Ga naar inhoud

Louise32 : 8 juni 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hey!


Mijn naam is Louise en ben 25 jaar, al enige tijd (zeg zo'n 1.5 jaar) heb ik het idee om een bv te ondergaan.


Ik heb onlangs besloten indien mogelijk mij in mei te laten opereren, ik ben een behoorlijke leek op dit gebied vandaar mijn profiel op dit forum! :106:



Ik heb een vriend die mij hierin steunt alhoewel het voor hem niet hoeft (jaja, zeggen ze allemaal haha), reuze spannend en een heel traject natuurlijk...



Ik ben momenteel alles aan het bekijken hier (sorry als dat een beetje ongepast is) zo hoop ik veel informatie op te doen.


Ik zit persoonlijk te denken aan Diana Gabriels en dan v.Straaten die mij hopelijk kan en wil opereren, maar ook hier verander ik per uur in, ben behoorlijk onzeker dus ik ga maar eerst eens flink oriënteren overal!



Ik ga proberen mijn traject zo goed mogelijk bij te houden hier.



Liefs, Louise :116:


Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4 februari ben ik samen met mijn vriend naar Barendrecht gescheurd, na enig zoekwerk eindelijk (en nog op tijd) de 'kliniek' van Diana Gabriels gevonden.

Trap op en me aangemeld, het meisje bij de balie vroeg, ''oh, voor jullie tweeën? nou nee, mijn vriend hoeft geen borstvergroting'' het ijs was hierbij gelijk gebroken...

Na ruim anderhalf uur gewacht te hebben (had ik me op voorbereid en er zat iemand die daar al vanaf half 4 zat!!) mocht ik met F.v. Straten meelopen. Jeetje wat voelde ik me verschrikkelijk en ongemakkelijk!

Na wat gekletst te hebben mocht (moest) ik me uitkleden, het liefst rende ik het pand uit maar ik wist ook wel dat ik moest, wou ik een borstvergroting ondergaan.

Foto's gemaakt en hup daar gingen we, lekker passen! Maar hee, we waren er best snel uit!! Het word 390cc dual plane, anatomische van het merk mentor, en zoals iedereen vraag ik me: af is dit genoeg of juist te veel...?

Ik ga deze week terug bellen om de operatie in te plannen, maar jeetje van alleen al op dit forum lezen word ik bloednerveus, maar ik wil dit, heel erg graag!

Ik ben 1.74m en weeg 58 kilo, iemand een klein ideetje waar ik ongeveer op uitkom? ik hoop zelf op een D.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor m'n vriend hoefde het ook niet maar nu moet ik toch optijd zeggen : ho niet zo knijpen :D

Welkom meis, veel succes met je zoektocht.

De antwoorden op je vragen zullen hier wel beantwoord worden en zo niet vraag je ze maar ;)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Louise,

Ik zit zelf ook al een tijdje mee te lezen op het forum maar heb zelf nog niks geplaatst. Ik las net in jou stukje dat er iemand al zat te wachten vanaf half 4, volgens mij bedoel je mij! (Ik heb lang bruin haar en had een groen/blauw colbertje aan)

Ik denk dat ik toch zelf ook maar een voorstel topic aan maak.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Spannend he allemaal !!

Ik word dinsdag geopereerd door Frans krijg 450 cc high profile rond dual plane !!

Ik hoop zelf ook op een grote D uit te komen

Heb er onwijs veel zin in !!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat erg, ik lees dit nu pas...!

@ Gigi21, ik hoop dat het goed met je gaat, ondertussen heb je je BV gehad en ik wens je een spoedig herstel!

@ Haha Linolino, bij jou ook al gereageerd dat ik dacht dat ik je gezien had, ook jij al een BV gehad, hopelijk gaat het met jou ook goed!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha heb ik ook weleens !!

Dank je wel :) gaat wel goed beurs gevoel , net lekker gedoucht ! En zo naar bed , hopen dat ik lekker kan slapen !!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit forum heeft mij ook erg goed geholpen.

Ik twijfelde ook over van alles. De grote welke chirurg enz.

Uiteindelijk heb ik de keuze kunnen maken en heb ik eindelijk mijn boobies!

Ben er zo blij mee voel me erg goed.

Het deed pijn maar was niet ondraaglijk. Maar dit verschilt natuurlijk per persoon.

Ben erg blij met het resultaat ben nu 5 po en ze worden steeds mooier :)

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gefeliciteerd met je datum!!

Je bent in goede handen bij Frans!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha komt goed ze zijn daar super aardig en relaxt!!

Heb je al een consult gehad ?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks BB,

Echt mega spannend, klinkt nog ver weg maar voor ik het weet is het zover!

Gigi21, ik heb al een consult gehad begin februari, echter twijfel ik (net als iedereen geloof ik haha) over de grote.

Maarrrr, ik heb in ieder geval een datum en voor nu staat mijn cc vast maar ik kan altijd nog een keer op consult.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Arghh! Spannend, zojuist het geld overgemaakt, ik kan niet meer terug... ;)!

Momenteel staat mijn leven in het teken van de BV, thank god werk ik tot aan de laatste dag tot mijn operatie, hopelijk houdt dat de gedachtes en zenuwen een beetje tegen!

Ben dood nerveus en mijn hart slaat al om als ik er überhaupt aan denk, als dat maar goed komt 8 juni...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend joh, 8 juni! Dag na jou ben ik........... ook bij Frans Straten. Wat ga je nemen?

Fijn he, dat je kunt werken, zodat de tijd wat sneller gaat! Merk aan mezelf ook dat ik alleen maar bezig ben met borsten.

Morgen over 2 weken en 1 dag, dan heb je ze nu:-). Raar idee he! Ik probeer af en toe nog maar even te genieten van het pijnloze gevoel, alles kunnen doen etc. gevoel... maakt het wachten wat dragelijker:-). Ik heb overigens ook nog nooit operatie of iets dergelijks gehad, dus vind het ook supereng!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja super spannend haha! Ja ik had al gelezen dat jij 9 juni mag, helaas heb ik nog niemand ontdekt die ook de 8e moet :(

Ik krijg 390 cc dual plane anatomische en jij ook alweer?

Ja het idee is onvoorstelbaar en ben doods benauwd, ook ik heb nog nooit een operatie gehad en zie er dan ook heel erg tegenop. Hopelijk word het resultaat zo mooi dat het allemaal waard was haha!

Laten we maar vooral heel hard door werken deze 2 weken, ik wil er niet meer over nadenken haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow wat leuk om te lezen. Ik ga ook naar Straten, alleen moet wat langer wachten. 18 augustus is mijn grote dag. Precies op de helft van mijn vakantie. Dus ik heb anderhalve week om bij te komen want ik werk 12 uur in de thuiszorg hihi. Heb je ook voor ronde implantaten gekozen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.