Ga naar inhoud

nieuw consult dr verdonck


Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 1 month later...

Hallo'tjes allemaal.

Ik ben terug opnieuw bij iemand anders op consult geweest dit keer bij dr verdonck.

Mijn vorige consult was met nadja sinsel in Hasselt maar ik begon daar toch wat over te twijfelen,dus ben ik op 22/01/15 bij dr verdonck in de wellness kliniek op consult geweest.

Ik voelde me ook direct bij hem op mijn gemak hij heeft me uitleg gegeven en mijn medische achtergrond Enzo genoteert en alle andere vragen die ze stellen bij zo een consult.

Toen mocht ik een witte t-chirt van hem passen en heeft hij me 3prothezen lasten passen bij de 3de pas ik pas content die kwam op 280cc uit dan kom ik op een c uit van BH maat, dat wou ik ook. Ik vroeg welk soort prothese het ging worden druppelvormige of ronde hij zei de ronde en ze worden achter de spier gezet. Ik had al schrik dat het met ronde prothese niet natuurlijk ging zijn maar hij stelde me gerust en zei me dat als ze achter de spier word geplaatst de prothese aan de bovenkant zoiezo wat word plat gedrukt zodat het toch natuurlijk gaat oogsten.

Daar was'k al blij om wand die vorige chirurg wou me wel de druppelvormigge prothese geven om het natuurlijk te maken.

Hij heeft me na het passen uitleg gegeven over de operatie en na de operatie, en me bevraagt of ik nog vragen had, dat was niet zo.ik was eigenlijk al redelijk goed geïnformeerd hij zei dat als ik toch nog vragen had ik altijd mocht bellen of een mailtje mocht sturen.

Toen vroeg hij of we de datum van de operatie al gingen vast leggen,maar daar heb ik nog even moeten passen met veel spijt in mijn hartje.

Ik moet nog een goei maanden of 2-3 sparen voor ik het volledige bedrag samen heb. Dat vond hij oké ik moet dan gewoon terug contact met hem opnemen om een afspraak te maken.

Ik kan al niet meer wachten ik wou dat het al achter de rug was.

Het enige spijtige aan de hele operatie gedoe vind ik dat ik na de operatie mijn zoontje van 20maanden niet mag optillen,dat gaat wel lastig worden denk ik.

Heb wel een vraagje voor jullie hoe hebben jullie het geld bijeen bespaart en hebben jullie daar lang over gedaan.

Gr lies. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo canadiangirll ik zie nu pas dat je hier op hebt gereageerd. Dit consult was niet gegaan zoals ik had gehoopt. De chirurg heeft me wel heel goed zijne uitleg gedaan alles tot in de puntjes uitgelegt dat vond ik positief, tot hij de prijs zei. Dit was 5000e en dat bedrag moest in 1keer betaald worden, dat was dus mijn minpunt. Ook al betaald MN zus de helft dan moet ik nog 2500e bij een sparen, voor iemand die in collectief beheer is bij een advocaat is dit heel moeilijk wand ik moet het held dat ik spaar telkens elke maand van mijn leefgeld nemen en dat is niet veel ik moet zien dat mijn zoontje van 20m en dochter van bijna 9j en mijn vriend en ik ook elke maand toe komen moet dat geld om eten Enzo te kunnen kopen. Dus ik heb gepast met deze dr.ik ben daarna bij nadja sinsel in het salvator ziekenhuis in Hasselt op consult geweest daar was de prijs 4200e is ook nog veel vind ik maar het is wel een hele goeie chirurg,zei heeft me ook echt alles heel goed uitgelegt ze heeft me ook verschillende protheses laten passen en me gemeten aan mijn borsten we hebben goed gepraat met elkaar en voelde me wel op mijn gemak bij deze vrouwelijke chirurg. Ik had dan ook nog een 2de afspraak laten maken daar zou dan een vrouw naar komen met de juiste prothese en ze zou me zo via haar laptop een beeld van me geven hoe ik nu ben dan en een beeld hoe ik eruit zou zien met maat van borsten die ik wou zodat ik al iets ofwat een beeld en idee zou hebben hoe ik eruit zou zien ze stelde me 240cc druppelvormige voor. Ik ben dan nog op die afspraak geweest en gezegt dat ik nog even zou nadenken en ook omdat ik nog moest wachten totdat ik het volledige bedrag bij elkaar had wand ook bij haar moest ik het bedrag in 1keer betalen. Nu was ik nog wat gaan zoeken op internet en nog veel gelezen op dit forum en toen kwam ik uit bij dr verdonck van de wellness kliniek in Genk. Ik heb dan gebeld en met hem een afspraak gemaakt daar ben ik vorige maand Dee 22/01/15 op consult bij geweest. En ik moet zeggen dat is me eigenlijk ook heel goed mee gevallen hij heeft me van alles uitgelegt mijn medicje acjtergrond Enzo genoteerd me verschillende prothesen late passen en bij hem ben ik op 280cc maar dan de ronde prothese uitgekomen achter de spier,hij zei dat dat ook natuurlijk uitkomt omdat de prothese aan de bovenkant wat word plat gedrukt als ze achter de spier word geplaatst en het dan ook natuurlijk lijkt. Dus bij hem ga ik de vergroting laten doen ik heb wel gezegt dat'k nog ga terug belle om een datum te bespreken omdat ik nog e beetje moet sparen en MN zus haar geld pas binnen 2m heeft dus kan al niet meer wachten nu komt het korter en korter bij. Wou dat het al zover was. Gr lies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij verdonck geweest hele lieve man. En je kan hem altijd bellen als er wat is en hij belt de dag erna altijd nog even terug Hoe het nu gaat. Ik en loveut hebben hem allebei gebeld en heel netjes de dag erna nam die nog even polshoogte super. Wat ik wel zou doen is wat eten daar naar toe nemen voor op de terug weg of voor diegene die mee is. Dat hadden wij niet en ze hebben alleen koffie thee automaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook bij Verdonck

Ivm geld tjah ik denk dat ik nu eenmaal het geluk heb van een oudere vent te hebben die al spaargeld had :)

Maar best wat je doet is een opschrijven wat je uitgeeft en zo eens zien waar je mss iets van kunt weglaten zoals nieuwe kleding voor je of bh's ;) want binnenkort moet je toch nieuwe kopen hihi en dit dan mss opzij zetten ?

Zelf had ik het zo gedaan ( ik strijk thuis int zwart vraag 15-20 euro per mand :) dus reken eens uit ik geb 2 klanten de ene komt elke week de ander om de 2 dus elke week 15 euro om de 2 20 euro

Ik heb op een maand 100 euro extra :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misstars ik ga ook bij Verdonck ik heb next day surgery 9 maart consult 10 maart operatie heb jij al een idee wat voor bv. je gaat nemen

Gr. Jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo'tjes allemaal.

Ik ben terug opnieuw bij iemand anders op consult geweest dit keer bij dr verdonck.

Mijn vorige consult was met nadja sinsel in Hasselt maar ik begon daar toch wat over te twijfelen,dus ben ik op 22/01/15 bij dr verdonck in de wellness kliniek op consult geweest.

Ik voelde me ook direct bij hem op mijn gemak hij heeft me uitleg gegeven en mijn medische achtergrond Enzo genoteert en alle andere vragen die ze stellen bij zo een consult.

Toen mocht ik een witte t-chirt van hem passen en heeft hij me 3prothezen lasten passen bij de 3de pas ik pas content die kwam op 280cc uit dan kom ik op een c uit van BH maat, dat wou ik ook. Ik vroeg welk soort prothese het ging worden druppelvormige of ronde hij zei de ronde en ze worden achter de spier gezet. Ik had al schrik dat het met ronde prothese niet natuurlijk ging zijn maar hij stelde me gerust en zei me dat als ze achter de spier word geplaatst de prothese aan de bovenkant zoiezo wat word plat gedrukt zodat het toch natuurlijk gaat oogsten.

Daar was'k al blij om wand die vorige chirurg wou me wel de druppelvormigge prothese geven om het natuurlijk te maken.

Hij heeft me na het passen uitleg gegeven over de operatie en na de operatie, en me bevraagt of ik nog vragen had, dat was niet zo.ik was eigenlijk al redelijk goed geïnformeerd hij zei dat als ik toch nog vragen had ik altijd mocht bellen of een mailtje mocht sturen.

Toen vroeg hij of we de datum van de operatie al gingen vast leggen,maar daar heb ik nog even moeten passen met veel spijt in mijn hartje.

Ik moet nog een goei maanden of 2-3 sparen voor ik het volledige bedrag samen heb. Dat vond hij oké ik moet dan gewoon terug contact met hem opnemen om een afspraak te maken.

Ik kan al niet meer wachten ik wou dat het al achter de rug was.

Het enige spijtige aan de hele operatie gedoe vind ik dat ik na de operatie mijn zoontje van 20maanden niet mag optillen,dat gaat wel lastig worden denk ik.

Heb wel een vraagje voor jullie hoe hebben jullie het geld bijeen bespaart en hebben jullie daar lang over gedaan.

Gr lies. Xx

Misschien een idee om kleding of spullen die je niet meer gebruikt op marktplaats te verkopen,alle kleine beetjes helpen toch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor maat heb je nu dan als ik vragen mag

En met spulletjes verkopen bedoel ik bv echt dingen die je niet meer gebruikt die in de kast schuur of zolder staan waar je het bestaan niet eens meer van weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd :)

Sommige dingetjes verkopen fzo ;)

Jenette ik ga 21/2 nog eens passen :) ben nog ni zeker

Maar ik krijg 300cc rond achter spier .

Sorry van het bericht spulletjes verkopen

Was voor liesje- jayden bedoeldt stom stom stom van mij sorry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet t ik heb nu denk ik 80 B. Weet het niet precies veel afgevallen en nog geen nieuwe bh gekocht me oude bh maat was 85 D. Ik wil denk ik na veel lezen hier en info van vriendinnen 500 CC dual plane dat ga ik dan tenminste voorstellen bij me consult en dan even kijken wat d'r Verdonck adviseert

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo die Diana gabriels waar is dat dat zei zit in belgfie of Nederland en is zei zelf ook een chirurg. Is er al iemand hier die een borstvergroting op afbetaling heeft gedaan bij een ziekenhuis of kliniek heb gehoord dat die Diana gabriels dat doet op maandelijkse afbetaling als je kan bewijzen dat je vast werk hebt.

Gr en bedankt voor het lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diana gabriels is volgens mij een bemiddelaar. Ik wou eerst bij haar gaan maar totdat ik allemaal verhalen gjng lezen ben ik toch zelf naar het Amstelveen ziekenhuis gegaan wAar zij ook de operaties laat doen. Daar kan je tot 10 dagen voor de operatie betalen

Xx succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik wil ook een borstvergroting

Laten zetten ik ben 18 kilo kwijt en mijn borsten zijn ook afgevallen en nu heb ik maar een a cup maar ik ben aan het twijfelen tussen genk of zolder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil ook een borstvergroting

Laten zetten ik ben 18 kilo kwijt en mijn borsten zijn ook afgevallen en nu heb ik maar een a cup maar ik ben aan het twijfelen tussen genk of zolder

die zou ik je allebei afraden als je geen platte A cup hebt...

Verdonck is heel goed in mooie borsten maken vanaf een platte voorsituatie, en in Zolder (bedoel je bij Global Care Clinic?) daar zou ik mijn oma nog niet voor een borstvergroting laten gaan.... Klinkt heel raar wat ik nu zeg hihi, maar echt.. zoek goed naar een goede pc, die ervaring heeft met borsten die niet meer helemaal fris en fruitig zijn.. Geen idee trouwens of dat bij jou zo is, maar kan me voorstellen dat na 18 kg afvallen, dat je borsten iets slapper geworden zijn?

Misschien wil je ook even een eigen voorsteltopic starten? Dan blijft het wat overzichtelijker hier :) Alvast bedankt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

die zou ik je allebei afraden als je geen platte A cup hebt...

Verdonck is heel goed in mooie borsten maken vanaf een platte voorsituatie, en in Zolder (bedoel je bij Global Care Clinic?) daar zou ik mijn oma nog niet voor een borstvergroting laten gaan.... Klinkt heel raar wat ik nu zeg hihi, maar echt.. zoek goed naar een goede pc, die ervaring heeft met borsten die niet meer helemaal fris en fruitig zijn.. Geen idee trouwens of dat bij jou zo is, maar kan me voorstellen dat na 18 kg afvallen, dat je borsten iets slapper geworden zijn?

Misschien wil je ook even een eigen voorsteltopic starten? Dan blijft het wat overzichtelijker hier :) Alvast bedankt :)

xx BB

Ik heb maar een kleine aa dat was ik vergeten te zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Verdonck geweest in zijn eigen kliniek, Belgium Breasth Clinic.

Als je toch voor hem gaat is het echt aan te raden om naar daar te gaan!

Hij opereerd ook in Zolder (maar heb je niet de rare dokter :P), zijn er echt super vriendelijk en ook de nazorg is helemaal in orde :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Verdonck geweest in zijn eigen kliniek, Belgium Breasth Clinic.

Als je toch voor hem gaat is het echt aan te raden om naar daar te gaan!

Hij opereerd ook in Zolder (maar heb je niet de rare dokter :P), zijn er echt super vriendelijk en ook de nazorg is helemaal in orde :)

OH! werkt Verdonck ook in Zolder!! Oeps, dat wist ik dus niet :P

En bij een aa is het idd best te doen bij Verdonck. Zoals ik al zei maakt hij dan hele mooie borsten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

OH! werkt Verdonck ook in Zolder!! Oeps, dat wist ik dus niet :P

En bij een aa is het idd best te doen bij Verdonck. Zoals ik al zei maakt hij dan hele mooie borsten :)

Ja, de consultaties zijn ofwel bij hem thuis of ergens regio Brussel dacht ik maar de operatie is in Zolder :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.