Ga naar inhoud

Louise32 : 8 juni 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hey!


Mijn naam is Louise en ben 25 jaar, al enige tijd (zeg zo'n 1.5 jaar) heb ik het idee om een bv te ondergaan.


Ik heb onlangs besloten indien mogelijk mij in mei te laten opereren, ik ben een behoorlijke leek op dit gebied vandaar mijn profiel op dit forum! :106:



Ik heb een vriend die mij hierin steunt alhoewel het voor hem niet hoeft (jaja, zeggen ze allemaal haha), reuze spannend en een heel traject natuurlijk...



Ik ben momenteel alles aan het bekijken hier (sorry als dat een beetje ongepast is) zo hoop ik veel informatie op te doen.


Ik zit persoonlijk te denken aan Diana Gabriels en dan v.Straaten die mij hopelijk kan en wil opereren, maar ook hier verander ik per uur in, ben behoorlijk onzeker dus ik ga maar eerst eens flink oriënteren overal!



Ik ga proberen mijn traject zo goed mogelijk bij te houden hier.



Liefs, Louise :116:


Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4 februari ben ik samen met mijn vriend naar Barendrecht gescheurd, na enig zoekwerk eindelijk (en nog op tijd) de 'kliniek' van Diana Gabriels gevonden.

Trap op en me aangemeld, het meisje bij de balie vroeg, ''oh, voor jullie tweeën? nou nee, mijn vriend hoeft geen borstvergroting'' het ijs was hierbij gelijk gebroken...

Na ruim anderhalf uur gewacht te hebben (had ik me op voorbereid en er zat iemand die daar al vanaf half 4 zat!!) mocht ik met F.v. Straten meelopen. Jeetje wat voelde ik me verschrikkelijk en ongemakkelijk!

Na wat gekletst te hebben mocht (moest) ik me uitkleden, het liefst rende ik het pand uit maar ik wist ook wel dat ik moest, wou ik een borstvergroting ondergaan.

Foto's gemaakt en hup daar gingen we, lekker passen! Maar hee, we waren er best snel uit!! Het word 390cc dual plane, anatomische van het merk mentor, en zoals iedereen vraag ik me: af is dit genoeg of juist te veel...?