Ga naar inhoud

Vandaag eindelijk afspraak voor s.o. gemaakt met Dr Nio


Aanbevolen berichten

Ben benieuwd wat daar op gaat volgen...

Spannend zoiets.. Weet nog goed hoe het voelde.. Ik heb toen ook restitutie gevraagd. Was wel een kleinere kliniek en heb uiteindelijk iets terug gekregen (kosten van evt. nieuwe operatie (dus zaalgebruik, anesthesist, chirurg, operatiemateriaal excl prothesen) )

Hopelijk bij jou ook positief nieuws!! :35:

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor het delen BB. Wij hopen ook dat we het positief mogen afsluiten en niet meer zo'n rauwe en negatieve blik en gevoel op deze kliniek en dokter hebben. Het voelt gewoon zo ....niet fijn..... Als je je samen zo aan de kant geschoven en niet serieus genomen voelt door de dokter. En zo fijn dat door de second opinion blijkt dat je niet 'gek' bent. Maar hopen nu... Liefs mamaboobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Weer klein stapje verder.

Gebeld door velthuiskliniek en nu zelf ook kunnen vertellen wat ik heel graag wilde. Hoe het voor mij voelt hoe ik ben behandeld.. Over veertien dagen belt hij terug met het uitsluitsel of en hoeveel restituties we krijgen. Ik weet.. Geld maakt niet gelukkig, maar het zou me wel een goed gevoel geven van rechtvaardigheid.

Ik hoop dat ik dan minder vervelende smaak over de kliniek heb.

Ik laat het weer horen

Liefs

Mamaboobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Door wie ben je gebeld? Door de klachtencommissie?

En hebben ze het woord 'restitutie' in de mond genomen? Werd er daadwerkelijk over gesproken dat er een mogelijkheid bestaat tot een vergoeding?
Dat zou echt fijn zijn! Het gaat idd niet om het geld, maar het is wel fijn als je op de een of andere manier erkenning krijgt. En met wat je evt. terug zou kunnen krijgen, geven zij je een beter gevoel als dat je hebt als er niets zou gebeuren.. Ze zouden je minimaal de kosten kunnen betalen, wat het in hun kliniek zou kosten om opnieuw te opereren... De prothesen zou je sowieso opnieuw moeten betalen, maar het bedrag dat het de kliniek kost om te opereren (en je dus ergens anders opnieuw moet betalen) dat zouden ze je minimaal mogen vergoeden (misschien tip om mee te onderhandelen als ze met een bod komen ;) )

Succes! Ben benieuwd hoe het af gaat lopen :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve bb,

Ik ben inderdaad gebeld door een centrale persoon binnen velthuiskliniek, hij vertelde hoe hij te werk zou zijn gegaan gelijk na de eerste brief. De opties die hij me wilde geven, had ik echter in mijn uitleg ervoor al uitgesloten. Hij vertelde zaken, die dr v Tits zou hebben verteld die ik helaas heb moeten ontkennen. Ik heb hem verteld hoe pijn het deed om zo als ' labiel' en ' te kritisch' te worden weggezet. Hij had het over een een verschil in de tepel die zou moeten worden hersteld, maar dat ga ik hem in volgende gesprek teruggeven. Dr v Tits heeft sommige dingen niet verteld, en andere dingen net anders verteld. Ik wilde die strijd niet aangaan. Ik heb mijn verdriet kunnen uitspreken, en dat mijn vertrouwen in de kliniek dusdanig is beschadigd, zeker ook na de reactie, of uitblijven van reactie na een aangetekend schrijven van mij. Het kleinmakende gesprek etc etc. Ik heb verteld dat ik door het wantrouwen niet meer geholpen wil worden in hun kliniek, en al een nieuwe afspraak elders heb. Hij leek me wel te begrijpen en zou gaan overleggen wat mogelijk was met mijn verzoek om 50% restitutie. Ik heb hem verteld dat ik het gebruik voor de hersteloperatie bij een andere arts, die wel de garantie voor kosteloos herstel afgeeft. Ik snap dat hij moet overleggen, en als hij volgende week terug komt met veel minder, dan gaan we ons beraden of het ons waard is verder stappen te ondernemen. Want dat leeft bij ons ook.. Niet per definitie om de financiën maar veelal de erkenning die het geeft. Erkenning dat ik geen 'aansteller' of 'kritische' muts ben. Erkenning dat ik voor mezelf mag opkomen... Het leeft hier, dus ik hoop dat de 50% wordt erkent! en dat ik het dan ook los kan laten. Wat fijn dat je zo met me mee blijft leven BB. Soms voelt het een eenzame strijd welke ik niet allesoverheersend wil laten zijn. Maar onze lichamen en onzekerheden zijn geen spelletjes, geen makkelijke schouderophalingen.. Er gaat heel wat aan vooraf voordat we weelal zoveel betalen voor onze borstvergroting..

X mamaboobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belg, bah.. Ik heb de uitslag ... Ze zijn van mening dat ik een tepelcorrectie nodig heb, en het voelt nu echt gebaseerd op een leugen van dr v Tits. Tijdens de controle had hij het nl over de ruimte onder de tepel, die groter zou zijn.. Mijn ene borst hangt ook lager als de andere. De tepelcorrectie gaat die ongelijkheid echt niet oplossen. Het bedrag wat ik retour krijg is teleurstellend laag en ik mag het bij de klachtencommissie weg leggen. Ik voel me zo teleurgesteld.. Waarom voelt dr v Tits zich nu zo verheven. En komen ze met zo weinig inlevingsvermogen met dit voorstel bij me terug. Ik voel me verdrietig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja.. Baal er heel erg van, maar weet niet of ik de negatieve energie er in wil blijven stoppen. 29 juni staat mijn wissel gepland, dus een s.o door Velthuis zou dan door klachtencommissie snel moeten. Daar ga ik allemaal niet langer op wachten.

Maar wat me pijn doet is de leugen. De monopoly positie. Het weggezet worden als ..... Niet gehoord worden voor wat het is.

Echt mega misser van velthuiskliniek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Zie nu je bericht van 9april pas, dus beetje late reactie van mijn kant. Was weinig actief hier vorige week.

Maar er is dus een andere reactie uit gekomen dan je gehoopt had... Dat is balen en dat is vanuit de PC gezien, de arrogantie ten top!!

Misschien dat je naderhand nog iets met het operatie verslag van je hersteloperatie kunt? Dat dat aantoonbaar maakt wat er volgens de herstel-pc (om hem zo maar ff te noemen) aan de hand was?

Maar dit is echt ongelooflijk... Belachelijk!!

Begrijpelijk dat je je nu vooral positief wil focussen op je komende operatie, maar misschien kun je nog met je huidige PC iets bespreken, dat hij op schrift zet, wat er bij jou moest gebeuren om tot een goed resultaat te komen.

Ik snap dat het niet om het geld gaat, maar zoiets mag er wel bij in je dossier in velthuis denk ik. Dat ze er maar mee doen wat ze willen, maar dat ze op z'n minst de deksel op de neus krijgen van een gerespecteerd collega ;)

Heel veel succes weer...

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.