Ga naar inhoud

Pijn onder borst door beugel bh


Gast maanelfje

Aanbevolen berichten

Geen idee waar ik dit onderwerp moet plaatsen.

Ik zit met het volgende. Voor 2 weken terug een bh(85G) gekocht, deed me direct al zeer onder de beugels. Met een verlengstukje ging het goed.

Paar dagen bh gedragen maar kan nu al een week geen bh verdragen. Ik heb een pijnlijke plekje onder mijn rechter borst, precies waar de beugel zat. Ik kan er niets aan zien.

Zonder bh aan voel ik de pijn ook constant, loop dus al een week zonder bh. Geen gezicht!

En als ik teveel doe wordt het een brandende pijn.

Herkent iemand dit??? Wat kan ik er aan doen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee... Ben niet geopereert. Het komt door de druk van de beugels. Zelf denk ik dat ik een rib gekneusd heb, anders duurt het toch niet zolang. De arts zegt dat je geen rib kunt kneuzen van een bh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ok herkenbaar dan zit die denk ik te strak ik had het ook bij sommige bh's. En dat doet echt pijn zou gewoon ff die bh niet aan doen. Nee denk ook geen rib gekneusd denk een beurse plek ik had het vaak tussen me borsten had bijna niks en dan deed de beugel daar echt zeer. En als ik dan ander model bh aandeed was het weg. Je kan er ook ff watten tussen doen heb je minder druk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al andere bh, andere kon ik terug brengen. Maar die kan ik dus ook niet aan.

Heb ook pijn bij bewegen en ademen. En helemaal met hoesten. :-(

Aan de huid is niets te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha de nieuwe is zonder beugel maar dat lukt zelfs niet. Loop nu al een week zonder bh om t te laten rusten maar dat helpt me ook nog niet.

Ik vind het ook vreemd. Vandaar mijn vraag of andere meiden met een grote cupmaat dit herkennen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel een keer zoiets gehad met een oudere BH, die begon te drukken tegen mijn borstbeen waardoor ik met ademen al kleine pijntjes had. Ben toen naar een speciaalzaak gegaan en heb een BH opgemeten gekregen, bleek dat ik te kleine cupmaat had waardoor het knelde!
Luchtte enorm op!

Ik hoop dat je de oorzaak weet te achterhalen.... Klinkt heel erg onaangenaam dit. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast maanelfje

Zeg maar "je" hoor :1:

Bij mij is het vanzelf over gegaan na een rustperiode....

Na ongeveer 3 weken kon ik weer een gewoon topje aan zonder beugels. Na ongeveer 5 weken weer 1 met beugels gaan dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.