Guest maanelfje Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Geen idee waar ik dit onderwerp moet plaatsen.Ik zit met het volgende. Voor 2 weken terug een bh(85G) gekocht, deed me direct al zeer onder de beugels. Met een verlengstukje ging het goed.Paar dagen bh gedragen maar kan nu al een week geen bh verdragen. Ik heb een pijnlijke plekje onder mijn rechter borst, precies waar de beugel zat. Ik kan er niets aan zien.Zonder bh aan voel ik de pijn ook constant, loop dus al een week zonder bh. Geen gezicht!En als ik teveel doe wordt het een brandende pijn.Herkent iemand dit??? Wat kan ik er aan doen??
Guest maanelfje Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Nee... Ben niet geopereert. Het komt door de druk van de beugels. Zelf denk ik dat ik een rib gekneusd heb, anders duurt het toch niet zolang. De arts zegt dat je geen rib kunt kneuzen van een bh.
snoepje84 Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Oh ok herkenbaar dan zit die denk ik te strak ik had het ook bij sommige bh's. En dat doet echt pijn zou gewoon ff die bh niet aan doen. Nee denk ook geen rib gekneusd denk een beurse plek ik had het vaak tussen me borsten had bijna niks en dan deed de beugel daar echt zeer. En als ik dan ander model bh aandeed was het weg. Je kan er ook ff watten tussen doen heb je minder druk
snoepje84 Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Toch denk ff andere bh halen maar je rib is echt niet gekneusd eerder je huid geïrriteerd en beurs. Met gekneusde rib adem je heel moeilijk namelijk en elke beweging doet pijn.
Guest maanelfje Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Heb al andere bh, andere kon ik terug brengen. Maar die kan ik dus ook niet aan.Heb ook pijn bij bewegen en ademen. En helemaal met hoesten. :-(Aan de huid is niets te zien.
snoepje84 Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Hmm das wel heel apart even maar geen bh aan dan laat het even rusten. En anders zonder beugel
Guest maanelfje Posted February 7, 2015 Posted February 7, 2015 Haha de nieuwe is zonder beugel maar dat lukt zelfs niet. Loop nu al een week zonder bh om t te laten rusten maar dat helpt me ook nog niet.Ik vind het ook vreemd. Vandaar mijn vraag of andere meiden met een grote cupmaat dit herkennen....
Tijgertje Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 Hoi meis,Je zou een sportbh kunnen proberen.?Die zijn van zacht badstof gemaakt en drukken niet onder de borst.
Guest maanelfje Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 Ik kan er nog niets aan hebben. Ook geen topje of sport bh. Het blijkt geiriteerd botvlies te zijn....
Undercover89 Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 Goh wat vreemd, hoe kom je daar precies aan? En nog beter,hoe kom je er weer vanaf
Guest maanelfje Posted February 9, 2015 Posted February 9, 2015 Van een beugelbh. Hoe ik eraf kom... Dr valt niks aan te doen. Afwachten.
Viooltje Posted February 10, 2015 Posted February 10, 2015 Ik heb wel een keer zoiets gehad met een oudere BH, die begon te drukken tegen mijn borstbeen waardoor ik met ademen al kleine pijntjes had. Ben toen naar een speciaalzaak gegaan en heb een BH opgemeten gekregen, bleek dat ik te kleine cupmaat had waardoor het knelde!Luchtte enorm op!Ik hoop dat je de oorzaak weet te achterhalen.... Klinkt heel erg onaangenaam dit. Succes!
schorpioentje Posted March 31, 2015 Posted March 31, 2015 @ maanelfje,Ik heb net hetzelfde probleem als u...al een 3tal weken.Bh's gekocht zonder beugel,geen beterschap.Echo van mijn borsten laten nemen en was ok.Weet me geen raad want doet echt pijn.Ben jij ondertussen al wijzer geworden?
Guest maanelfje Posted April 1, 2015 Posted April 1, 2015 Het was geiriteerd botvlies van mijn rib. Wat zijn jouw klachten? Ik had alleen een zere rib. Geen last van borsten oid.
schorpioentje Posted April 1, 2015 Posted April 1, 2015 Mijn klachten zijn zoals die van u in uw eerste bericht. Die echo van mijn borsten is enkel genomen voor de zekerheid. Is het bij u beter en wat heb je ervoor gedaan?
Guest maanelfje Posted April 1, 2015 Posted April 1, 2015 Zeg maar "je" hoor Bij mij is het vanzelf over gegaan na een rustperiode.... Na ongeveer 3 weken kon ik weer een gewoon topje aan zonder beugels. Na ongeveer 5 weken weer 1 met beugels gaan dragen.
schorpioentje Posted April 2, 2015 Posted April 2, 2015 Ok ;-) ik hoop dat mij ook vanzelf over gaat!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.