Ga naar inhoud

nieuw consult dr verdonck


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb deze maand de 26ste een afspraak met dr frans vangenechten int virga Jesse ziekenhuis voor een borstvergroting. Wie heeft al ervaring met deze dokter gad en wat was de prijs van die borstvergroting. Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben Annelies ik heb de 26 ste een afspraak bij PC Frans vangenechten van het virga Jesse ziekenhuis in Hasselt. Ik ben 28j weeg 52kg ben 1.59m groot ik heb maar een kleine 70a van BH en met vulling als ik die BH niet aan heb benk zogoed als plat vanboven. :-(( ik zou graag gaan voor een kleine c van BH maat wie kan me vertellen hoeveel cc dat ongeveer zal zijn ik weet ook niet welke merken van prothese ze in het ziekenhuis gebruike weet zelfs de prijs er nog niet van, dat kolk pas allemaal tewete op mijn afspraak met de chirurg. Is er hier iemand die al ervaring heeft gehad met deze dokter of dit ziekenhuis, alle tips zijn welkom. Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hol Liesje-jayden,

Het merk van de vullingen en aantal CC wist ik ook niet voor mijn consult.

Ik denk dat elke chirurg met zijn merk werkt en je daar niet echt in kan kiezen.

Vooral aanvoelen of je je chirurg vertrouwt, foto's meenemen van wat je wil en daar moet hij toch genoeg mee weten denk ik?

Die projecties etc, ik geraak er niet wijs uit :)

Maar ik vertrouw op de chirurg, dat hij afgaat op mijn voorbeelden en weet wat erin moet :)

Je kan ook altijd hier wat rondneuzen en lezen, daar leer je uiteindelijk ook heel veel mee :)

Veel succes ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ikzelf ben bij Dr Damen in de Wellnesskliniek op consult geweest en al een datum vastgelegd ook ;-) ikzelf meet 1.59 en weeg 58 dus ongeveer hetzelfde. Heb zelf een kleine B dus wou ik toch zeker een grote C of kleine D. Dr Damen steldde mij max 380cc voor waar ik ook voor zal gaan ;-)

Hopelijk ben je hier wat mee geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ikzelf ben bij Dr Damen in de Wellnesskliniek op consult geweest en al een datum vastgelegd ook ;-) ikzelf meet 1.59 en weeg 58 dus ongeveer hetzelfde. Heb zelf een kleine B dus wou ik toch zeker een grote C of kleine D. Dr Damen steldde mij max 380cc voor waar ik ook voor zal gaan ;-)

Hopelijk ben je hier wat mee geholpen?

Dat vraagt ze toch niet?? Ze vraagt toch of iemand ervaring heeft met dr. Frans Vangenechten???

En wat betreft de nazorg van Damen, ik hoop voor je dat je geen complicaties krijgt, want dan ben je bij hem echt aan het verkeerde adres... Ik wil je niet bang maken, maar om iemand aan te prijzen waar je nog niet geopereerd bent, vind ik wat ver gaan....

De aantallen cc's, breedtes en projecties van de prothesen, verschillen per merk, dus wat dat betreft kunnen jullie mekaar niet puur op basis van cc's helpen.. Dat bepaalt de pc aan de hand van het merk waar hij meer werkt :)

Dus Liesje, je zult het even aan de pc over moeten laten.. Als je op consult geweest bent, dan kun je wel aangeven met welk merk hij werkt, welk profile hij wil gebruiken en hoeveel cc. Ik wil dan wel eens in de catalogus van dat merk voor je kijken om te zien of je idd op een kleine C uit zou kunnen komen daarmee :)

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo vind het fijn dat ik toch reacties erop gekregen heb. Dan zal er niks anders op zitten dan te wachten tot volgende week woensdag om te weten welk merk van prothesen en hoeveel cc het zal worden. Ben zo nerveus wou dat het nu woensdag al was. Ben ook nerveus omdat ik me toch in blood boven lichaam ga moeten laten zien of word het op zo een 1ste gesprek nog niet gedaan, denk het wel. Vonden jullie dat niet wat raar mijn zus gaat met me mee als mijn ventje mee zou gaan met me zou ik het nog raarder vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zal ik al maar eens naar waar foto's moeten beginnen kijken dacht daar ik gewoon moest zegge welk maat van BH ik zou wille en dat hij dan zou zegge hoeveel cc ik zou moeten hebben ervoor. Moet ik dan zoeken naar foto's van blote borste of borste met nog een BH of spannend kledingstuk aan, zeker blood heb al naar sommige foto's gezien van sommige meiden hier op dit forum zou ni werd waar ik foto's van blote borsten zou kunne vinden op welke site bedoel ik dan. Best_boobies van zodra ik op mijn afspraak geweest ben laatk weten wat de chirurg gezegt heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo janeDo nee volgende week woensdag ga ik voor de 1ste keer op gesprek met die chirurg ik ben van sint-truiden dus Hasselt ligt voor mij het kortste bij ik moet op mijn zus rekenen omdat ik geen auto heb heb ik het ook kort bij gezocht ook omdat mijn zus nooit veel tijd vrij heeft door haar werk. Ik heb hier op dit forum al veel over die dr nio en de myere gehoord maar weet ni waar het is dat hun ziekenhuis of privé kliniek ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. de Meyere heeft een privekliniek in Gent en dr. Nio werkt in Nederland. In amsterdam en in Rotterdam :)

Das voor jou een eindje rijden dan..

Las dat je het gek zou vinden als je man/vriend mee zou gaan? maar dat is helemaal niet vreemd hoor! Dat doen er heel veel! Bij mij is ook mijn man meegegaan op alle consulten, en niemand die daar raar van opkeek. Je leest het hier ook heel vaak :)
Dus als je dat graag wilt, dan je niet schamen, maar gewoon lekker samen gaan. Het zijn ook zijn boobies, een beetje :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja dat waar ze zijn ook van hem van mijn ventje moet ik het niet doen maar ik loop er al jaren verveeld bij rond als we gaan zwemme bij de Kidd enk mijn bikini aan heb loopk steeds bij mijn armen voor mijn borsten wand het is een bikini zonder vulling en dan Henk er totaal niks in steken en dan zie je daar jonge meisjes van een leeftijd van 12 13j en zei hebben dan al veel grotere botste dan mij en dan benk steeds zo beschaamd daarvoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik goed begrijpen meid

Probeer trouwens iets meer abn te schrijven hihi, ik moet echt moeite doen om te lezen wat je bedoelt soms hihi.

Een enk is bij ons heel wat anders, dan 'en ik' en Henk is bij ons een jongensnaam ;)

Benk ken ik helemaal niet hihi

Ik snap het wel, maar het leest zo lastig hihi

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha oké heen probleem benk wil zeggen ben ik. Ja Henk is bij ons ook een jongens naam. Ja das een gewoonte als ik bij mijn zus en mijn ventje smsjes stuur dan schrijven we zo naar elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem moet het zijn in plaats van heen probleem. En soms door te snel te typen zet de woordenboek van mijn tablet een totaal ander woord dan wat ik typ en dan zie ik het pas als ik mijn bericht al gepost heb. :-) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees ook veel dat sommige de afkorting van iets hier schrijven. Po van wat is dat de afkorting eigenlijk. Hoelang is het eigenlijk dat je je armen ni omhoog mag tillen wan ik heb een zoontje van 16maandjes dan ga ik me echt moeten inhouden wand mag niks tillen Enzo dan heb je na de operatie veel pijn en last gad ervan. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je prothesen achter de spier krijgt, dan mag je de eerste 4-6 weken niet zwaarder dan 2 kg tillen...

Je armen mogen ook al die tijd niet te ver omhoog en PO is Post Operatief> Dat wil zeggen: na de operatie :)

En ik snap het wel hoor hihi, dat typen. Dat is gemakkelijker, en je tablet herkent dat taaltje natuurlijk ;) Belgische tablet zeker :P

Nee zonder gekheid, het leest gewoon makkelijker als het abn is.. Maar typen op een tablet of telefoon met autocorrect is verdomde lastig hihi.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha oké nu weet ik waztr dat betekend, en ja is een Belgische tablet kom van midden Limburg :-)

Dacht hat wel daar ik mijn armen een tijdje niet omhoog mag lichten.

Mijn kerstverlof begint 23december daar duurde tot 5januari ik hoop toch om zeker 1a2weekjes ervoor mijn borstvergroting te kunne late doen dan heb ik mijn dagen verlof en de dagen datr de chirurg me voorschrijft dan zal ik wel genoeg tijd gehad hebben denk ik om waar te recupereren eer ik terug aant werk moet, ik werk in een fabriek en het werk dat ik er nu de laatste maanden aan het doen ben is wel zwaar en moet ik mijn armen toch tot aan mijn s houders lichten soms zelfs nog hoger maar ze hebben er ook zittend werk daar minder zwaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet jij mss waar ik foto's kan kijken van borsten waar mss ook de laat van de BH bij staat dat ik eens wat kan kijken en vergelijken of is het niet nodig om foto's mee naar mijn afspraak te nemen bij de chirurg. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet jij mss waar ik foto's kan kijken van borsten waar mss ook de laat van de BH bij staat dat ik eens wat kan kijken en vergelijken of is het niet nodig om foto's mee naar mijn afspraak te nemen bij de chirurg. :-)

Foto's met bh-maat erbij staan hier wel eens op het forum.. Maar ik denk dat je niet naar de maat moet kijken. Vooral voorbeelden meenemen van borsten die je mooi vindt qua grootte. Het bh-label zegt sowieso niks.

Nep-borsten hebben een grotere bh nodig dan dat ze er in werkelijkheid uitzien. Ik heb een 75E in bh, die helemaal gevuld is, maar het ziet eruit als een D.

Kijk vooral op google naar borsten (klinkt gek haha) typ alles in wat je kunt verzinnen bij afbeeldingen op google, en gewoon de borsten die je mooi vindt qua formaat, op je tablet opslaan, of uitprinten. Die meenemen naar je pc en aangeven dat je dat of dat mooi vindt!

Ik had ook foto's meegenomen van wat ik absoluut niet mooi vond (bij iemand war je heel erg de randen zag bijvoorbeeld)

Bh-maat interesseert echt niet hihi. Gewoon kijken wat je mooi vindt. En daar mag je eens passen, om te zien wat je mooi vindt staan in je bh, bij je eigen lichaam :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hazo oké bedankt dan ga ik morgen eens op google gaan beginnen te gaan kijken. Hopelijk vind ik wat naar mijn zin maar dat zal wel he. :-)

Ik ga je stilletjes gaan laten ga mijn bedje eens gaan in gaan morgen om half 6op staan om te gaan werken en ons zoontje naar de opvang te doen.

Nog eens fel bedankt voor je raad heb er veel aan. :-)

Nog een hele fijne avond slaap lekker en droom zachtjes. Hihi. :-) xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal. Woensdag om 11u heb ik mijn 1ste afspraak met plastisch chirurg Frans vangenechten van het virga Jesse ziekenhuis in Hasselt. Nu komt het korter bij kan ni meer wachten tot dan wou dat het al woensdag 11u was.

Ook omdat ik wel goei nieuws heb gekregen vandaag.

Omdat ik onder collectief beheer bij een advocaat ben kan ik de borstvergroting niet in 1keer betalen dus moet ik woensdag aan de chirurg vragen of ik het in stukken kan betalen,

En daarmee nu het goeie nieuws vandaag is mijn zus langs gekomen zei gaat woensdag ook mee op mijn afspraak en ze zei me dat ze me de helft betaald ervan. Ik stond perplex toen ze dat zei. Ik zal haar eeuwig dankbaar zijn. Dus kan ik woensdag tege de chirurg zegge dat ik de helft van het bedrag zo kan betalen en de andere helft dan in in stukken per maand moet betalen.

Daar zal hij wel akoord mee gaan denk ik,ik Genk wouden ze het ook zo doen maar ik ga 1st eens horen wat de chirurg in Hasselt gaat zegge ervan. Dus duimen maar dat hij ermee akkoord zal gaan. Kan ni meer wachten ik word al ongeduldig ben ook benieuwd wanneer ik dan kan gaan voor de operatie.

Ik hou jullie op de hoogte.

Daaaaaaaaaaaag. Xxx :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dat vraagt ze toch niet?? Ze vraagt toch of iemand ervaring heeft met dr. Frans Vangenechten???

En wat betreft de nazorg van Damen, ik hoop voor je dat je geen complicaties krijgt, want dan ben je bij hem echt aan het verkeerde adres... Ik wil je niet bang maken, maar om iemand aan te prijzen waar je nog niet geopereerd bent, vind ik wat ver gaan....

De aantallen cc's, breedtes en projecties van de prothesen, verschillen per merk, dus wat dat betreft kunnen jullie mekaar niet puur op basis van cc's helpen.. Dat bepaalt de pc aan de hand van het merk waar hij meer werkt :)

Dus Liesje, je zult het even aan de pc over moeten laten.. Als je op consult geweest bent, dan kun je wel aangeven met welk merk hij werkt, welk profile hij wil gebruiken en hoeveel cc. Ik wil dan wel eens in de catalogus van dat merk voor je kijken om te zien of je idd op een kleine C uit zou kunnen komen daarmee :)

Succes!!

xx BB

met BB eeens....! als liesje-jayden dan toch voor de WK wilt gaan dan naar dr verdock... lees er weinig slecht over ! en jerko, je bent nu nog te spreken over de mister Dr damen, maar tot je ontevreden over hem bent.... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal,

Ik ben vorige week op consult geweest in het salvator ziekenhuis in hasselt met nadja spinsel.

De meter van mijn zoontje was mee geweest zei heeft dan ook een heel deel jaar geleden een borstvergroting laten doen met dr d'hond uit Tongeren, dus vond het wel fijn dat er iemand mee was die er al wat van af kenden.

De dokter heeft me alles heel goed uit gelegt heeft ook veel vragen gesteld aan mij o.a waarom ik een borstvergroting wil laten doen of ik het na een paar jaar niet beu zou zijn.

Daarna mocht ik me aan de bovenkant uitkleden heeft ze me overal opgemeten,toen gaf ze me sportbh om prothese te passen.

Ze heeft me aan 1kant een ronde en aan de andere kant een druppelvormige gestoke deze alle bei van 255cc daazr mocht ik toen even bij blijven zitten terwijl we verder aantal praten waren.ze heeft me gezegt dat ze me de anatoliche gaat geven omdat de ronde ni bij mij gaan omdat ik aan de bovenkant van mijn borst ni veel el heb omdat ze zo klein zijn en omdat mijn tepels te hoog staan voor de ronde prothese,maar vind dat niet erg wou toch al gaan voor de anatomiche. Mijn volgende afspraak op 12/01/15 dan kan ik nog eens passen en ga dan ook die an 290cc en de 300cc passen. Als we dan weten wat ik wil is de operatie een 2weekjes later. :-) kan al niet meer wachten wou dat het al zover was.

Fijn om dit met jullie te delen. :-)

Gr lies. Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.