Ga naar inhoud

Deborah86 : 2 februari 2015 : Dr. Verdonck : WellnessKliniek


Aanbevolen berichten

80D maar in je eerste jaar krimpen ze meestal nog klein beetje dus zal ik een grote C hebben:) heb er allesinz geen spijt van :)

Ik had ervoor een gewone a cupje je kan me voorsituatie bekijken in men album, wilde nog groter maar kon niet meer. Ik ben 1m75 en weegt 55kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zal ik ook eens een verslagje schrijven :)

Zondags was ik met mn moeder al richting Maastricht gegaan, ik had nog een hotel bon over van de Kruidvat.

Dus we hebben samen ff gezellig in de stad gelopen en zijn toen in Valkenburg gaan slapen.

Was erg blij dat ik dit zo had geregeld, het was nu nog maar een 30min rijden naar de kliniek ipv 1.45uur, en was helemaal blij met mn beslissing toen het begon te sneeuwen toen we wegreden!

Ik was als eerste aan de beurt, vet spannend! wachten tot ik geroepen werdt.

Toen kwam een zuster me halen en gingen we eerst naar de zaal ( helaas geen eenpersoonskamer), daar moest ik omkleden in het befaamde operatie schortje en de badjas. En weer verder afwachten tot ik gehaald werd.

Ik heb bij andere meiden gelezen dat ze eerst naar een ander kamertje gingen om daar afgetekend te worden?

Maar waasrschijnlijk omdat ik de eerste was gingen we gelijk naar de ok.

Heel indrukwekkend, het rook er ook heel apart naar schoonmaakmiddel en desinfectans.

Toen moest ik op de ok tafel gaan liggen, alsof je werdt gekruisigd beide armen in zo'n houder, ik vond het maar niets.

De zuster prikte het naaldje, en daar kwam Verdock om me af te tekenen, en ook de maat te bespreken ik had ik nog niet volledig besloten.

Had hem hier ook een paar weken geleden over de telefoon al over gesproken, alleen wastie dat vergeten geloof ik.

Hij zei oke 330 gaan we plaatsen, toen zei ik nee daar zouden we het nog over hebben, oke zegt u het maar zei hij.

Uhm 425? vroeg ik ? hij keek me een beetje geschrokken aan! amai hoe komt u nou bij dat getal??

Nee 425 was geen optie ( had ik ook al wel verwacht) 380cc zou ook niet zijn keuze voor mij zijn, maar die wou hij wel plaatsen.

Dus oke..380 it is...

Toen kwam de anesthesioloog, wat een lieve man was dat!

Ik gaf aan dat ik bang was voor de narcose(slaap verdoving), en hij deed echt zn best om me op mn gemak te stellen! zo lief!

En het viel echt mee even goed zuchten Deborah zei tie en ik was weg!

Toen kon ik me nog vaag herinneren dat ik over moest schuiven op bed en dat de zuster mijn verband om deed.

Toen viel ik weer in slaap en werd bibberend wakker op de recovery, brr wat had ik het koudddd! ik wou daar weg naar beneden, of in ieder geval ergens waar het warm was.

Toen kwam patiente nr 2 de recovery op gereden, zij lag al met dr ogen open rond te kijken!

Ik vroeg aan dr en? viel het mee? ja ze vond het wel meevallen zei ze.

Ik vond dat wat minder! had best wat pijn, toen kwam die lieve anesthesioloog nog vragen of het goed met me ging, ik gaf aan wel aardig wat mijn te hebben, toen kreeg ik nog wat in mn infuus, dat was heerlijk!

Nou zustertje kwam me halen, ik mocht weer terug naar de warmte! halleluja!

Eenmaal op zaal moest ik na een poosje toch echt wel plassen, ik op het belletje gedrukt, kwam er niemand (
belletje bleek kapot) dus mn moeder maar met me meegegaan.

Toen ik weer bij mn bed was werdt ik toch wel erg dizzy en moest ik bijkomen.

Er kwam nog een zuster om mijn bloeddruk te meten, die was wat hoog, ws vanwege de pijn dus kreeg ik nog een morfine snoepje onder mn tong.

Toen ik bijgekomen was was het tijd om naar huis te gaan, patiente nr 2 en 3 waren al naar huis! had ik er dan echt zolang over gedaan?

Wat mij wel opviel ( dat is waarschijnlijk omdat ik zelf ineen ziekenhuis werk) dat de zusters op zaal sieraden droegen( aan hun handen), een had zelfs zwarte nep nagels! das echt heel onhygienisch! als ik daarmee op mn werk zou komen zou ik terug gestuurd worden!haha!

Op de ok heb ik er niet op gelet, maar ik geloof niet dat ze daar sieraden droegen.

Mijn conclusie:

Ik heb ze! of ik er echt blij mee ben kan ik nog niet zeggen, want het ze nog niet gezien helaas...maar heb er wel vertrouwen in.

En ja bij de WK ben je wel een nummertje, tis echt lopende band werk.

Maar dr Verdonck is een goede dokter! En dat is toch wel het belangrijkste, verder ben ik gewoon goed behandeld hoor.

Nu afwachten op het resultaat!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis ik heb er ook heel lang over gedaan om wakker te worden rond half 11 opgehaald en om half 2 pas wakker. Ik werd ook wakker en iets daarna lag de volgende naast me die Door dezelfde arts was geopereerd. Ik ben nie eens wakker geworden om van bed over te stappen ze hebben bij mij alles slapend moeten doen. Ik hoopte ook zo dat ik 380cc kon maar 350 paste al niet helaas :( dus heb 330 gekregen. Ik voelde me geen nummertje vond de ok wel naar een keuken ruiken waar nog nie was gekookt. Ik ben ook pas om 3 uur ofzo weggegaan en in de gang nog pijn stilling gevraagd toen kreeg ik ibu 600 waar moest jij weer heen terug rijden. Voor mij was het 1 uur 40 naar driebergen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest terug naar Vlissingen ( zeeland), het was echt eng, we hadden veel regen en natte sneeuw onderweg!

En ik heb vlak voor de jaarwisseling een ongeluk gehad door ijzel op de weg, dus ik zat echt met mn ogen dicht op sommige stukken omdat ik zo bang was.

Toen dacht ik bij mezelf had ik dit maar in het voorjaar gedaan! mja we zijn veilig thuis gekomen!

Ja ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien 380 hij zei bij de consultatie dat 350 eigenlijk de max zou zijn voor mij...qua breedte..nou heb ik wel es de maten opgezocht en scheelt het geloof ik qua breedte maar 1 mm ofzoo

Maar moet op het formulier nog wel aangeven dat 380 mijn keuze was..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel beter dat 380 paste bij mij was dit al net. Weinig eigen weefsel en te smalle borstkas als het maar mooi wordt prima. Nou wij moesten vrijdag ochtend er heen rijden en toen we de deur open deden was het neee alles wit van de sneeuw konden nog krabben ook en er was nie gestrooid me vriend was niet happy. Ik ben ook zo bang poeperd hoor vooral als je het zelf niet in de hand hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd!

Dat je een papier moet ondertekenen zeg?

Wist dat niet eens?

Maar goed je hebt ze.

Voordeel van nu is dat ze van zomer al mooi gevormd zijn!

Mijn vorige operatie was in de zomer en wat echt 10 x niks vond ik.

Zweten in die ákelige bh en band brrr.

Maar succes nog met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meid!

Wat lekker dat je de dag voor je operatie in een hotelletje heb gezeten. Heb je goed gedaan ;)

Ik heb je titel even aangepast zodat hij gelijk is met die van de andere.

Fijn herstel gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het gaat wel beter als gisteren, ben gestopt met de ibuprofen zelfs met een maagbeschermer virl dit niet goed bij mij. Eten verdraag ik nu beter gelukkig! En de pijn is ook wel te doen, optijd innemen dan gaat het wel! Had gisteren en vanmorgen wel een waar ben ik aan begonnen moment! Maar nu heb ik dat gelukkig niet meer, ben voornamelijk heel nieuwsgierig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ging net douchen en toen merkte ik op allebei mn borsten op ong de zelfde plek ( waar dus ook mn band over loopt) licht blauw/beurse plekjes(aan elke kant 1).

Verder heb ik geen last van de band als hij aan zit, kan dit kwaad? is dit normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dan zou je denken dat hij te strak gezeten heeft...

Kun je niet even een foto doormailen ervan (van hoe je de band draagt en van de blauwe plekjes) naar je pc?

Dan kan hij het even bekijken..

Is zo lastig te beoordelen voor een leek.. maar misschien dat je pc er wel iets mee kan..

Te strak is natuurlijk niet goed.. maar je moet wel zeker weten of hij niet te strak zit mijns inziens..

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.