Ga naar inhoud

Louise32 : 8 juni 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Spannend voor jullie beide. Ik ben 26 mei de trotse eigenaar van prachtige boobies made by Frans Straten!! Jullie zijn bij hem echt in goede handen en de dames daar zijn superlief!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Louise, nee heb ook nog niemand gezien die de 8e gaat. Ik krijg - zoals het er nu voor staat - 375cc maar ik heb ook 400 laten klaarleggen. Groter moet ik denk ik niet gaan.... alhoewel nog altijd dat stemmetje van binnen knaagt dat ik 425 ook heel mooi vind. Ach ja.. zo blijf je altijd twijfelen.. bang voor te klein... bang voor te groot.. haha.

Het rare is dat in eerst niet kon wachten, maar de laatste 2 weken er niet zo mee bezig ben. Waarschijnlijk omdat ik veel aan mijn kop heb gehad inzake gezondheid dochterje. Ik kan me eigenlijk helemaal niet meer voorstellen dat het toch echt gaat gebeuren over ruim een week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Nog ff ruim een weekje! Ik heb aan Diana gevraagd of ik een kalmeringsmiddel mag nemen van te voren en dat mag . Misschien voor jou ook een idee, haha.

Heel veel succes alvast en ik lees graag hoe het je is vergaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha een kalmeringsmiddel is misschien wel een optie ja!! :)

Al moet ik zeggen dat ik de afgelopen dagen behoorlijk rustig ben, geen idee hoe maar toch...

@Sanneke010, wat vervelend :( hopelijk gaat het ondertussen al wat beter met je dochtertje.

@Kaat1979, ik zal eens bij je spieken hihi! Hoe gaat het met de medicijnen? Krijg je die daar of moet ik dat zelf regelen?

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeff nu gaat het wel heel hard.. Zojuist gebeld dat ik maandag me om 7u mag melden bij de kliniek!

Gisteren zelf nog door de kliniek gebeld of ik mijn HB waardes nog wou doorgeven, dus gisteravond op de valreep naar de huisartsenpost om bloed te prikken, nu maar hopen dat de chirurg 6.5 genoeg vind om te opereren, maar ik denk het wel! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid hoe gaat ie??

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden!

Nou ik leef nog, ik heb wat pittige dagen achter de rug dus vandaar de late reactie!

Hierbij mijn verslagje,

Om 07.00u moest ik mij melden, helemaal niet zenuwachtig! Er werd mij verteld dat ik al om half 8 de OK in ging, vond dat erg snel, maar ja dan ben je er maar mooi vanaf he..

Ik liet het gelukkig over me heen komen, wou zo rustig mogelijk gaan slapen.

Ik vertelde dat ik het belangrijkste vond om wakker te worden, heb me de afgelopen tijd veel wijs gemaakt. Nergens voor nodig, ik werd wakker en jaaa hoorrr!! Ik heb ze!!

Ik was behoorlijk duf, niet in mijn doen maar ja, wie wel na zo'n ingreep? Ik kreeg na een uur flink pijn en heb dan ook gelijk om medicijnen gevraagd. Ik heb 4 (!!!) zakken vocht gekregen want ze vonden me helemaal niet fit, op wat pijn na was ik dat wel, maar blijkbaar zag ik eruit alsof ik zowat doodging ;)

Je zou zeggen dat je na 4 zakken vocht heeeeeel nodig moet plassen, nou niet he! Ik kon maar niet plassen, het was dan ook 19u voordat ik weg mocht, maar eerlijk... Liever hielden ze me daar, ik zag er nog steeds belabberd uit haha!

Nu enkele dagen later voel ik me best oke, ik ben nog wel veel moe en loop serieus zó krom! Maar alles voor een goed doel, ik durf ze nog niet echt ronduit te bewonderen, maar dat komt nog wel! Wel al een foto gemaakt, deze zal ik even plaatsen!

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Louise..

Hoe is het nu met je!!..heb je foto's gezien die gaan nog lekker veel veranderen..zo benieuwd hoe ze gaan worden!!.. Pijn meegevallen of was het pittig..

Nou meiss geniet ervan en lekker rustig aan doen..

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi!!

Gefeliciteerd en succes met herstellen!!

En dat krom lopen zooo herkenbaar heb ik weken gedaan, maar zeker voor een goed doel ben nu zo happy, dat ik er echt geen moment spijt van heb gehad,,Over een paar weken denk je hetzelfde :-)

Geniet van je nieuwe boobies!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.