lesilla Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 hey meiden, ik zoek een goede bh voor na de operatie en nu kwam ik deze tegen. Hij is ook overal gewatteerd behalve aan de cups, en lijkt me gewoon een goede bh En sinds ik hier al veel reviews heb gelezen over de tri action ben ik benieuwd wie van jullie ervaring heeft met deze bh? Wil natuurlijk geen 50 euro besteden en er niks mee zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 hey lesilla, ik heb deze bh gekocht na mijn bv. maar na een week te klein dus ik had ook erg last van de banden in mijn nek,kreeg ik echt pijn van/aan! maar is wel lekker stevig hoor! vond de voorsluiting erg prettig de eerste weken. had ik bij mijn bh die ik van Bruno kreeg ook. erg makkelijk,kun je zelf ff luchten liefs Patries Link to comment Share on other sites More sharing options...
lesilla Posted April 12, 2010 Author Share Posted April 12, 2010 Bedankt voor je reactie! Wat zou je dan zelf doen een goedkopere kopen voor die eerste week?Maar is anderzijds veel/ optimale steun niet belangrijk? Ik krijg helaas geen bh van de kliniek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Krijg je dan tape de eerste week? een stevige bh is wel een goed plan ja! de tri action (sport geloof ik,zwart,rood en wit) is wel een erg stevige. ook 50 euro bij de wehkamp.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefje Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Hey Lesilla, Ik had zelf die van fila gekocht, maar heb hem weer terug moeten brengen, ik kon de stof totaal niet op m'n huid verdragen, kreeg er erge jeuk van, dus zou hem je persoonlijk niet aanraden. Wat Patries zegt die van Triumph Tri Action Extreme zit wel heel lekker, en geen naden die vervelend schuren vanbinnen. En velen zijn ook erg tevreden over de Triumph Tri Action Workout . Heb ze allebei en vond ze wel goed! Succes met je keuze. Liefs, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts