Ga naar inhoud

Deborah86 : 2 februari 2015 : Dr. Verdonck : WellnessKliniek


Aanbevolen berichten

hallo mensen!

Ik ben Deborah, 27 jaar oud en heb een dochter van 4.

Na jaren van twijfel en frustratie heb ik de knoop doorgehakt! ik ga voor een bv! :D

Moet helaas nog tot januari wachten :( omdat ik niet genoeg vrije dagen meer heb van me werk!

genoeg tijd dus om een kliniek te zoeken...wie heeft er een aanbeveling voor een kliniek in de buurt van Antwerpen? goed en betaalbaar graag!:D

Heb mn oog ook laten vallen op een kliniek in Waalre, maar wil nog even kijken voor iets dichter in de buurt waar ik woon (Zeeland).

suggesties hoor ik graag van jullie!

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. raphael de Mulder, Berchem - antwerpen!! Als je wilt stuur ik je zijn contact gegevens.

Ik zou niet te snel goedkoop gaan als ik je was, maar vooral kwalitatief kijken. Je moet zorgen dat je implantaten van de beste kwaliteit zijn.... Daardoor ben je eigelijk ook goedkooer uit opdat je er langer mee kunt rondlopen. Ook voor je gezondheid veel beter. Goede prothesen kosten uiteraard ook iets meer.

Ik ken 5 dames die hun borsten bij Dr De Mulder hebben laten opereren ( waaronder ikzelf) en de resultaten zijn bevredigend.

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** En zo krijg je natuurlijk heel veel verschillende artsen haha.

Doe lekker wat consulten om te kijken welke pc je het meest ligt.

Ik kan de mijne heel erg aanbevelen Dr. Jo Vanoorbeek, operatie in St-Augustinus Wilrijk, Antwerpen, zie www.kliniplast.be

Je kunt foto's van mijn borsten zien in de galerij (heb n lift en vergroting gehad.) Succes met je speurtocht!!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb veel positieve berichten gelezen over de wellness kliniek in Genk.. daar wil ik zelf ook heen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom!!!

Nou keus genoeg om wat consulten te plannen ;)

Ben zelf ook bij de Meyere geweest. Deze pc zit in Gent.

Heb je al wat consulten gepland met pc's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Medisch Centrum Waalre toevallig? Ik ben daar 2 juni geopereerd en heb echt niets meer dan lof voor de kliniek, medewerkers en Dr. Hawinkels! Ze stellen je allemaal zo op je gemak, heel bijzonder :) Verder luistert hij ook heel goed wat je precies wilt en past hij daar zijn adviezen op aan.

Echt een aanrader dus! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Nou ik maak ook weer es wat mee, ik wordt 2-2-15 geopereerd bij dr Verdonck.

Nu had de beste dokter mij een verwijsbriefje meegegeven om een preoperatieve echo te laten maken, standaard onderzoek hij opereert niet zonder dat dat onderzoek is gedaan. Prima! geen probleem!

Toen ik contact opnam met het ziekenhuis bij mij in de buurt vertelde de mevr mij over de telefoon dat het eigenlijk gebruikelijk is om een mammografie te doen, omdat je dan een beter beeld zou hebben. Ook goed! dacht ik! En ik kon die middag al terecht, wat handig...

Nou niet was minder waar! Het begon al bij de balie ik kwam met mn verwijsbrief waar natuurlijk op stond dat ik een echo zou moeten krijgen.. ik het verhaal uitgelegd wat haar collega mij verteld had.. nou goed ik netjes wachten..werd ik geroepen.. de zuster vroeg me wederom waarom ik voor een mammografie kwam..NOGmaals het verhaal verteld, dit moest ze NOGMAALS met de radioloog overleggen. Deze beste radioloog wou hieraan niet mee werken was haar boodschap! Omdat er wat anders op mijn briefje stond(duh).Ondertussen even met de Wellness kliniek gebeld en die gaven aan dat het toch echt een echo moet zijn. Dan toch maar een echo, maar die bewuste dag zaten ze natuurlijk vol!

2 uur lang voor niets en bedankt!

2weken later (vandaag) kom ik terug om de echo te laten doen, toen ik verder mocht komen keek er weer een zuster mij verward aan.

Ik dacht gelijk onee daar gaan we weer! mevr weet u wel dat... jaa onderbrak ik haar, en vertelde het hele verhaal wat er de vorige keer zich afgespeeld had. Nou dit moest ze weer gaan overleggen hoor.. Deze radioloog kwam gelukkig zelf even naar me toe om mn verhaal te horen.

Hij vroeg aan mij waar ik geopereed zou worden,' Genk? nog nooit van gehoord' zei hij 'ja door Dr Verdonck' voegde ik hieraan toe.

Hij legde aan mij uit dat het in NL gebruikelijk is dat er een mammografie wordt gedaan voor een bv en dat een echo niet voldoende informatie geeft, hij vond het maar raar dat ze dat in Belgie wel zo vonden. Hij liet ook tussendoor nog vallen als deze arts uberhaubt een dokter is! uhhh pardon? dacht ik!

Ja meneer er zijn ook andere artsen buiten dit ziekenhuis! (heb ik maar niet gezegd) Zijn houding tegenover de kliniek was overduidelijk negatief!

Tegenover mij niet hoor, hij was aardig en respectvol maar hij heeft het er duidelijk niet op!

Ik vond het een aparte uitspraak!

Puntje bij paaltje heb ik dus een (uitgebreide) mammografie gekregen, die gelijk beoordeeld is en gelukkig geen afwijkingen!

En daar doen ze het bij de Wellness maar mee want ik ben er klaar mee!

Hoe bedoel je van het kastje naar de muur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben in een ziekenhuis in Nederland geopereerd en daar vroegen ze niet om een mammografie of echo. Maar ik heb toch een mammografie laten maken, gewoon voor mijn eigen gemoedsrust en omdat er borstkanker voorkomt in de familie en ik elk jaar gecontroleerd moet worden. Ik was een klein beetje bang dat de radiologe iets zou zeggen als "zou je dat nou wel doen dan, implantaten nemen", maar dat deed ze helemaal niet. Ze zei: geen enkel probleem, ik zie hier elke dag vrouwen met implantaten. Een mammografie is gewoon mogelijk dus je kunt ook elk jaar komen. Gelukkig zag alles er goed uit.

Ben benieuwd of ze bij de WK ook genoegen nemen met de mammografie. Je zou toch niet willen dat je voor niks komt daar. En het is natuurlijk best een hele grote kliniek. Ik heb wel vaker gehoord dat Nederlandse artsen minderwaardig denken over Belgische (en andersom misschien ook wel?). Raar is dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is zeker raar..volgens de radioloog geeft een mammografie beter beeld, dus lijkt me wel raar als ze het bij de WK niet accepteren.

Ik heb natuurlijk voor de zekerheid even contact met ze gehad, en ze gaven aan het verslagje even door te sturen als ik het heb en dan kan de arts beoordelen of hij het voldoende vind... ik laat niets toe aan het toeval:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij hier op Bali moest ik bij beide operaties een echo laten maken ,ik vind dat wel goed dat ze dat doen om te kijken hoe het er van binnen uit ziet .Wat een zeikerds daar in het ziekenhuis als ik hier een echo wil laten maken ga ik gewoon naar het ziekenhuis en sta binnen 10 minuten buiten met de foto en daar heb ik niet eens een verwijskaart van de dokter voor nodig .

Maar ja gelukkig is het je toch gelukt en laat ik hopen voor je dat die mammografie voldoende is voor de pc en dat je niet weer voor een 3e keer terug moet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een mammografie (foto's) moeten doen maar geen echo hoor, die doen ze pas als ze op de foto die ze maken iets zien. Dus dit snap ik dan ook niet helemaal....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben ook door Verdonck geopereerd en moest ook met een verwijs naar het zkh. Daar vroeg de radioloog waarvoor het was. Toen ik zei dat het voor een borstvergroting was zei hij, is er al eens een mammografie gemaakt bij u? Ik zei nee. Nou dan maken we die ook gewoon nog even erbij. Daarna dus ook nog de echo, en terwijl ik lag vroeg hij waar ik ging. Ik zei bij Wk in Genk. Nou zei hij dan vind ik dat je arts netjes werkt dat hij eerst een echo wil voordat hij gaat snijden, dat hoor je niet zoveel want veel klinieken in Nederland verwijzen daar niet voor en doen gewoon de operatie zonder echo, dus top van hem! Dat gaf mij dus wel een goed gevoel! Het was het diaconessezkh in Leiden.

Jammer dat jouw zkh zo'n opmerking geven over een arts die ze niet kennen terwijl ze weten dat je nog moet... Niet netjes vind ik.

Mijn rapportje was trouwens keurig doorgestuurd door het zkh toen ik de dag van operatie kwam, al had ik ook een kopie bij mn huisarts opgevraagd.

Maak je niet te druk hoor om wat ze zeggen. Verdonck is een topper!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben met het briefje van Dr. Verdonck naar mijn huisarts geweest en het uitgelegd dat het voor een bv was.

Ik heb een verwijsbrief gekregen voor het ziekenhuis met daarin de reden van het onderzoek, in Nederland doen ze blijkbaar eerst een mammografie en als ze daarbij twijfelen, later ook nog een echo. Bij mij vonden ze 3 afwijkingen en ik kreeg na de echo meteen 3 puncties met een dunne naald, zonder verdoving, voor verder onderzoek. Bij de uitslag hiervan, een week later, zeiden ze dat ze te weinig weefsel hadden voor een goede diagnose dus volgde nog een week later een dikke naald punctie van de drie afwijkingen, wel onder verdoving, voor meer weefsel. Hierdoor was mijn borst teveel beschadigd van binnen om de bv door te laten gaan. Gelukkig was de uitslag negatief, dus geen borstkanker geconstateerd. Ik heb Dr. Verdonck gebeld voor advies en hij zei dat de operatie zeker 2 weken uitgesteld moest worden voor hij de bv wilde doen. Het moest eerst herstellen. In het ziekenhuis waren ze positief dat ik eerst een borstonderzoek moest ondergaan voor de bv. Op de dag van de bv was ik de papieren en foto's van de puncties thuis vergeten. Dr. Verdonck wilde me niet opereren voor hij inzage had. De kliniek heeft toen bij mijn huisarts de papieren opgevraagd. Zodra die binnen waren werd ik voorbereid voor de bv en Dr. Verdonck heeft ze doorgelezen en nog wat vragen gesteld.

Al met al ben ik blij dat hij zo werkt, zekerheid voor alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

OEEEE het komt zooo dichtbij!!

as maandag om 7.50 moet ik me melden bij de kliniek, lekker vroeg daar had ik ook om gevraagd!

Ik ben zo benieuwd naar alles! wel ben ik bang voor de narcose, heb toen ik kind was een keer narcose gehad maar daar weet ik niets meer van.

En natuurlijk daarna, hoeveel pijn ga ik hebben, en natuurlijk het resultaat!

Ik vind het nog zo moeilijk voor te stellen dat ik straks in eens een decollete heb!

Dat ik eindelijk met een goed gevoel bikinis en lingerie kan gaan shoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze vrijdag? Spannend! doe dr Vendonck de groetjes maar :P:45:

Ik heb dat nog even nagevraagd bij de dr. Het is iets meer als een roesje, je slaapt en krijgt er niets van mee maar je bent wel instaat zelfstandig te ademen.

Bij een echte narcose moet je idd geintubeerd worden en dat doen ze niet.

Voor mij is het belangrijkste als ik er maar niets van mee krijg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.