lessen verplicht zijn (allemaal gesprekken houden enz dus moet ik bij zijn) dus weet niet of ik dat onderdeel dan haal..

Gaat het wel allemaal goed met je? Viel de operatie mee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet rekenen op een herstelperiode van een maand. Ik wilde het eerst in de zomervakantie laten doen maar achteraf ben ik blij dat ik het al heb laten doen want anders zit je met die hitte. En gelukkig is school niet moeilijk gaan doen.

Hier gaat het wel aardig goed alleen nog wel erg moe en moet mezelf extra verzorgen door de complicatie (hoe en wat kan je lezen in mijn operatieverslag). Maar de operatie zelf is heel goed gegaan en ik had opzich ook wel een heel goed herstel alleen nu dus een complicatie erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.