Ga naar inhoud

Vandaag eindelijk afspraak voor s.o. gemaakt met Dr Nio


Aanbevolen berichten

Zo.. vandaag dan eindelijk een afspraak gemaakt bij Dr Nio voor een s.o.

Mijn borstvergroting van 24 sept is nog steeds geen succes, en de vreudetranen zijn ook nog ver te zoeken

Helaas hoor ik helemaal niks n.a.v. mijn brief naar Velthuiskliniek waarin ik alle vertel.

Beetje vreemd toch?

nu wil ik me goed voorbereiden en heb aantal dillema's

Ik wil mijn borsten groter graag groter, maar vooral voller van boven.

Want ondanks de mooie cupmaat 75 E, oogt het als een b-cupje

Lees hier steeds mee over de projectie van de protheses..

Wil iemand me er iets meer over vertellen?

wat ik ook nu lastig vind is voor of achter de spier..

Nu zitten ze achter de spier, met als gevolg, als ik mijn spieren aanspan dan ik twee hele vreemd gevormde borsten krijg

een omhoog, en de ander juist naar buiten..

Ik heb ze op advies achter de spier laten plaatsen omdat ik niet voldoende weefsel zou hebben?

Hoe zijn jullie ervaringen hierin?

mijn afspraak is 8 maart..

Dus nu goed voorbereid op pad..

Aantal cc's?

welke projectie?

voor of achter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor meer projectie: high of extra high profile

Dual plane ivm weinig weefsel klopt, anders zie je randen rimpels etc

En een 75e die eruit ziet als een b? Serieus?

Ik heb dezelfde maat maar ziet er wel uit als een d :)

En nio is wel voorstander van voor de spier, mits genoeg weefsel idd.. Ligt aan je voorsituatie , ik had een a dus onmogelijk om 450 cc ervoor te plaatsen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Het klopt niet dat de prothese omhoog schiet bij aanspanning van de spier.

Misschien is je spier niet goed "losgemaakt" door de pc?

Ik heb maar een kleine beweging bij aanspanning..

en bij mij zitten ze ook achter de spier.

Voor de spier plaatsing is alleen mogelijk als je genoeg eigen weefsel heb een een dikke huid, anders ga je de prothese randen zien en de rimpels van de prothese

Betreffende projectie, deste hoger je projectie is, deste meer volume je naar "voren" hebt vanaf de borstkas. Een laag profiel geeft een bredere borst, plattere borst zeg maar. En een extra hoog profiel een smallere borst met meer volume van voren, waardoor je kijkend vanaf de zijkant ook nog boobs hebt ;)

Ik ben voor een extra hoog profiel gegaan, zodat er meer CC inpast, dit zou je ook kunnen overwegen.

Hoeveel CC heb je nu?

En wat is je gewicht en lengte?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het is echt.. Een 75e en het oogt, in kleding als een B clubje. Ik denk dat ik hele brede protheses heb of zo.. Voel me beetje dom dat ik er niet voor de bv verder in heb verdiept, maar ging vlekkeloos van advies van kliniek uit.

Nu zitten de protheses ongelijk, dus dat is de voornaamste reden dat ik terug ga, maar als ik het dan toch ga laten herstellen, dan ook maar meer volume...

Als ik lees dat ze toch niet zoveel horen te bewegen als ik mijn spieren aanspan ga ik alleen maar meer twijfelen of ze wel goed geplaatst zijn.. Ik denk dat ik steeds blijer wordt dat ik nu eindelijk de stap voor een s.o heb gemaakt.

Ik ben 1,69 en weeg 70 kilo.

De protheses die ik nu heb zijn 330 cc

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja dan kan het idd ja, brede prothese met weinig projectie.. Mijne zitten ook dual plane maar die gaan wel wat naar buiten hoor als ik me armen spreid. Heb hier wel eens foto's gezien van dat en zo ziet het er bij mij ook uit :)

En wat vervelend zeg van de kliniek! Las net je verhaal ! Pff zou je toch niet zeggen van zo een hoog aangeschreven kliniek.. Ze moeten je zelfs tegemoet komen als je prothese niet goed zit.. Alles kosteloos goed maken voor je..

Succes meid! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi booby,

Tja,, vind het ook knap waardeloos.. De kliniek staat hoog aangeschreven en ben er met twee benen ingetuind.

Feit dat ik in december een brief stuur en nu nog op antwoord zit te wachten zegt me ook al genoeg.

Komt er ook bij dat het vertrouwen in de kliniek echt even weg is. Zo ga je toch niet met mensen om?

Ik hoop nog steeds op antwoord en een oplossing, maar als het op deze manier gaat, ga ik toch her en der aangeven dat de kliniek niet zo goed is als de site en reviews doet weergeven.. Misschien zelf contact opnemen met rtl4 hihihihi.. Das nl de reden dat ik er dom ingestapt ben..

Maar goed.. Dat is de frustratie in mij. Misschien blijf ik ook wel volwassen en doe ik het maar niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er ergens een overzicht waar ik de verschillende prothese merken en hun projectie kan bekijken.

even in de papieren gekeken, ik heb nu Natrelle inspira trf (allergan), N-TRF335

Ik heb gister per mail opnieuw mijn dossier aangevraagd, middels een centrale administratie en werd vanmorgen gebeld en gemaild.. dus gelijk actie..

Blijkbaar was mijn brief zoek geraakt!

Heeft dus dr v Tits hem nog niet gezien!

met excuus, en of ik eerst bij hen terug wil komen voordat ik naar de s.o. ga

ik wil dat wel doen.. maar wil ook bij velthuis goed voorbereid zijn.. want wat als zij alleen met Natrelle werken... misschien heeft die wel geen protheses met hogere projectie? Of zie ik nu spoken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt idd wat Tijgertje zegt :)

Er bestaan ook hoger profile prothesen van Natrelle, dat is de TRX, die ook via die link van Tijgertje te vinden is. Dat is zoals ze zeggen: de extra high profile.

De TRF die je nu hebt, is een High profile prothese :)

Zou je dus een andere prothese gaan krijgen van Natrelle, met een hoger profile, dan zal de pc rekening houden met de breedte van je borst. Dat is ook wat hij in eerste instantie gedaan heeft..

IK neem aan dat jouw eigen borstbreedte ergens tussen de 12 en 13 cm zit, aangezien dr. van Tits normaal gesproken niet een pc is, die tot de maximale breedte zal gaan.

Daarvan uitgaande, zouden de volgende prothesen (in extra high profile) een optie voor je kunnen zijn, mits dit kan, ivm de rekbaarheid van je huid:

TRX 400 cc. Deze is even breed als de prothese die je nu hebt, maar heeft 5,8 cm projectie (dat zou 1 cupmaat schelen)

TRX 420 cc. Deze is wat breder (dus ik kan niet met zekerheid zeggen of dit een optie is, dat is aan de pc te bepalen.) 12 cm breed met een projectie van 5,9 cm (verwaarloosbaar verschil met de 400 dus)

TRX 445 cc (ook hier geldt het verhaal van de breedte) 12,25 cm breed en 6,0 cm projectie

Zo heb je in ieder geval een paar maten om mee te nemen :)

Heb je al een datum bij van Tits?

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedankt.. Voor de link en de uitleg.

Ik ga het even voor mezelf opschrijven..

Ja.. Ik had al een afspraak bij dr v Tits op 1 april.. En die heb ik laten staan en wil ik laten doorgaan.. Ben zo teleurgesteld in dr v Tits, gewoonweg door zijn reactie..en als ik dan een brief stuur komt er geen reactie terug.. Totdat ik mijn mail stuur dat ik naar een andere arts ga.. Dan wel... Voel me gewoon niet serieus genomen. Zelf mijn huisarts zei: je gaat toch niet meer naar hem toe? Maar tja.. Ik ben van second changes. Dus ik ga wel naar hem luisteren. Vind mijn gevoel en ook nu wantrouwen beetje lastig om me weer door hem te laten helpen. Maar dat hangt helemaal van gesprek op 1 april af.

Daarnaast Ga ik op 9 maart naar dr nio. Ik ben zo benieuwd wat hij er van zegt, en dit kan ik meenemen in mijn gesprek op 1 april.

Weet iemand of Velthuis ook met andere prothese werkt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of ze met andere prothesen werken, dacht ik niet, maar weet dit niet heel zeker..
Wat je wel zou kunnen doen, is hier schrijven, of me even pb sturen, na het advies van Nio. Dan kan ik kijken of ik een vergelijking kan trekken met de prothese die dan bij natrelle in aanmerking zou komen.
Mochten er dingen onduidelijk zijn, dan zzal ik proberen mee te denken.

Wel goed dat je je so door laat gaan!! Zo heb je tenminste iets achter de hand, al hoef je dat pas te zeggen als het gesprek op 1 april de verkeerde kant op gaat ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hoi mamaboobs

jou verhaal komt me bekend voor! vooral met aanspannen dat de borsten misvormingen helaas werd ik snel afgepoeierd bij velthuis.

mag ik vragen Door wie je geopereerd bent?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mamaboobs,

Dat vervormen komt mij ook erg bekend voor. Het was niet gewoon bewegen,maar echt vervormen. Heel lelijk.

Ik was door Nio geopereerd.

Heb me opnieuw ( ook door Nio) laten opereren en heb ze nu voor de spier.

Toch heb ik me ook altijd afgevraagd of ze wel goed dual plane geplaatst waren.

Maar Nio zei natuurlijk van wel.

Het komt echt wel vaker voor dat ze zo vervormen en misschien kan t ook verholpen worden door de spier wat losser te snijden zoals Tijgertje zegt.

Succes vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een fijne man.. helder en duidelijk.

De bevestiging van de ongelijkheid was mijn grote opluchting.. en hij vertelde erbij dat geen andere plastisch chirurg hier omheen kon

het vervormen zal inderdaad waarschijnlijk wel blijven... en anders zou bij mij binnen twee jaar de boel erg gaan hangen.

was mijn eerste operatie bij hem geweest was ik kosteloos opnieuw geholpen.

zo fijn dat hij als mens gewoon dit zegt, omdat ik me dan ook mens voel ipv nummer bij Velthuis kliniek

dus niks van.... niet zo op letten.. wachten op vreugdetranen en blij zijn met wat ik hem..!!!

ik heb een afspraak gemaakt voor een prothesewissel.. en hij gaat mijn borsten weer gelijk maken...

zo blij.

mooie borsten, mooi decolleté.. daar gaan we voor.

we kwam uit op Eurocone extra high profile 650 cc.

ik heb er voor gekozen om de rust van de zomer te gebruiken voor mijn herstel..

dus 29 juni om 7 uur melden...

heeeee! en nu heerlijk naar toe gaan leven..

ik ga niet meer terug naar Velthuis..

Voel me niet goed om nog eens door v Tits te laten helpen

maar ga nog wel een brief schrijven en restitutie vragen

en anders schrijf ik de consumentenbond aan, dat hun kliniek niet zo goed in de communicatie is. dus toch niet zo consument vriendelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb in juli nog de eind controle staan maar ik ga vragen voor een so bij een andere arts via velthuis eerst. maar denk dat ik ook wel naar een andere kliniek ga helaas weer sparen dus eerst.

Gelukkig gaat het bij jou de goede kant op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een voicemail bericht op onze aangetekende brief van velthuiskliniek. We hebben zelf besloten dat we NIET meer geholpen willen worden, door gebrek aan respect van de arts naar ons en het verlies van vertrouwen in de kliniek. Maar wel hebben we gevraagd om restitutie van 50% van het betaalde bedrag van de eerste operatie.

Ze gaan in overleg.. Dus wordt vervolgd..

Ik hoop dat we het samen met velthuiskliniek positief mogen afronden zodat deze vervelende ervaring afgesloten kan worden.

Hou jullie op de hoogte

Grtjs mamaboobs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.