Ga naar inhoud

Waarschuwing siliconenbom


Gast Phantasia

Aanbevolen berichten

Gast Phantasia

De Britse overheid heeft bijna 50.000 vrouwen gewaarschuwd dat hun borstimplantaten mogelijk zouden kunnen exploderen.

Het Franse Poly Implant Prothese (PIP) maakt de bestverkochte siliconen van Groot-Brittannië. Deze implantaten zouden twee keer zo slecht zijn als andere siliconen.

Britse vrouwen die de PIP's hebben laten implanteren, worden dan ook verzocht contact op te nemen met hun plastisch chirurg, zodat ze kunnen worden verwijderd. Ook artsen worden opgeroepen om over te stappen op een ander merk.

In Frankrijk geldt al een ban op het product. In zo'n 66 landen, waaronder in Nederland, zijn de 'silliconenbommen' verkocht.

(Bron: De Telegraaf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Jemig! lekker hoor :S ik dacht toen ik het kopje las meteen aan de nieuwe soort terroristen :blush: maar dit is ook vreselijk! Ik hoop dat er niet al te veel vrouwen zijn met deze implantaten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me echt doodeng!

Hoef ik me met Cereform implantaten absoluut geen zorgen te maken?

En wat een naar idee dat ze kunnen exploderen. Vraag me af hoe dat gaat, zou het echt ontploffen (huid kapot) of is het meer een druk wat er op staat waardoor het lekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.