Ga naar inhoud

Ervaring met Fila atletica impact 4


lesilla

Aanbevolen berichten

hey meiden, ik zoek een goede bh voor na de operatie en nu kwam ik deze tegen.

Fil_24333.jpg

fila_atletica_impact_3_plus_ts17x.jpg

Hij is ook overal gewatteerd behalve aan de cups, en lijkt me gewoon een goede bh

En sinds ik hier al veel reviews heb gelezen over de tri action ben ik benieuwd wie van jullie ervaring heeft met deze bh? Wil natuurlijk geen 50 euro besteden en er niks mee zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lesilla,

ik heb deze bh gekocht na mijn bv. maar na een week te klein <_<

dus ik had ook erg last van de banden in mijn nek,kreeg ik echt pijn van/aan! maar is wel lekker stevig hoor! vond de voorsluiting erg prettig de eerste weken. had ik bij mijn bh die ik van Bruno kreeg ook. erg makkelijk,kun je zelf ff luchten ;)

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lesilla,

Ik had zelf die van fila gekocht, maar heb hem weer terug moeten brengen, ik kon de stof totaal niet op m'n huid verdragen, kreeg er erge jeuk van, dus zou hem je persoonlijk niet aanraden.

Wat Patries zegt die van Triumph Tri Action Extreme Tri_Extreme_N_201_rdax_185x262.JPG zit wel heel lekker, en geen naden die vervelend schuren vanbinnen. En velen zijn ook erg tevreden over de Triumph Tri Action Workout Tri_Workout_N_201_rdax_185x262.JPG. Heb ze allebei en vond ze wel goed!

Succes met je keuze.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.